delichris Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 Nummer 617 mag worden overgeslagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 Op 27-12-2024 om 15:54 zei delichris: Hoe kijken jullie kijken of luisteren jullie naar de Top2000? Ikzelf stream de app naar de tv zodat ik geen reclames van de tv heb. Goh gouden tip dit, keek steeds via NPO Extra (kanaal 81) en door die constante reclames voor Steun Oekraïne al bijna m'n spaarrekening leeg getrokken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 3 minuten geleden zei joostmakaay: Goh gouden tip dit, keek steeds via NPO Extra (kanaal 81) en door die constante reclames voor Steun Oekraïne al bijna m'n spaarrekening leeg getrokken. En op NPO3 is de stream te zien na 22:30 volgens mij. Ik vind die feitjes wel leuk om te zien. Zo leer je weer eens wat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Genieten hoor al die nummers. De nummers worden wel beter en beter. Vanavond wat heerlijke gitarenmuziek zoals Motorhead, Iron Maiden, Nightwish en Slayer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Ga je echt opblijven voor Slayer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 1 minuut geleden zei Vreven: Ga je echt opblijven voor Slayer? Zekers. Die komt 31-12 tussen 0:00 - 1:00. Ik ben toch vrij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Hier kan je het ook uisteren. Kan je lekker op tijd naar bed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Heb je ook niet van die randdebielen die erdoorheen zitten te zingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 30 minuten geleden zei bas huijsmans: Hier kan je het ook uisteren. Kan je lekker op tijd naar bed Pink Floyd en Maiden het komende uur. Dat is wel fijn. Voorderest staat er zo ongelofelijk veel zaadmuziek tussen dat ik de lol van die lijst niet meer inzie. Welke idioot luistert er vrijwillig naar Coldplay bijvoorbeeld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 O nu @yves-berendse. Daar krijg ik echt cholera aan mijn oorschelpen van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 1 uur geleden zei Arezo: O nu @yves-berendse. Daar krijg ik echt cholera aan mijn oorschelpen van. Ik dacht oprecht dat mijn vriendin een andere radiozender had aangezet. Wat een verschrikking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Die stem van die Morad past echt niet bij zijn hoofd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 We hebben nu stof in de wind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Toch knap hoe ze steeds de meest ongemakkelijke persoon uit de gehele ruimte op camera weten te krijgen, die oude gozer bij Tragedy ook weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Yeah Angel of Death. Aan zo'n tafeltje zit ook een chagrijnige vent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 10 uur geleden zei joostmakaay: Toch knap hoe ze steeds de meest ongemakkelijke persoon uit de gehele ruimte op camera weten te krijgen, die oude gozer bij Tragedy ook weer Dit is deels waarom ik zo graag naar dat café kijk. Het allermooist is als ze iemand vinden die zich uitslooft om in beeld te komen, die vervolgens een paar seconden heel raar doet en daarna is de inspiratie wel weer verdwenen maar de regisseur blijft nog even een paar seconden hangen waardoor de persoon in kwestie geen idee heeft hoe zich te gedragen. Geweldige tv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Sowieso alle complimenten voor de cameramensen en de regie, wat een heerlijke beelden soms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Wel fijn al die Beatles liedjes, maar waarom ik net naar John Milieu heb lopen luisteren vraag ik me ernstig af. Echt zo'n liedje voor in een reclame, niks meer en niks minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 En nu U2 Ooraids. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 41 minuten geleden zei Arezo: Wel fijn al die Beatles liedjes, maar waarom ik net naar John Milieu heb lopen luisteren vraag ik me ernstig af. Echt zo'n liedje voor in een reclame, niks meer en niks minder. Het zijn wel allemaal van die afgezaagde Beatles liedjes. Maar ja, het klootjesvolk is niet zo van de verdieping. En aan al die idioten die oliebollen bakken voor de camera. Ik hoop dat ze mislukken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 13 minuten geleden zei Vreven: Het zijn wel allemaal van die afgezaagde Beatles liedjes. Maar ja, het klootjesvolk is niet zo van de verdieping. En aan al die idioten die oliebollen bakken voor de camera. Ik hoop dat ze mislukken! Vergeet niet die huwelijks aanzoeken . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Under Pressure, prachtig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 @Djurovski Nu op Radio 2 jou nummer. Deutschland van Rammstein! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Dit was een mooi uurtje zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Zometeen even rocken met AC/DC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts