Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Welke serie is dit?

Ilias.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welke serie is dit? - Ronde 13 UITSLAG

[spoiler=Screenshot 1]welkeserieisdit1.jpg

Nee, mannen, niet Two and a half Men, en ook niet Anger Managment. Want ja, een screenshot van Charlie Sheen maakt dat net even te makkelijk. De serie die ik zocht was The Big Bang Theory.

[spoiler=Screenshot 2]welkeserieisdit2.jpg

Weer een instinker, 2 acteurs die bekend zijn geworden met de serie Married With Children. Die zoek ik niet, en ook niet Modern Family. Nee, ik zocht naar 8 Simple Rules. Goed geraden door: Hwb & DJ_Caje

[spoiler=Screenshot 3]welkeserieisdit3.png

Een redelijk onbekende serie, niet gek ook als er maar 1 seizoen van te downloaden is. Het is ook al wat ouder, ik was namelijk op zoek naar The Bernie Mac Show.

[spoiler=Screenshot 4]welkeserieisdit4.jpg

Een gouwe ouwe natuurlijk, eigenlijk wel een must know als je een beetje tv gekeken hebt de laatste 20 jaar. Ik zocht namelijk Baantjer, natuurlijk te zien aan de nog jonge Vledder (Victor Reinier) en de man die met een opmerking meniggeen zaak openbrak, Louitje. Goed geraden door: Hwb, Mr. Eko en Bril_Idioot

[spoiler=Screenshot 5]welkeserieisdit5.jpg

En de laatste alweer, zoals jullie al een beetje doorhadden bij screen 1 en 2, het is niet de bekende serie van de acteur. Nee, dit keer zocht ik naar Married with Children. Een hele jonge Matt Leblanc maakt daar een van zijn eerste tv optredens in seizoen 5 aflevering 17. De serie werd goed geraden door Hwb, Rexcoder, DJ_Caje en Sirkeith. Hwb en Sirkeith hadden ook het seizoen goed geraden.

Seizoen en aflevering voor screenshot nummer vijf leveren zoals altijd bonuspunten op, good luck!

1. @bril_idioot; 42+1 = 43

2. @Kyrill; 35

3. [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; 28+1=29

4. @Big Mike; 27

5. @Hwb; 22 + 3 = 25

6. [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; 21 + 2 = 23

6. [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; 21

8. @Journey; 20

9. @Magikarp; 19

10. @Mr. Eko; 18+1 = 19

11. @DJ_Caje; 16+2 = 18

12. [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; 17

13. @Keko; 16+0 = 16

14. @michael16; 9

15. @Petterson; 5

16. [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; 5

17. @Juca; 4

18. Rogier.; 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke aflevering is dat uit The Big Bang Theory? Kan me helemaal niet herinneren dat Charlie daar ooit een gastrol in heeft gespeeld :O

Heel klein stukje, als Rajesh in een of ander groot magazine komt te staan waar hij helemaal happy mee is. Aan het eind van de episode zit Rajesh in een bar en wilt hij opscheppen over dat hij in dat magazine staat, hij tikt (dat weet je op dat moment niet) Charlie op de rug, die draait zich om en zegt iets in de trant van ''cute, ik sta meerdere malen op de cover''.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liever weer het 'Welke film is dit' oid, met screens weer starten. En dan [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; en [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; op -100 laten beginnen voor de spanning ;c

Als ik niet geband word :*: [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION];

Was jij nou diegene waarvan ze zeiden dat je aan het cheaten was met raad de movie screenshots. Of vergis ik me dan? :P

Jup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik niet geband word :*: [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION];

Tja, kerel, zei nog dat je niet geband hoeft te worden van mij. Beste was geweest als ze Dennis geen ban hadden gegeven, was nergens voor nodig. Echter is Dennis toch geband vanwege het naleven van de 'nieuwe' regels ('het MU beleid'), dan vind ik dat dat beleid ook consequent moet zijn en het dan niet opeens door de vingers zien omdat het nu over torrents gaat i.p.v. drugs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites