Grote Ree Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 41 minuten geleden zei Kyrill: Heerlijk ik schakel ook eens in. Al 6 nummers zonder enige wezenlijke vorm van reclame, wat een feest dit Tussen 10 voor en 10 over het uur zijn er vaak moeilijk lange reclameblokken. Als je die tijden ontwijkt, is er op zich niets aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 De regel dat een nummer 5 jaar oud moet zijn, moeten ze terug halen. Dan filter je die Bankzitters enzo er uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 46 minuten geleden zei Grote Ree: Tussen 10 voor en 10 over het uur zijn er vaak moeilijk lange reclameblokken. Als je die tijden ontwijkt, is er op zich niets aan de hand. Ik heb dat wel liever dan die reclameblokken op de halve uren zoals bij de commerciële zenders. Dan maar alles in één keer en dan de rest van het uur geen last meer van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 2 uur geleden zei Satyr: De regel dat een nummer 5 jaar oud moet zijn, moeten ze terug halen. Dan filter je die Bankzitters enzo er uit. We zijn het keer eens met elkaar 1 uur geleden zei Tim': Ik heb dat wel liever dan die reclameblokken op de halve uren zoals bij de commerciële zenders. Dan maar alles in één keer en dan de rest van het uur geen last meer van. Dat is precies waarom ik commercieele zenders vermijd thuis en laatste jaren van Pathe Unlimited en streamingsdiensten ben Ik kijk die commercieele troep alleen nog tijdens werk, want is onderdeel van mijn baan. Geef mij maar lekker Spotify, HBO Max, Netflix etc etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 Aanslagen van 9 september? Wtf? Wat een blunder van de DJ.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 13 uur geleden zei Kyrill: Aanslagen van 9 september? Wtf? Wat een blunder van de DJ.... Als je een toespraak staat te geven op Ground Zero is dat een blunder. Als DJ in de top 2000 is dat gewoon een ongelukkige verspreking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 5 minuten geleden zei Kelvin: Als je een toespraak staat te geven op Ground Zero is dat een blunder. Als DJ in de top 2000 is dat gewoon een ongelukkige verspreking. Is ook ongelukkigige verspreking als ie 2-3x zegt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 16 minuten geleden zei Kyrill: Is ook ongelukkigige verspreking als ie 2-3x zegt? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 28 minuten geleden zei Kelvin: Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Kak dacht ik dat ik Gerry and the peacemakers donderdag te kunnen ontlopen. Hoor ik zometeen als nog Lee Towers. Dat mensen gewoon op beide artiesten met dat waardeloze nummer stemmen. Nu hopen dat ik geen gehoorbeschadiging ga oplopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 (bewerkt) Belachelijk dat "Fame" 16 jaar niet in de lijst heeft gestaan, nu wel, nu de zangeres gestorven is. En Golden Earing is oké... Maar 16x in de lijst? Really 26 december 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Dat is toch niet zo vreemd? Irene Cara sterft veel te jong een week voordat de stembussen opengaan --> Fame is in Nederland haar bekendste nummer --> sympathiestem. Zijn ieder jaar artiesten die op deze wijze in de lijst komen. Wat betreft Golden Earring ben ik het niet met je eens. Het is de meest iconische rockband van Nederland die decennialang kwaliteit heeft geleverd. Verder is het ook niet echt mijn band, maar het is echt wel begrijpelijk dat ze vaak in deze Nederlandse lijst staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 1 uur geleden zei Urbeto: Dat is toch niet zo vreemd? Irene Cara sterft veel te jong een week voordat de stembussen opengaan --> Fame is in Nederland haar bekendste nummer --> sympathiestem. Zijn ieder jaar artiesten die op deze wijze in de lijst komen. Wat betreft Golden Earring ben ik het niet met je eens. Het is de meest iconische rockband van Nederland die decennialang kwaliteit heeft geleverd. Verder is het ook niet echt mijn band, maar het is echt wel begrijpelijk dat ze vaak in deze Nederlandse lijst staan. Je begrijpt mijn punt niet, dus nogmaals dan maar Ik vind niet vreemd ze er nu instaat, ik vind het vreemd en absurd 16 jaar hiervoor niet erin heeft gestaan......... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 12 minuten geleden zei Kyrill: Je begrijpt mijn punt niet, dus nogmaals dan maar Ik vind niet vreemd ze er nu instaat, ik vind het vreemd en absurd 16 jaar hiervoor niet erin heeft gestaan......... Ik begreep je punt niet doordat je er in je originele post geen enkele aanleiding toe geeft hem zo te interpreteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 25 minuten geleden zei Urbeto: Ik begreep je punt niet doordat je er in je originele post geen enkele aanleiding toe geeft hem zo te interpreteren. Dat kan maar vind ik vrij apart aangezien ik zo opende "Belachelijk dat "Fame" 16 jaar niet in de lijst heeft gestaan, nu wel, nu de zangeres gestorven is" Vooral dit spreekt toch voor zich toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 6 minuten geleden zei Kyrill: Dat kan maar vind ik vrij apart aangezien ik zo opende "Belachelijk dat "Fame" 16 jaar niet in de lijst heeft gestaan, nu wel, nu de zangeres gestorven is" Vooral dit spreekt toch voor zich toch? Doordat je komma's gebruikt in plaats van punten geef je eigenlijk aan dat het tweede deel een verlengde van je eerste deel is. Dan geeft dit alle aanleiding om aan te nemen dat je de verkiezing doordat Cara overleden is belachelijk noemt. Zeker wanneer je volgende statement "En band x staat er ook te vaak in" betreft. Dan heeft dat alles weg van een dubbele afkeuring van de verkiezingen. Maargoed, verder is het een non-discussie natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Dat publiek in het café, he... Dat is zo nu en dan behoorlijk ongemakkelijk om te zien . Gisteren een zooi boomers die zich geen raad wist met Tupac en nu een halve zaal die zich geen raad weet met Eminem. Genieten. Jeroen Kijk in de Vegte is op de radio leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Maar de Iron Maiden man is wel gesignaleerd . Altijd leuk om hem zo te zien genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 2 uur geleden zei Titan: Dat publiek in het café, he... Dat is zo nu en dan behoorlijk ongemakkelijk om te zien . Gisteren een zooi boomers die zich geen raad wist met Tupac en nu een halve zaal die zich geen raad weet met Eminem. Genieten. Ik had ook even live meegekeken bij Kanye West gisteren. Dat was heerlijk ongemakkelijk haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 3 uur geleden zei Titan: Dat publiek in het café, he... Dat is zo nu en dan behoorlijk ongemakkelijk om te zien . Gisteren een zooi boomers die zich geen raad wist met Tupac en nu een halve zaal die zich geen raad weet met Eminem. Genieten. Jeroen Kijk in de Vegte is op de radio leuker. 40 minuten geleden zei Tim': Ik had ook even live meegekeken bij Kanye West gisteren. Dat was heerlijk ongemakkelijk haha Eigenschuld dikke bult. Hoor je van te voren te weten als je erheen gaat. Kan nog vele malen "erger" Eminem, Kanye en 2PAC lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Wat heeft Nederland toch een absurd slechte muzieksmaak.. kolere. Gaat nergens over dit, maar toch blijf ik luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 2 uur geleden zei Arezo: Wat heeft Nederland toch een absurd slechte muzieksmaak.. kolere. Gaat nergens over dit, maar toch blijf ik luisteren De Belgenvariant (de tijdloze oid) is al ietsjes smaakvoller. Holland zit vol smaakloze grijze muizen, Coldplay-wank enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 24 minuten geleden zei Socrates: De Belgenvariant (de tijdloze oid) is al ietsjes smaakvoller. Holland zit vol smaakloze grijze muizen, Coldplay-wank enzo. Dat heb ik heel erg met U2. De jaren 80 variant van Coldplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 36 minuten geleden zei Socrates: De Belgenvariant (de tijdloze oid) is al ietsjes smaakvoller. Holland zit vol smaakloze grijze muizen, Coldplay-wank enzo. Het leuke van de Tijdloze is ook dat ze hem vooraf niet bekend maken. Ik luister er graag naar en heb aardig wat leuke dingen leren kennen via die lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Ik heb het al eerder gezegd, maar herhaling is de kracht van het leven: luistert toch naar de Snob 2000. Die lijst bestaat enkel uit liedjes die niet in de keuzelijst van de Top 2000 zitten. De lijst is te beluisteren via Pinguin Radio. Nu klinkt La Femme D'argent van Air uit de speakers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten