Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Radio 2 Top 2000

Kweekie

Aanbevolen berichten

Ik blijf elk jaar dagelijks weer uren luisteren, al wordt de lijst er absoluut niet beter op. Komt steeds meer troep bij in de zin van Coldplay (niet nieuw), Kensington, Suzan en Freak, Bankzitters, zelfs zeven (!) nummers van Normaal (voor mij als Achterhoeker gaat dit ook te ver), Danny Vera e.v.a. 

Ach, het nadeel ervan dat het zo'n enorm evenement is geworden en heel Nederland eraan meedoet. Radio 2 moet er ook weer een jaar op kunnen teren, de kachel brandt niet vanzelf, etc.

1 uur geleden zei Bolderbast:

Ik heb het al eerder gezegd, maar herhaling is de kracht van het leven: luistert toch naar de Snob 2000. Die lijst bestaat enkel uit liedjes die niet in de keuzelijst van de Top 2000 zitten. De lijst is te beluisteren via Pinguin Radio.

Nu klinkt La Femme D'argent van Air uit de speakers. 

Inderdaad een heerlijke lijst. Ik bewaar hem jaarlijks voor begin januari als ik wandel of autorijd om dan via Spotify te luisteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Titan:

Inderdaad een heerlijke lijst. Ik bewaar hem jaarlijks voor begin januari als ik wandel of autorijd om dan via Spotify te luisteren. 

Dat deed ik ook, maar dan luister ik toch wat minder intensief naar de liederen die niet in mijn straatje liggen. Nu volg ik het via de radio. Volgend jaar maar een eigen topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bolderbast:

Dat deed ik ook, maar dan luister ik toch wat minder intensief naar de liederen die niet in mijn straatje liggen. Nu volg ik het via de radio. Volgend jaar maar een eigen topic.

Morgen ochtend jouw band Personal Trainer :happy::checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei joostmakaay:

Als je de regel van nummer moet x jaren oud zijn gaat hanteren, dan is de Top 2000 over een paar volledig doodgebloed aangezien de jeugd er dan niets meer mee zal doen.

Wat zijn die ~50 trol-nummers nu op 2000 nummers?

Zit wel wat in. Als je naar de allereerste lijst kijkt van 1999, dan zijn er 77 nummers die uit 1994 en later stammen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei MetalMichael:

Alles van Dire Straits is zo godsgruwelijk slaapverwekkend. 

Dat je dit tijdens Private Investigations stuurt snap ik wel. Dat is dan ook het enige nummer uit hun repertoire wat ik niet top vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-12-2022 om 10:38 zei joostmakaay:

top2000_bingokaart_v3.jpg?mtime=20210718221739&focal=none

Hebben jullie hem al bijna vol jongens?

Ja hahaha en zovaak luister ik niet eens haha

A Whiter Shade of Pale is heerlijk nummer zeg....

Maar Procul Harum is toch geen goede band neem of ben ik nou gek?

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites