Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Prima :)

Die tuts duren me trouwens te lang en ik ga dus bijv ook echt niet onthouden welke upgrade wanneer goed is en hoeveel villies je precies op wat moet zetten en wanneer :cab: gewoon yolo dus.

I agree. Nooit aan begonnen ondanks de lieve bedoelingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar moet ik je toevoegen :cab:? Ik gebruikte altijd hamachi..

Volgens mij is hamachi meer een programma als je met vrienden wilt spelen. Voobly en gameranger zijn twee programma's waarin echt rooms zijn waar ook andere gewoon kunnen joinen etc. De potjes met MU-ers worden op gameranger gespeeld.

Wij spelen trouwens ook nog met de volgende mod: http://www.forgottenempires.net/install

Die moet je ook ff downloaden en installeren. De mod probeert de civs meer in balans met elkaar te brengen, voegt een aantal maps en AI's toe, een aantal nieuwe civ's, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, jeugdsentiment. Volgens mij is me naam daar ook gewoon Omotoyossi. Zie dat er met die mod ook een nieuw volk bij zit, de Slavs, is dat wat?

Er zijn 5 nieuwe volken: Slavs, Inca's, Indians, Italians en Magyars. Iedere civ heeft voor- en nadelen. Of je de civ wat vind, moet je zelf beoordelen denk ik. Als ik het goed heb, is de Slavs een volk die redelijk traag opbouwt, maar een zeer goede imperial age kan hebben als je de eco goed op gang krijgt.

Ik heb je trouwens gevonden en toegevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; [MENTION=4831]Omotoyossi[/MENTION];

Wie doet er zo mee met een potje? Idee is om tussen nu en half 9 een keer te starten. Dan kan er rond een uur of 10 ofzo nog een pot gespeeld worden door wie dan wil / kan. We zitten nu in ieder geval met Steve en Omotoyossi en RanDMC gaf al aan vanaf 8 uur te kunnen, dus die verwacht ik eigenlijk sowieso ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg hem steeds niet geinstalleerd, stopt op 4% :/

Is een bekend probleem.

Manually copy all the fonts from the system/font directory of the AOK CD to the system/font directory of your computer first. Then try to install from the cd again.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is lukt het zo.. dus dan kan ik meedoen

Alleen ik heb het al 10 jaar niet gedaan en was toen ook al n00b (deed nooit online) dus verwacht er niks van, zal eerst beetje moeten uitproberen enz.

Of ben ik reeds te laat? [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites