Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Port Restricted Cone NAT Router

Your Internet is behind a Port-Restricted Cone NAT..

Is dat een probleem?

Nee. Heb ik ook.

Als het goed is lukt het zo.. dus dan kan ik meedoen

Alleen ik heb het al 10 jaar niet gedaan en was toen ook al n00b (deed nooit online) dus verwacht er niks van, zal eerst beetje moeten uitproberen enz.

Of ben ik reeds te laat? [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

10 uur.

Word er gek van, ga nog eens alles opnieuw installeren.

Hij start de basisgame niet eens, lijkt aan Windows 8 te liggen.

Heb je die mod waarmee wij spelen geïnstalleerd? Dat kan je probleem mogelijk fixen.

't wordt trouwens wedstrijd tussen [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; en [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; voor plek 8...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben vlak erna gewonnen hoor ;c

Ook niet gek natuurlijk, 5v2 kan normaliter gewoon nooit, aangezien je met max pop zit. Als zij net zoveel populatie met zn twee konden hebben als wij met vijf, had ik het nog wel eens willen zien ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap sowieso niet waarom er gisteren niet op mij gewacht werd. Ik had gezegd even wat te moeten regelen, kom ik terug en blijkt dat jullie al gestart zijn. Dan ben je eindelijk eens met 8 man (voor het eerst?) en dan kies je er voor om met 7 man te gaan spelen. Logica ten top...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben zeker meer dan een halfuur op je gewacht, maar niemand wist waar je was. Ben vanavond ook wel van de partij vanaf +-10 uur. Trouwens @Barteh; ik had zelf alle tijd voorraden te verzamelen, alles maximaal upgraden en de betere units te maken waar jullie vooral heel snel moesten handelen tegen 5.. in die zin was je al bijna kansloos dit te winnen ;c gewoon gelijke teams houden denk ik zo de volgende keer, of is ons niveau zo bagger ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben zeker meer dan een halfuur op je gewacht, maar niemand wist waar je was. Ben vanavond ook wel van de partij vanaf +-10 uur. Trouwens @Barteh; ik had zelf alle tijd voorraden te verzamelen, alles maximaal upgraden en de betere units te maken waar jullie vooral heel snel moesten handelen tegen 5.. in die zin was je al bijna kansloos dit te winnen ;c gewoon gelijke teams houden denk ik zo de volgende keer, of is ons niveau zo bagger ;c

Je zat in de lobby van het spel met een ping van boven de 1000 om vervolgens (weer) te disconnecten. Als je dan al uit jezelf aangeeft dat je vaak problemen hebt met je internet. En we hadden inderdaad al een half uur gewacht. Logica ten top om te verwachten dat zeven man een uur op jou moeten gaan zitten wachten.

Niet overdrijven met dat half uur, ik ben hooguit een kwart weggeweest en heb dit ook gezegd... Maar ja, wachten op iemand die nog even iets moet doen, is blijkbaar niet meer normaal. De volgende keer als iemand nog even naar de wc moet of wat drinken wil halen, starten we de pot ook gewoon zonder hem. Toch logisch dat we niet op zo'n iemand gaan wachten? Ik heb AoE zelf niet opgestart gezien, dus toen was ik nog afwezig. Maar ik heb zo het idee dat ik dan 1 minuut na het disconnecten terug was en niet meer kon joinen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet overdrijven met dat half uur, ik ben hooguit een kwart weggeweest en heb dit ook gezegd... Maar ja, wachten op iemand die nog even iets moet doen, is blijkbaar niet meer normaal. De volgende keer als iemand nog even naar de wc moet of wat drinken wil halen, starten we de pot ook gewoon zonder hem. Toch logisch dat we niet op zo'n iemand gaan wachten? Ik heb AoE zelf niet opgestart gezien, dus toen was ik nog afwezig. Maar ik heb zo het idee dat ik dan 1 minuut na het disconnecten terug was en niet meer kon joinen...

Ik was weggegaan zo'n tien minuten voor de game opgestart was (had gameranger nog open rechtsboven en kreeg dat dus mee), toen stond je al ruim een kwartier grijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites