Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb wat muziek nodig die ik op een cd'tje wil branden. Ik vroeg me daarom af waar jullie je muziek downloaden. Ik doe het normaal namelijk via de Youtube naar Mp3 converter, maar bij nieuwe muziek kan dat niet, heeft volgens mij met rechten en dergelijke te maken.

Ik zou daarom graag willen weten via welke sites/programma's jullie het doen .

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb wat muziek nodig die ik op een cd'tje wil branden. Ik vroeg me daarom af waar jullie je muziek downloaden. Ik doe het normaal namelijk via de Youtube naar Mp3 converter, maar bij nieuwe muziek kan dat niet, heeft volgens mij met rechten en dergelijke te maken.

Ik zou daarom graag willen weten via welke sites/programma's jullie het doen .

Geplaatst

Download flvto, als je dat gedaan hebt, staat boven een youtube filmpje altijd een tekentje, weet niet precies wat, volgens mij flv, en als je daar op klikt, download hij meteen het geluid van dat filmpje.

Geplaatst

Zelf gebruik ik nieuwsgroepen, veel sneller.

Af en toe torrents.

Geplaatst

mp3ye.eu voor losse tracks, zeer handig omdat je ze van te voren kan streamen, populairste nummers van een artiest/band kan zien evenals gerelateerde dingen. Verder staat er ook allerlei internationaal spul op dus als ik een random Kroatische tracks zoek vind ik het altijd wel.

Voor albums Somalië, behalve voor sommige genres, dan zijn ze niet te vinden en moet ik een aantal blogs afstruinen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.