Kweekie Geplaatst 16 december 2015 Auteur Share Geplaatst 16 december 2015 http://www.nporadio2.nl/top2000 Claudia de Breij op 4 :r verschrikkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Eens, belachelijk dat die zo hoog staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Adele :-D Hello op 23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 december 2015 Auteur Share Geplaatst 16 december 2015 Adele :-D Hello op 23 Staat bij mij op 1 Als meest irritante nummer van 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 (bewerkt) Belachelijk inderdaad. Ik zie dat de plekken van vorig er nog niet bijstaan. Hopelijk komt dat nog wel. Piano Man herft afgelopen jaren ook flink terrein gewonnen of niet? En gvd Harvest Moon van Neil Young staat er niet in, terwijl staatieindetop2000 zei van wel. Had al zo'n vermoeden dat ie in de war was met Harvest. Eminem oa op plek 218, voor het eerst toch? Sowieso meer hiphopachtige dingen met No Digity, Jump Around, Typhoon, Outkast, Bomfunk MCs, Jay-Z, 2pac. Iron Sky van Paolo Nutini op een keurige 47e plek. En die Gangnam Style staat er ooook nog steeds in ja, wie stemt daarop??? 16 december 2015 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Belachelijk inderdaad. Ik zie dat de plekken van vorig er nog niet bijstaan. Hopelijk komt dat nog wel. Piano Man herft afgelopen jaren ook flink terrein gewonnen of niet? En gvd Harvest Moon van Neil Young staat er niet in, terwijl staatieindetop2000 zei van wel. Had al zo'n vermoeden dat ie in de war was met Harvest. Eminem oa op plek 218, voor het eerst toch? Sowieso meer hiphopachtige dingen met No Digity, Jump Around, Typhoon, Outkast, Bomfunk MCs, Jay-Z, 2pac. Iron Sky van Paolo Nutini op een keurige 47e plek. En die Gangnam Style staat er ooook nog steeds in ja, wie stemt daarop??? Dat viel me inderdaad ook op. Volgens mij heeft die de eerste 10 edities telkens rond 40-60 gestaan en nu al voor 2e jaar top 10 (en nog hoger dan vorig jaar zelfs). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 42 Toto - Africa 78 Eagles - The Last Resort - Gavin DeGraw - Chariot 1808 Swedish House Mafia ft. John Martin - Don't you worry child 942 The Script & Will.I.Am - Hall of Fame 251 The Script - The man who can't be moved 32 Dotan - Home 164 3 Doors Down - Kryptonite 402 Billy Joel - She's always a woman to me 97 Queen - Don't stop me now 1459 Bløf - Hier 334 Counting Crows & Bløf - Holiday in Spain 68 Ed Sheeran - Thinking out loud 850 Genesis - Jesus he knows me 902 Macklemore & Ryan Lewis - Can't hold us 1666 Jason Paige - Gotta catch em all 1412 Dotan - Hungry 21 Racoon - Oceaan 73 Kensington - War 862 Jason Mraz - I'm yours 359 Michael Jackson - Beat it - Milow - You don't know 4 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou 80 Robbie Williams - Angels 64 The Scene - Iedereen is van de wereld Op 2 na alles erin :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Dat viel me inderdaad ook op. Volgens mij heeft die de eerste 10 edities telkens rond 40-60 gestaan en nu al voor 2e jaar top 10 (en nog hoger dan vorig jaar zelfs). Hij zat dit jaar natuurlijk ook in de ns reclame, dat soort dingen schelen altijd wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Hij zat dit jaar natuurlijk ook in de ns reclame, dat soort dingen schelen altijd wel. Inderdaad, veel mensen (en ik zelf ook wel ten dele) nemen niet een uur de tijd om eens goed te overwegen wat ze gaan stemmen, die stemmen gewoon op de nummers die het eerste in hun op komen. En als een nummer dan (op wat voor manier dan ook) in het nieuws/de aandacht is geweest, dan levert dat automatisch meer stemmen op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 De ironie om dat te zeggen, terwijl je zelf stemt op de hype van Pokemon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Adele :-D Hello op 23 Dat soort shit krijg je als je het volk de macht geeft :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Elitaire sukkels allemaal hier, natuurlijk hebben jullie de ideale lijst ;e Dit is gewoon een dwarsdoorsnede van de nederlandse bevolking. Ik vind het ook kut, maar opmerkingen van het plebs, het volk, gepeupel enzo. Pff, dan heb ik zoiets van, waarom stem je überhaupt nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 De ironie om dat te zeggen, terwijl je zelf stemt op de hype van Pokemon. Hype? Serie is al jaren afgelopen, zeker dat deel met dat nummer als intro. Vond het wel goede argumenten opzich, hele generatie ermee opgegroeid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Hype? Serie is al jaren afgelopen, zeker dat deel met dat nummer als intro. Vond het wel goede argumenten opzich, hele generatie ermee opgegroeid. Het oproepen om op een specifiek nummer te stemmen noem ik in dit geval een hype. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Ik ook, had je er eerder ook op moeten stemmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Vandaag bijna uurtje zitten luisteren of iets minder. Vindt voor als nog bepaald niet echt boeiende nummers :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Vandaag bijna uurtje zitten luisteren of iets minder. Vindt voor als nog bepaald niet echt boeiende nummers :cab: Ik vind t heerlijk hoor. Veel van die nummers die het hele jaar aan je aandacht ontsnappen maar toch enorm lekker zijn om te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 (bewerkt) Vandaag bij mijn ouders op visite, stond aan vanmiddag. Mijn ouders werden gek toen ik hem opendraaide bij Jump Around :mrgy: 25 december 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Hier nu bijna alles gehoord vanaf 9 uur vanmorgen. Alleen even tv gekeken en wat op de bank geslapen. Maar de rest heb ik allemaal gehoord. Heerlijk vind ik het, al zitten er natuurlijk wel een paar slechte nummers tussen (zoals nu, Guus Meeuwis, Per Spoor). Maar over het algemeen is het wel genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Ik vind t heerlijk hoor. Veel van die nummers die het hele jaar aan je aandacht ontsnappen maar toch enorm lekker zijn om te horen. Eens, al genoeg leuke nummers gehoord. Ook genoeg crap, maar die vind je ook in de top 100. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Oke ik ben toch wel steeds meer onder de indruk. Begint steeds beter te bevallen :D Teardrops :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Massive Attack of Womack & Womack :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Gangnam style :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 AC/DC - Thunderstruck - 27 Adele - Chasing Pavements - 423 America - A Horse Wit no Name - 385 2PAC - Changes - 585 Bob Marley & The Wailors - Could You Be Loved - 932 Bob Marley & The Wailors - Three Little Birds - 346 Editors - Papillon - 238 Lykke Li - I Follow Rivers - NIET Kings of Leon - Use Somebody - 455 Kings of Leon - Sex on Fire - 150 Snow Patrol - Chasing Cars - 93 Stromae - Tous Les Memes - 843 Within Temptation - Ice Queen - 229 Nirvana - Smells Like Teen Spirit - 34 UB40 - Red Red Wine - 743 Vrije keuze: B-Complex - Beautiful Lies Deadmau5 - I Remember Keys N Krated - Are We Faded Thomas Newman - Dead Already Oscar and the Wolf - Strange Entity Blue Foundation - Eyes on Fire Django Django - Default Bobbie McFerrin - Don't Worry, Be Happy The XX - Angels Tame Impala - The Less I Know Better Allemaal niet. Slechte evolutie trouwens. Bijna alles naar beneden. Lykke Li uit de lijst omdat iedereen op de coverversie van triggerfinger stemt ;e Had gehoopt op toch 1-2 nummers van mijn vrije keuze (don't worry be happy, the xx?). Gelukkig haalt Tame Impala de lijst nog met Let It Happen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 Nu gaat het geluid toch even uit hoor, schandalig dat dit erin staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten