stevehh Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Wat doe je fout? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 zie dat jullie al bezig zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Port Restricted Cone NAT Router Your Internet is behind a Port-Restricted Cone NAT.. Is dat een probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Port Restricted Cone NAT Router Your Internet is behind a Port-Restricted Cone NAT.. Is dat een probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Hoeft niet persee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 (bewerkt) Word er gek van, ga nog eens alles opnieuw installeren. Hij start de basisgame niet eens, lijkt aan Windows 8 te liggen. 28 juli 2014 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Port Restricted Cone NAT Router Your Internet is behind a Port-Restricted Cone NAT.. Is dat een probleem? Nee. Heb ik ook. Als het goed is lukt het zo.. dus dan kan ik meedoen Alleen ik heb het al 10 jaar niet gedaan en was toen ook al n00b (deed nooit online) dus verwacht er niks van, zal eerst beetje moeten uitproberen enz. Of ben ik reeds te laat? [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; 10 uur. Word er gek van, ga nog eens alles opnieuw installeren. Hij start de basisgame niet eens, lijkt aan Windows 8 te liggen. Heb je die mod waarmee wij spelen geïnstalleerd? Dat kan je probleem mogelijk fixen. 't wordt trouwens wedstrijd tussen [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; en [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; voor plek 8... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2014 IN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Kan je niet met meer dan 8? Was misschien ook van plan nu eens mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Kan je niet met meer dan 8? Was misschien ook van plan nu eens mee te doen. Kom maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Kan je niet met meer dan 8? Was misschien ook van plan nu eens mee te doen. Wat is je nick op Ranger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2014 [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Je mag meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 (bewerkt) Mijn laptop start nu nog op (traag ja). Zal zo ff kijken, heb sommigen al eens toegevoegd btw. Pubsted it is, [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; 28 juli 2014 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Laptopcrash, eerste keer dat ik dat heb :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 We hebben vlak erna gewonnen hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 We hebben vlak erna gewonnen hoor ;c Ook niet gek natuurlijk, 5v2 kan normaliter gewoon nooit, aangezien je met max pop zit. Als zij net zoveel populatie met zn twee konden hebben als wij met vijf, had ik het nog wel eens willen zien ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ze hielden wel stand, maar Omo brak door in Bart zn kamp via een stuk wat open lag door hout kappen :D toen waren ze snel. Volgens mij dacht Bart dat Omo er met onagers doorheen kapte.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Haha ja, het is opgenomen toch? Kun je het terug kijken.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 :huhu: Ik ben vanavond weer van de partij trouwens (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik snap sowieso niet waarom er gisteren niet op mij gewacht werd. Ik had gezegd even wat te moeten regelen, kom ik terug en blijkt dat jullie al gestart zijn. Dan ben je eindelijk eens met 8 man (voor het eerst?) en dan kies je er voor om met 7 man te gaan spelen. Logica ten top... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 We hebben zeker meer dan een halfuur op je gewacht, maar niemand wist waar je was. Ben vanavond ook wel van de partij vanaf +-10 uur. Trouwens @Barteh; ik had zelf alle tijd voorraden te verzamelen, alles maximaal upgraden en de betere units te maken waar jullie vooral heel snel moesten handelen tegen 5.. in die zin was je al bijna kansloos dit te winnen ;c gewoon gelijke teams houden denk ik zo de volgende keer, of is ons niveau zo bagger ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Sowieso zijn de saracens wel echte beesten tegen de Persians, dus die ollies had ik vrij snel plat.. ook al was ik 1 keer verrast dat mn castles weg waren :cab: Jullie deden het overigens prima hoor, konden nog wel een tijd standhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Maar als je mannen als Steve, Halit, PJ (in vorm) en Xje neemt dan zit je ook gewoon met een vrij gelijke 2v2. Waarheid. Zo'n lage ondergrens hè. Man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 We hebben zeker meer dan een halfuur op je gewacht, maar niemand wist waar je was. Ben vanavond ook wel van de partij vanaf +-10 uur. Trouwens @Barteh; ik had zelf alle tijd voorraden te verzamelen, alles maximaal upgraden en de betere units te maken waar jullie vooral heel snel moesten handelen tegen 5.. in die zin was je al bijna kansloos dit te winnen ;c gewoon gelijke teams houden denk ik zo de volgende keer, of is ons niveau zo bagger ;c Je zat in de lobby van het spel met een ping van boven de 1000 om vervolgens (weer) te disconnecten. Als je dan al uit jezelf aangeeft dat je vaak problemen hebt met je internet. En we hadden inderdaad al een half uur gewacht. Logica ten top om te verwachten dat zeven man een uur op jou moeten gaan zitten wachten. Niet overdrijven met dat half uur, ik ben hooguit een kwart weggeweest en heb dit ook gezegd... Maar ja, wachten op iemand die nog even iets moet doen, is blijkbaar niet meer normaal. De volgende keer als iemand nog even naar de wc moet of wat drinken wil halen, starten we de pot ook gewoon zonder hem. Toch logisch dat we niet op zo'n iemand gaan wachten? Ik heb AoE zelf niet opgestart gezien, dus toen was ik nog afwezig. Maar ik heb zo het idee dat ik dan 1 minuut na het disconnecten terug was en niet meer kon joinen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Niet overdrijven met dat half uur, ik ben hooguit een kwart weggeweest en heb dit ook gezegd... Maar ja, wachten op iemand die nog even iets moet doen, is blijkbaar niet meer normaal. De volgende keer als iemand nog even naar de wc moet of wat drinken wil halen, starten we de pot ook gewoon zonder hem. Toch logisch dat we niet op zo'n iemand gaan wachten? Ik heb AoE zelf niet opgestart gezien, dus toen was ik nog afwezig. Maar ik heb zo het idee dat ik dan 1 minuut na het disconnecten terug was en niet meer kon joinen... Ik was weggegaan zo'n tien minuten voor de game opgestart was (had gameranger nog open rechtsboven en kreeg dat dus mee), toen stond je al ruim een kwartier grijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten