Titan Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Ik blijf elk jaar dagelijks weer uren luisteren, al wordt de lijst er absoluut niet beter op. Komt steeds meer troep bij in de zin van Coldplay (niet nieuw), Kensington, Suzan en Freak, Bankzitters, zelfs zeven (!) nummers van Normaal (voor mij als Achterhoeker gaat dit ook te ver), Danny Vera e.v.a. Ach, het nadeel ervan dat het zo'n enorm evenement is geworden en heel Nederland eraan meedoet. Radio 2 moet er ook weer een jaar op kunnen teren, de kachel brandt niet vanzelf, etc. 1 uur geleden zei Bolderbast: Ik heb het al eerder gezegd, maar herhaling is de kracht van het leven: luistert toch naar de Snob 2000. Die lijst bestaat enkel uit liedjes die niet in de keuzelijst van de Top 2000 zitten. De lijst is te beluisteren via Pinguin Radio. Nu klinkt La Femme D'argent van Air uit de speakers. Inderdaad een heerlijke lijst. Ik bewaar hem jaarlijks voor begin januari als ik wandel of autorijd om dan via Spotify te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 (bewerkt) Lekker Courtney Barnett in de snob 2000 @Bolderbast @Titan En dat volgen ze op met One More Second @Tim' 28 december 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 8 uur geleden zei Titan: Inderdaad een heerlijke lijst. Ik bewaar hem jaarlijks voor begin januari als ik wandel of autorijd om dan via Spotify te luisteren. Dat deed ik ook, maar dan luister ik toch wat minder intensief naar de liederen die niet in mijn straatje liggen. Nu volg ik het via de radio. Volgend jaar maar een eigen topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 8 minuten geleden zei Bolderbast: Dat deed ik ook, maar dan luister ik toch wat minder intensief naar de liederen die niet in mijn straatje liggen. Nu volg ik het via de radio. Volgend jaar maar een eigen topic. Morgen ochtend jouw band Personal Trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Ff een half uur Tubular Bells voor de liefhebbers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Als je de regel van nummer moet x jaren oud zijn gaat hanteren, dan is de Top 2000 over een paar volledig doodgebloed aangezien de jeugd er dan niets meer mee zal doen. Wat zijn die ~50 trol-nummers nu op 2000 nummers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 2 uur geleden zei joostmakaay: Als je de regel van nummer moet x jaren oud zijn gaat hanteren, dan is de Top 2000 over een paar volledig doodgebloed aangezien de jeugd er dan niets meer mee zal doen. Wat zijn die ~50 trol-nummers nu op 2000 nummers? Zit wel wat in. Als je naar de allereerste lijst kijkt van 1999, dan zijn er 77 nummers die uit 1994 en later stammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Jezus christus, kwam nou echt net Suzan & Freek voorbij? Wat een armoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Zojuist zei 007mark: Jezus christus, kwam nou echt net Suzan & Freek voorbij? Wat een armoe. Tja, die staan er zeven keer in dus dan komen ze een keer voorbij. Dit is wel de laatste voor de komende twee dagen in elk geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Hebben jullie hem al bijna vol jongens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 MAAAAAIDEEEEEEEEEN. Wat een gruwelijk briljante band is dat toch. Die horen echt in de top 20. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Alles van Dire Straits is zo godsgruwelijk slaapverwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 6 minuten geleden zei MetalMichael: Alles van Dire Straits is zo godsgruwelijk slaapverwekkend. Gelukkig ingesloten tussen AC/DC en Rammstein . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 6 minuten geleden zei MetalMichael: Alles van Dire Straits is zo godsgruwelijk slaapverwekkend. Er is niks slaapverwerkkends aan Sultangs of Swings lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Jeroen Kijk in de Vechte met zijn grijze haren en kersttrui ziet er echt in de 80 uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 13 minuten geleden zei MetalMichael: Alles van Dire Straits is zo godsgruwelijk slaapverwekkend. Behalve Brothers in Arms. Ik heb dat trouwens ook met The Eagles. En Coldplay en U2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 19 minuten geleden zei MetalMichael: Alles van Dire Straits is zo godsgruwelijk slaapverwekkend. Dat je dit tijdens Private Investigations stuurt snap ik wel. Dat is dan ook het enige nummer uit hun repertoire wat ik niet top vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Coldplay na Robbie Williams. Iemand haat mij, en het is de samensteller van deze lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Pink Floyd, de allerbeste band allertijden, sowieso de beste band in de top 2000. Zo absurd goed David Gilmour is fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 (bewerkt) Op 30-12-2022 om 10:38 zei joostmakaay: Hebben jullie hem al bijna vol jongens? Ja hahaha en zovaak luister ik niet eens haha A Whiter Shade of Pale is heerlijk nummer zeg.... Maar Procul Harum is toch geen goede band neem of ben ik nou gek? 31 december 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Cold Little Heart en The Chain achter elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 5 uur geleden zei Kyrill: Jeroen Kijk in de Vechte met zijn grijze haren en kersttrui ziet er echt in de 80 uit Vechte is met een G, manmanman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 14 minuten geleden zei Kelvin: Vechte is met een G, manmanman. Zo te horen wil je wel voor hem vechten, Jeroen kijk in de Vegte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Vanmorgen een sitdown bij een liedje van Muse, treurig wel zeg. Verder wel iedere dag dit aan gehad, blijf het heerlijk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Zo te horen wil je wel voor hem vechten, Jeroen kijk in de Vegte Je weet mijn achternaam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten