Pinolero Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2014 We waren goed geaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik ging wel echt dramatisch ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Vanavond nog iemand? Heb eigenlijk wel zin in een potje :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Vanavond nog iemand? Heb eigenlijk wel zin in een potje :huhu: Als ik op gameranger online bent, kun je me altijd aanspreken. Dan heb ik vaak wel de tijd voor een potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Heb je je huiswerk wel netjes gedaan? :D Doe ik als ik thuis kom ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik ben erbij vanavond (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ben er rond half 11. Hoop wel op minimaal 6 man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Mehh, downloaden lukt me niet. Krijg constant meldingen van m'n beveiliging haha. Het is niet mogelijk om deze versie gewoon te kopen en dan alsnog online te spelen ook ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Niemand die wat eerder kan? Uurtje of 7 ofzo? Ben na 10 waarschijnlijk wel weer weg namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Niemand die wat eerder kan? Uurtje of 7 ofzo? Ben na 10 waarschijnlijk wel weer weg namelijk. Ik kan wel rond 7. Ik ben er om 10u ook niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Mehh, downloaden lukt me niet. Krijg constant meldingen van m'n beveiliging haha. Het is niet mogelijk om deze versie gewoon te kopen en dan alsnog online te spelen ook ? http://www.amazon.com/Age-Empires-Official-Expansion-The-Conquerors/dp/B00004VP4M Een voorbeeld waar je het spel kunt kopen, zal vast ook nog wel ergens anders te koop zijn. Let er dat de HD versie een andere variant is, waarmee je dus niet met ons kunt spelen. Wij spelen via gameranger (http://www.gameranger.com/) online tegen elkaar. Zo'n programma is wel nodig om tegen elkaar te spelen. Wij spelen daarnaast met de forgotten empires mod (http://www.forgottenempires.net/install). Deze moet je niet door elkaar halen met AoE II: The forgotten, wat een uitbreiding is op de HD versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik kan wel rond 7. Ik ben er om 10u ook niet ;) Niemand die wat eerder kan? Uurtje of 7 ofzo? Ben na 10 waarschijnlijk wel weer weg namelijk. 7 uur kan ik ook wel :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 (bewerkt) Niemand die wat eerder kan? Uurtje of 7 ofzo? Ben na 10 waarschijnlijk wel weer weg namelijk. Ik vanavond niet meer Randier. Toch wel wss ;c 25 juli 2014 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik vanavond niet meer Randier. Toch wel wss ;c Lekker duidelijk. Ik ben er om 7 uur in ieder geval wel. [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 JA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Goh zou graag eens meedoen, echt kut dat ik geen spel kan joinen via Gameranger :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Probeer het uit zou ik zeggen. [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; kom je nog vanavond? [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; is ook online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ben er ook met een kwartiertje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Goh zou graag eens meedoen, echt kut dat ik geen spel kan joinen via Gameranger :( Goede reden om iedereen over te halen om voortaan Voobly te gaan gebruiken ipv gameranger. Eigenlijk een veel beter programma. Maar ja, nu is iedereen gameranger hier gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Goede reden om iedereen over te halen om voortaan Voobly te gaan gebruiken ipv gameranger. Eigenlijk een veel beter programma. Maar ja, nu is iedereen gameranger hier gewend. Wordt jij betaald door Voobly ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2014 Probeer het uit zou ik zeggen. [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; kom je nog vanavond? [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; is ook online Hoi ik ben online [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; WORD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Hoi ik ben online :r Join je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; WORD Word nigga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2014 :r Join je? Nee. Ben aan het werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten