Big Mike Geplaatst 14 februari 2013 Share Geplaatst 14 februari 2013 Welke serie is dit? Heb 3 inzendingen pas binnen (Hwb, Keko en Rexcoder) dus jongens, dat kan beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 14 februari 2013 Share Geplaatst 14 februari 2013 (bewerkt) De mention werkte niet bij mij. Ga nu insturen. Zal de deadline wel iets opschuiven. 14 februari 2013 bewerkt door Mr. Eko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 februari 2013 Share Geplaatst 14 februari 2013 Mention werkte hier ook niet. Als iemand me zaterdag nog even kan mentionen... ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 februari 2013 Share Geplaatst 15 februari 2013 Welke serie is dit? Ah bedankt voor het melden, zal vanavond iedereen die niet gestuurd heeft wel een PM sturen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 20 februari 2013 Share Geplaatst 20 februari 2013 Ah bedankt voor het melden, zal vanavond iedereen die niet gestuurd heeft wel een PM sturen :) Nu heeft iedereen wel genoeg tijd gehad ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 februari 2013 Share Geplaatst 20 februari 2013 Welke serie is dit? Ja sorry ben beetje drukdruk geweest :( en het eigenlijk vergeten haha! Zal morgen het even regelen dus iedereen die nog niet ingestuurd heeft [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; bv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 [MENTION=340]Big Mike[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Welke serie is dit? - Ronde 13 UITSLAG [spoiler=Screenshot 1] Nee, mannen, niet Two and a half Men, en ook niet Anger Managment. Want ja, een screenshot van Charlie Sheen maakt dat net even te makkelijk. De serie die ik zocht was The Big Bang Theory. [spoiler=Screenshot 2] Weer een instinker, 2 acteurs die bekend zijn geworden met de serie Married With Children. Die zoek ik niet, en ook niet Modern Family. Nee, ik zocht naar 8 Simple Rules. Goed geraden door: Hwb & DJ_Caje [spoiler=Screenshot 3] Een redelijk onbekende serie, niet gek ook als er maar 1 seizoen van te downloaden is. Het is ook al wat ouder, ik was namelijk op zoek naar The Bernie Mac Show. [spoiler=Screenshot 4] Een gouwe ouwe natuurlijk, eigenlijk wel een must know als je een beetje tv gekeken hebt de laatste 20 jaar. Ik zocht namelijk Baantjer, natuurlijk te zien aan de nog jonge Vledder (Victor Reinier) en de man die met een opmerking meniggeen zaak openbrak, Louitje. Goed geraden door: Hwb, Mr. Eko en Bril_Idioot [spoiler=Screenshot 5] En de laatste alweer, zoals jullie al een beetje doorhadden bij screen 1 en 2, het is niet de bekende serie van de acteur. Nee, dit keer zocht ik naar Married with Children. Een hele jonge Matt Leblanc maakt daar een van zijn eerste tv optredens in seizoen 5 aflevering 17. De serie werd goed geraden door Hwb, Rexcoder, DJ_Caje en Sirkeith. Hwb en Sirkeith hadden ook het seizoen goed geraden. Seizoen en aflevering voor screenshot nummer vijf leveren zoals altijd bonuspunten op, good luck! 1. @bril_idioot; 42+1 = 43 2. @Kyrill; 35 3. [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; 28+1=29 4. @Big Mike; 27 5. @Hwb; 22 + 3 = 25 6. [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; 21 + 2 = 23 6. [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; 21 8. @Journey; 20 9. @Magikarp; 19 10. @Mr. Eko; 18+1 = 19 11. @DJ_Caje; 16+2 = 18 12. [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; 17 13. @Keko; 16+0 = 16 14. @michael16; 9 15. @Petterson; 5 16. [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; 5 17. @Juca; 4 18. Rogier.; 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Welke aflevering is dat uit The Big Bang Theory? Kan me helemaal niet herinneren dat Charlie daar ooit een gastrol in heeft gespeeld :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 S02E04 ;) [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Welke aflevering is dat uit The Big Bang Theory? Kan me helemaal niet herinneren dat Charlie daar ooit een gastrol in heeft gespeeld :O Heel klein stukje, als Rajesh in een of ander groot magazine komt te staan waar hij helemaal happy mee is. Aan het eind van de episode zit Rajesh in een bar en wilt hij opscheppen over dat hij in dat magazine staat, hij tikt (dat weet je op dat moment niet) Charlie op de rug, die draait zich om en zegt iets in de trant van ''cute, ik sta meerdere malen op de cover''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Welke aflevering is dat uit The Big Bang Theory? Kan me helemaal niet herinneren dat Charlie daar ooit een gastrol in heeft gespeeld :O Was ook echt 5 seconde :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Welke aflevering is dat uit The Big Bang Theory? Kan me helemaal niet herinneren dat Charlie daar ooit een gastrol in heeft gespeeld :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Jezus Lange, en dan bij mij gaan klagen over vieze screens:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 Nou, een gedeelde negende plek. We hebben geen organisatoren meer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Het was wel een leuk spel om te doen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Jaaa. Dit heeft een herstart nodig :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Liever weer het 'Welke film is dit' oid, met screens weer starten. En dan [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; en [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; op -100 laten beginnen voor de spanning ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Met films is ook wel leuk om te doen inderdaad en true ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Ik doe ook wel mee ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Het was wel een leuk spel om te doen ;) Was jij nou diegene waarvan ze zeiden dat je aan het cheaten was met raad de movie screenshots. Of vergis ik me dan? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Liever weer het 'Welke film is dit' oid, met screens weer starten. En dan [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; en [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; op -100 laten beginnen voor de spanning ;c Als ik niet geband word :*: [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Was jij nou diegene waarvan ze zeiden dat je aan het cheaten was met raad de movie screenshots. Of vergis ik me dan? :P Jup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Als ik niet geband word :*: [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Tja, kerel, zei nog dat je niet geband hoeft te worden van mij. Beste was geweest als ze Dennis geen ban hadden gegeven, was nergens voor nodig. Echter is Dennis toch geband vanwege het naleven van de 'nieuwe' regels ('het MU beleid'), dan vind ik dat dat beleid ook consequent moet zijn en het dan niet opeens door de vingers zien omdat het nu over torrents gaat i.p.v. drugs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Het zal mij een biet wezen of ik een dag geband word of niet, maar het is gewoon kinderachtig, vooral omdat je het nog hebt zitten opzoeken ook. Laat wat haar op je ballen groeien en maak je hier niet zo druk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten