Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zoals de titel van dit topic al aangeeft: 'Op wat wachten jullie in 2013?' Wat voor albums willen jullie graag beluisteren, wat voor concerten willen jullie graag bezoeken die in 2013 plaatsvinden?

Ik zelf kan niet wachten om 7 februari naar Kendrick Lamar te gaan, en qua albums: Ik verwacht veel van: Talib Kweli' - Prisoner of Conscious, Tyler, The Creator - Wolf; John Legend - Love in The Future; Ab-Soul & JMSN - Unit 6; 50 Cent - Street King Immortal; Trinidad James - .. (_O_); Wale - I Ain't Perfect; Meek Mill - Dreamchasers 3; J Cole - Born Sinner; GOOD Music - Cruel Winter; Schoolboy Q - Oxymoron; Rick Ross - ...; KiD CuDi - Indicud; Pusha T - My Name is My Name (_O_); Jay Electronica - Act II: Patents of Nobility (The Turn); Danny Brown - Old; Kanye West - .. & Jay-Z ...

Heel wat albums dus, .. betekent dat de artiesten nog geen naam hebben vrijgegeven maar wel al bezig zijn om een album te releasen in 2013. J. Cole & Kendrick Lamar komen misschien ook samen met een album in 2013, maar dat is niet zeker.

• Antwoorden 56
  • Weergaven 24
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Zoals de titel van dit topic al aangeeft: 'Op wat wachten jullie in 2013?' Wat voor albums willen jullie graag beluisteren, wat voor concerten willen jullie graag bezoeken die in 2013 plaatsvinden?

Ik zelf kan niet wachten om 7 februari naar Kendrick Lamar te gaan, en qua albums: Ik verwacht veel van: Talib Kweli' - Prisoner of Conscious, Tyler, The Creator - Wolf; John Legend - Love in The Future; Ab-Soul & JMSN - Unit 6; 50 Cent - Street King Immortal; Trinidad James - .. (_O_); Wale - I Ain't Perfect; Meek Mill - Dreamchasers 3; J Cole - Born Sinner; GOOD Music - Cruel Winter; Schoolboy Q - Oxymoron; Rick Ross - ...; KiD CuDi - Indicud; Pusha T - My Name is My Name (_O_); Jay Electronica - Act II: Patents of Nobility (The Turn); Danny Brown - Old; Kanye West - .. & Jay-Z ...

Heel wat albums dus, .. betekent dat de artiesten nog geen naam hebben vrijgegeven maar wel al bezig zijn om een album te releasen in 2013. J. Cole & Kendrick Lamar komen misschien ook samen met een album in 2013, maar dat is niet zeker.

Geplaatst

Nieuwe FTP, QOTSA, alles van Metro Zu, Curren$y, Alexis Jordan, T-ara, Kanye zijn zomaar wat namen. Heb totaal geen indicatie wat er allemaal dient uit te komen dit jaar.

[MENTION=21251]Ilias.[/MENTION] Jay Electronica zijn album zou in 2008 al gereleased worden. :-D

Geplaatst

Heeft niks met 'muziek' te maken, maar ik kijk al een jaar uit naar GTA5. Heb dat meestal niet, maar dit wordt echt awesome. :

Geplaatst

Concert van Mumford & Sons, waar ik nog kaarten voor moet winnen op 3FM, en een festival waar ik dit jaar weer heenga.

Geplaatst

Sowieso de nieuwe Cult Of Luna, gaat beest worden. Verder echt geen flauw idee van te verwachten albums.

Geplaatst
Heeft niks met 'muziek' te maken, maar ik kijk al een jaar uit naar GTA5. Heb dat meestal niet, maar dit wordt echt awesome. :<

Waarom the hell post je het dan :-D Achja.

Ik wacht met smart op de concerten die ik sowieso ga bezoeken en stiekem hoop ik nog dat Pearl Jam, Editors oid een concert gaat geven in NL. Dan ben ik 100% bij.

Geplaatst
Heeft niks met 'muziek' te maken, maar ik kijk al een jaar uit naar GTA5. Heb dat meestal niet, maar dit wordt echt awesome. :<

Waarom dan hier? ;)

Ik kijk uit naar:

Villagers - {Awayland}

Atoms for Peace - Amok

Ex Cops - True Hallucinations

Foals - Holy Fire

Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away

Palma Violets - 180

Phosphorescent - Muchacho

Suuns - Images Du Futur

Steven Wilson - The Raven That Refused to Sing (And Other Stories)

Dutch Uncles - Out of Touch in the Wild

Ducktails - The Flower Lane

Ólafur Arnalds - For Now I am Winter

Ólöf Arnalds - Sudden Elevation

Herrek - Waktu Dulu

Arcade Fire (?)

Last Shadow Puppets (?)

James Blake

Bombino (wordt geproduceerd door Dan Auerbach)

Geplaatst

Ik wacht op Tyler, The Creator - Wolf. Voor de rest laat ik het allemaal wel op me af komen.

Geplaatst

Wil dolgraag naar Tomorrowland, dat staat toch wel op #1. Verder hoop ik dat Avicii en/of Sebastian Ingrosso nog een keer naar Nederland komen, lijkt me ook hard.

Geplaatst
Concert van Mumford & Sons, waar ik nog kaarten voor moet winnen op 3FM, en een festival waar ik dit jaar weer heenga.

Die win ik toch al. :dance:

Geplaatst
Die win ik toch al. :dance:

Ik heb al meegedaan aan die prijsactie van 3FM, en ik ga ze helemaal dood sms'en als ze kaarten weggeven.

Geplaatst
Ik heb al meegedaan aan die prijsactie van 3FM, en ik ga ze helemaal dood sms'en als ze kaarten weggeven.

Hehe ja, die actie met kaarten voor Muse, Lowlands, M&F en Robbie Williams bedoel je zeker? Heb al mijn vrienden ook al gedwongen mee te doen :-D

Geplaatst

Voor mij staat ook wel weer een mooi concert op #1, maar ik weet nog niet waar en wanneer.

Qua albums nieuwe van ACDC, The Black Keys, Pearl Jam, Franz Ferdinand, Foster the People en U2. Maar van deze allemaal is nog maar weinig bekend dus ik laat het muziekjaar maar op me af komen

Geplaatst

Foals (album en concert) en concert The xx. God, wat was dat lekker in Tivoli.

Verder eigenlijk niet echt op de hoogte van andere nieuwe albums :cab:

Geplaatst

GTAV, studie buitenland en zaterdag avond.

O wacht muziek topic. :cab:

Geplaatst

The National is nummers aan het opnemen, hopen dat dat dit jaar al leidt tot een nieuwe plaat. Verder misschien een live album of DVD van Wilco. Veder heb ik mij er eerlijk gezegd nog niet in verdiept wat er allemaal uit gaat komen.

Geplaatst

Alles van het label Rhymesayers.

En zie hier dat Danny Brown ook met iets nieuws komt, dan zal ik daar ook maar op wachten zeker ;c Voor de rest zie ik wel wat er komt.

Geplaatst
The National is nummers aan het opnemen, hopen dat dat dit jaar al leidt tot een nieuwe plaat. Verder misschien een live album of DVD van Wilco. Veder heb ik mij er eerlijk gezegd nog niet in verdiept wat er allemaal uit gaat komen.

Op Youtube staan al een aantal nieuwe live nummers van The National. Wil ze alleen nog niet te vaak luisteren voordat het album uitkomt, als ze al op het album komen. Kijk er ook zeker naar uit!

Geplaatst

De nieuwe Wolfmother zou dit jaar uitkomen, dus dat is er zeker eentje waar ik naar uit kijk.

Geplaatst

Nieuwe platen van onder andere Arctic Monkeys, Arcade Fire, Foals en the National. Een concert van Blur in Nederland zou ook erg fijn zijn, maar vrees dat het Werchter of Berlijn moet gaan worden.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.