Juca Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Giel Beelen is dan ook echt een ontzettende kwal, nog erger dan Jeroen van Inkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Op 27-12-2020 om 10:15 zei Tim': Je merkt het ook aan de dj's. Die gaan normaal helemaal los tegenover het café met flinke verkleedpartijen. Nu doen volgens mij alleen Annemieke Schollaardt en Emmely de Wilt dat, de rest is toch wat rustiger radio aan het maken. Het scheelt dat je er via de radio weinig last van hebt. Daar is de sfeer eigenlijk niet zozeer anders dan normaal denk ik. En daarnaast: Emmely de Wilt Wat maakt zij chille radio zeg, tijd voor een plekje in de dagelijkse programmering. Gijs Staverman verkleed ook vaak hoor. Ik ben blij dat Rob Stenders er niet is. Die draait gewoon amper een nummer als hij het niet mooi vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Normaal zijn de uurtjes tussen 12 en 2 's nachts heerlijke uurtjes om te luisteren met een vakantie en FM op de laptop. Maar met die Jeroen van Inkel is het gewoon verschrikkelijk. Elke keer die poging tot humor tussen de liedjes door. Dan heb ik liever een talentvolle nacht-dj die gewoon normaal doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 8 uur geleden zei Kelvin: Normaal zijn de uurtjes tussen 12 en 2 's nachts heerlijke uurtjes om te luisteren met een vakantie en FM op de laptop. Maar met die Jeroen van Inkel is het gewoon verschrikkelijk. Elke keer die poging tot humor tussen de liedjes door. Dan heb ik liever een talentvolle nacht-dj die gewoon normaal doet. Dat Amerikaanse stijltje werkte in zijn tijd met Adam Curry wellicht, maar vind het echt tenenkrommend. Voor mij ook de reden om gisteravond niet nog tot na 00:00 te blijven luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 (bewerkt) Allemachtig wat een stelletje zuurpruimen hier zeg, 2 pagina's met gezanik over hoe kut DJ's zijn en haast niks over de Top2000 zelf Knal lekker de spotify lijst aan zou ik zeggen, heb je nul last van DJ's. Hier lekker de hele dag op de achtergrond aan. Grappig hoe ik normaal nooit (maar dan ook echt nooit) naar radio luister, en dat in deze week 180 graden omslaat. 29 december 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Top2000 altijd top, staat zowat dag en nacht aan. Genieten man. Dj’s boeien me niet zo, ze lezen de feitjes voor van hun laptopje en door. Wel grappig, radio 2 was in september bij ons met de drive in (5 dagen). Stenders was daar trouwens gewoon een prima kerel, al was die vrouwelijke sidekick nog relaxter. Was mooi om te zien hoe het achter de schermen eraan toe ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Op 29-12-2020 om 09:09 zei Keko: Allemachtig wat een stelletje zuurpruimen hier zeg, 2 pagina's met gezanik over hoe kut DJ's zijn en haast niks over de Top2000 zelf Knal lekker de spotify lijst aan zou ik zeggen, heb je nul last van DJ's. Hier lekker de hele dag op de achtergrond aan. Grappig hoe ik normaal nooit (maar dan ook echt nooit) naar radio luister, en dat in deze week 180 graden omslaat. Echt hé ik vind het wel prima, ze doen het gewoon goed. Ik kan top 2000 alleen niet te lang luisteren want ik word helemaal gek van de Reclame steeds tussendoor :( Vind echt vreselijk reclame bij is. Nog meer dan NPO zenders op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Op 29-12-2020 om 09:09 zei Keko: Allemachtig wat een stelletje zuurpruimen hier zeg, 2 pagina's met gezanik over hoe kut DJ's zijn en haast niks over de Top2000 zelf Knal lekker de spotify lijst aan zou ik zeggen, heb je nul last van DJ's. Valt wel mee toch? Er worden wat opmerkingen geplaatst over Jeroen van Inkel en terloops eentje over Giel Beelen. Wanneer je zou luisteren tussen 00:00 en 02:00 had je opgemerkt wat men hier stelde over de irritante Van Inkel. Verder zijn de DJ's prima en daar hoor je dan ook niemand over. Maargoed, nu net Wonderwall van Oasis. Geweldige plaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Vanochtend ging het wekkertje om 5.00 uur. Wat een heerlijke dag aan muziek is dit. Vanaf morgen weer afkicken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 4 minuten geleden zei Tim': Vanochtend ging het wekkertje om 5.00 uur. Wat een heerlijke dag aan muziek is dit. Vanaf morgen weer afkicken Lekker he! Ik had nog wat virtuele afspraken, maar hij ging ook direct aan toen ik ophing. Wat een pareltjes komen langs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 (bewerkt) Vandaag ook mooi dagje nog met de platen die niet in de top 2000 stonden. 1 januari 2021 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 (bewerkt) Ik heb vergeten meedoen dit jaar, maar volgend jaar doe ik mee en n.a.v. mijn discussies in underrated / overrated, en op basis van strategisch stemmen (ja, je kan dit misschien doen of juist niet, maar geen zin om voor nummers te stemmen waar je de enige zal zijn die dat doen, kom ik tot dit). Ik stem enkel op nummers die in de lijst moeten of naar mijn gevoel te laag staan (en dat zijn er natuurlijk meer dan 35). En dat is wat ik van plan ben eind november / begin december. Interpol - Stella was a diver and she was always down Interpol - Leif Erikson M83 - Run Into Flowers M83 - Midnight City The Velvet Underground - Heroin Slowdive - Alison Slowdive - When The Sun Hits My Bloody Valentine - Only Shallow My Bloody Valentine - Soon Ride - Seagull (of Vapour Trail voor strategische redenen) DIIV - Doused fka twigs - Cellophane (strategisch opnieuw) The National - Bloodbuzz Ohio (strategisch, en ondanks dat ik ze in overrated had genoemd, maar niets erin is ook belachelijk) Iets van Grimes dat een strategische stem zal zijn (meeste kans om in de lijst te komen, wellicht tevergeefs ma bon) Let's Eat Grandma - Donnie Darko Animal Collective - Summertime Clothes Cocteau Twins - Lorelei Mazzy Star - So Tonight That I Might See You (opnieuw strategisch) The Jesus and Mary Chain - Just Like Honey Beach House - Lemon Glow (of Zebra of Space Song, opnieuw strategisch) Weyes Blood - Andromeda Bauhaus - Bela Lugosi's Dead The Strokes - Is This It? Deze voor hoger in de lijst: The Smiths - There is a Light That Never Goes Out Kate Bush - Running Up That Hill Nieuwe entries voor artiesten die er al instaan: Kate Bush - Army Dreamers The Cure - Pictures of You Lana Del Rey - Venice Bitch Daarmee is er nog ruimte voor 7 plekjes, maar dat zal ik dan wel beslissen op het einde van dit jaar, wat ik daarmee doe. Frank Zappa, The Stooges, Deftones, Can, Arcade Fire bvb. komen al in aanmerking (maar geen idee welk nummer voorlopig, voor Arcade Fire mss Rebellion (Lies)). Maar het zijn niet per se mijn favoriete nummers of favoriete nummers van de respectievelijke groep. Maar soit... Op elektronica stemmen heeft al helemaal geen zin (idem voor nog meer obscure artiesten)... de enige elektronica dat erin komt zijn dingen als Garrix, Calvin Harris, Armin van Buuren en Tiesto... laat maar uit dan 26 maart 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2021 Share Geplaatst 28 maart 2021 Op 26-3-2021 om 18:32 zei Laki: Ik heb vergeten meedoen dit jaar, maar volgend jaar doe ik mee en n.a.v. mijn discussies in underrated / overrated, en op basis van strategisch stemmen (ja, je kan dit misschien doen of juist niet, maar geen zin om voor nummers te stemmen waar je de enige zal zijn die dat doen, kom ik tot dit). Ik stem enkel op nummers die in de lijst moeten of naar mijn gevoel te laag staan (en dat zijn er natuurlijk meer dan 35). En dat is wat ik van plan ben eind november / begin december. Interpol - Stella was a diver and she was always down Interpol - Leif Erikson M83 - Run Into Flowers M83 - Midnight City The Velvet Underground - Heroin Slowdive - Alison Slowdive - When The Sun Hits My Bloody Valentine - Only Shallow My Bloody Valentine - Soon Ride - Seagull (of Vapour Trail voor strategische redenen) DIIV - Doused fka twigs - Cellophane (strategisch opnieuw) The National - Bloodbuzz Ohio (strategisch, en ondanks dat ik ze in overrated had genoemd, maar niets erin is ook belachelijk) Iets van Grimes dat een strategische stem zal zijn (meeste kans om in de lijst te komen, wellicht tevergeefs ma bon) Let's Eat Grandma - Donnie Darko Animal Collective - Summertime Clothes Cocteau Twins - Lorelei Mazzy Star - So Tonight That I Might See You (opnieuw strategisch) The Jesus and Mary Chain - Just Like Honey Beach House - Lemon Glow (of Zebra of Space Song, opnieuw strategisch) Weyes Blood - Andromeda Bauhaus - Bela Lugosi's Dead The Strokes - Is This It? Deze voor hoger in de lijst: The Smiths - There is a Light That Never Goes Out Kate Bush - Running Up That Hill Nieuwe entries voor artiesten die er al instaan: Kate Bush - Army Dreamers The Cure - Pictures of You Lana Del Rey - Venice Bitch Daarmee is er nog ruimte voor 7 plekjes, maar dat zal ik dan wel beslissen op het einde van dit jaar, wat ik daarmee doe. Frank Zappa, The Stooges, Deftones, Can, Arcade Fire bvb. komen al in aanmerking (maar geen idee welk nummer voorlopig, voor Arcade Fire mss Rebellion (Lies)). Maar het zijn niet per se mijn favoriete nummers of favoriete nummers van de respectievelijke groep. Maar soit... Op elektronica stemmen heeft al helemaal geen zin (idem voor nog meer obscure artiesten)... de enige elektronica dat erin komt zijn dingen als Garrix, Calvin Harris, Armin van Buuren en Tiesto... laat maar uit dan Wat schitterende lijst. Annimal Collective - Summertime Clothes luister ik al jaren, geniaal ja. Post Merriweather Pavillion is heel mooi album. My Bloody Valentine houd ik ook enorm van, staat alleen zo weinig tot niks van op Spotify pff. Blood Buzz Ohio heeft me minstens 9 jaar geduurd voor begon te waarderen, The National zelf maakt mijn top 3 compleet met Sigur Ros en Bon Iver. Mazzy Star en Hope Sandoval is heel mooie muziek idd ja. M83, Slowdive en Beach House Kan ook enorm graag naar luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 10 uur geleden zei Kyrill: Wat schitterende lijst. Annimal Collective - Summertime Clothes luister ik al jaren, geniaal ja. Post Merriweather Pavillion is heel mooi album. My Bloody Valentine houd ik ook enorm van, staat alleen zo weinig tot niks van op Spotify pff. Blood Buzz Ohio heeft me minstens 9 jaar geduurd voor begon te waarderen, The National zelf maakt mijn top 3 compleet met Sigur Ros en Bon Iver. Mazzy Star en Hope Sandoval is heel mooie muziek idd ja. M83, Slowdive en Beach House Kan ook enorm graag naar luisteren Bloodbuzz Ohio is een soort van compromisstem ook wel hoor. The National is een groep dat ik meer begin te waarderen, maar het gaat "heel traagjes", alsof het een proces van decennia is. Maar dus één v/d redenen dat ik erop zou stemmen is omdat ik denk dat dit het bekendste nummer is (en het is ook wel mooi en één v/d betere nummers) en dus het meeste kans maakt om de lijst te halen. Al kan het zijn dat Boxer bij de meeste mensen bekender is. Post Merriweather Pavillion is een heel mooi album. Daar ben ik groot fan van. En van quasi elk nummer. Ik begin zelfs te twijfelen of ik Summertime Clothes nog het beste nummer vind, maar het is wel een super goed nummer. Ja, My Bloody Valentine staat niets van op Spotify, daarvoor moet je dus naar YouTube. Daar wil ik ook graag een CD van omwille van die reden, maar dat is een heel erg goede groep en Loveless is één van de mooiste muziekalbums ooit. Sigur Ros moet ik ietsje meer luisteren. Van wat ik er al van gehoord heb zeer mooi, maar misschien toch net dat tikkeltje te traag, en te veel aanpassen aan de stem. Ook daarvan staat niets in de toplijst (en dat is onbegrijpelijk). Bon Iver heb ik nauwelijks nog beluisterd (en ken ik enkel van Skinny Love met dank aan Birdy die dat coverde). M83 heb ik onlangs Dead Cities, Red Seas & Lost Ghosts beluisterde, en dat is echt een topalbum. Ben iets minder fan van Hurry Up, We're Dreaming, maar ik ga hun hele discografie eens beluisteren. Saturdays = Youth verwacht ik bijvoorbeeld nog veel fan van. Slowdive en Beach House ken ik al langer dus daar ben ik al fan van. Wel nog niet alles beluisterd van hen, dus er valt nog genoeg te beluisteren (al is het bij Beach House alleen nog maar hun debuut en Devotion). Beach House heb ik bijna al 2000 keer beluisterd in mijn leven, maar dat is gewoon zo relaxt en met zo een warme heerlijke stem als Victoria Legrand echt gewoon mooi. Ik vind het wel grappig dat mijn vijf meest beluisterde nummers telkens van een ander album zijn (1 van Teen Dream, 1 van Bloom, 1 van Depression Cherry, 1 van Thank Your Lucky Stars en 1 van 7). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 We mogen weer! Mijn lijstje was gisteren al klaar dus direct gestemd: a balladeer – Swim with Sam The Beatles – Here Comes the Sun Matt Berninger – One More Second Johnny Cash – Hurt Sam Cooke – A Change Is Gonna Come Jim Croce – Time in a Bottle Crowded House - Don't Dream It's Over Dire Straits – Telegraph Road Fleetwood Mac – The Chain Dan Hartman – Relight My Fire The Killers – Caution Michael Kiwanuka – Cold Little Heart Marillion – Kayleigh Neet Oét Lottum – Hald Mich 's Vas Nothing But Thieves – Impossible Paolo Nutini – Iron Sky Tom Odell – Another Love Oasis – Don't Look Back in Anger Pink Floyd – Wish You Were Here Otis Redding – Try a Little Tenderness The Rolling Stones – Sympathy for the Devil Rowwen Hèze – Auto Vliegtuug Simple Minds – Someone Somewhere in Summertime Son Mieux – 1992 Bruce Springsteen – The River Stereophonics – Maybe Tomorrow Cat Stevens – Father and Son Al Stewart – Year of the Cat Rod Stewart – Young Turks Toto – Africa Toto – Mushanga Suzanne Vega – Luka Danny Vera – Roller Coaster The War on Drugs – I Don't Live Here Anymore The War on Drugs – Under the Pressure Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Zo dit gaat even mijn dagtaakje worden vandaag. Nice lijstje Tim, sowieso met Michael Kiwanuka één overeenkomst, maar een hele hoop anderen komen ook op de shortlist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Dit is mijn lijst: https://stem.nporadio2.nl/top2000-2021/share/9c739fd31fd1b6a496cb5fb150b847c3e85473d8?fbclid=IwAR0epBws_bHHL9sNg5juY3Wm6QS3XkNEA-j2I-z8rqylY3pPrFiMV8hwWrs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) Mijn stemlijst:Smokie Mexican Girl Creedence Clearwater Revival Lookin' Out My Back Door (1970) Creedence Clearwater Revival Have You Ever Seen The Rain (1971) Fischer-Z So Long (1980) Electric Light Orchestra Rock 'n' Roll Is King (1983)Boudewijn de Groot Testament (1967)Boudewijn de Groot Jimmy (1973)Michael Holm MendocinoNeil Diamond Sweet Caroline (1969) Neil Diamond Cracklin' RosieABBA Chiquitita (1979) Rod Stewart I Don't Want To Talk About It (1977) Danny Vera Roller Coaster (2019) Janis Joplin Me And Bobby McGee (1971) U2 Sunday Bloody Sunday (1985) Bee Gees How Deep Is Your Love (1977) Bee Gees Spicks And Specks (1967) Bruce Springsteen Born To Run (1975) Bruce Springsteen Glory Days (1985) Bruce Springsteen Jersey Girl (Live) (1986) Eagles Desperado (1973) Vitesse Rosalyn (1982) Elvis Presley Suspicious Minds (1969) UB40 Sing Our Own Song (1986) Mink Deville Spanish Stroll (1977) The Verve Bitter Sweet Symphony (Albumversie) (1997) Oasis Don't Look Back In Anger (1996) Coldplay Fix You (2005) Simple Minds Don't You (Forget About Me) (1985) Dire Straits Sultans Of Swing (1978) Kenny Rogers & First Edition Ruby, Don't Take Your Love To Town (1969) Duran Duran Hungry Like The Wolf (1982) Queen Somebody To Love (1976) Status Quo Rockin' All Over The World (1977) Fleetwood Mac Go Your Own Way (1977) 27 november 2021 bewerkt door KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Bauhaus Bela Lugosi's Dead Yeule Don't Be So Hard on your Own Beauty The Velvet Underground Venus in Furs My Bloody Valentine Soon Slowdive Souvlaki Space Station Cocteau Twins Lorelei fka twigs thousand eyes Lana Del Rey Venice Bitch Grimes Dream Fortress Mercury Rev Holes The Pharcyde Passin' Me By The StoogesI Wanna Be Your Dog Kinokoteikoku Flower Girl Interpol Stella was a diver and she was always down DJ Shadow Midnight in a Perfect World Animal Collective Bluish Joy Division Decades Candy Claws Fell In Love (At The Water) Love Spirals Downwards City Moon Bjork Pagan Poetry Slint Good Morning, Captain Sigur Ros Untitled 8 (Popplagið) LOONA / ODD EYE CIRCLE Sweet Crazy Love Buscabulla Vámono Aya Gloomy Run Away (^ ^) A Primary Industry Cicatrice Funkadelic Maggot Brain Empress Of Hat Trick Ichiko Aoba Porcelain Sweet Trip Pro: Lov: Ad Beach House Bluebird Dead Can Dance The Host of Seraphim Faye Wong Fen Lie Strawberry Switchblade Go Away M83 Run Into Flowers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 1. Arctic Monkeys – Do I Wanna Know? 2. Baz Luhrman – Everybody’s Free (To Wear Sunscreen) 3. Dexy’s Midnight Runners – Come on Eileen 4. De Dijk – Groot Hart 5. Doors – People are Strange 6. Editors – An End has a Start 7. Elbow – Grounds for Divorce 8. Froukje – Groter dan ik 9. Genesis – Firth of Fifth 10. Gorillaz – 19-2000 11. Jeff Wayne & Justin Hayward – Forever Autumn 12. Kansas – Carry on Wayward Son 13. Kate Bush – Wutherin Heights 14. The Kik – Schuilen bij jou 15. Klein Orkest – Laat mij maar alleen 16. Liquido – Narcotic 17. Harrie Jekkers – Zo Mooi 18. Massive Attack – Teardrop 19. Matt Berninger – One More Second 20. Melanie – Beautiful People 21. Men at Work – Overkill 22. Michael Kiwanuka – Cold Little Hart 23. Monkees – I’m A Believer 24. Muse – Knights of Cydonia 25. Peter Gabriel – Solsbury Hill 26. Peter Gabriel – In Your Eyes 27. Phoebe Bridgers – That Funny Feeling 28. Portishead – Glory Box 29. Radiohead – Street Spirit 30. Ralph McTell – Streets of London 31. Smith and Burrows – All the Best Moves 32. Sufjan Stevens – Mystery of Love 33. Sufjan Stevens – Chicago 34. Tom Petty & the Heartbreakers – Learning to Fly 35. Typhoon – Hemel Valt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Op 28-11-2021 om 09:25 zei Keko: 19. Matt Berninger – One More Second Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Wedje dat straks dat pleurisliedje van A Whiter Shade of Pale op nummer 1 eindigt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 (bewerkt) W00ps is wat fout gegaan haha dit is niet Peter zijn lijstje haha 29 november 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Acda & De Munnik - Lopen Tot De Zon Komt Alphaville - Forever Young Billy Joel - Piano Man Blackstreet ft. Dr Dre - No Diggity Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days Coldplay - The Scientist Coldplay & Avicii - A Sky Full Of Stars Cranberries - Zombie De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's Ed Sheeran - Perfect Fun. ft. Janelle Monae - We Are Young Hero - Toen Ik Je Zag Kanye West & Jay-Z - Niggas In Paris Keane - Everybody's Changing Keane - Somewhere Only We Know Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton - Can't Hold Us MGMT - Kids MGMT - Time To Pretend Michael Jackson - Will You Be There Mr. Big - To Be With You Mumford & Sons - The Cave Oasis - Wonderwall Post Malone - Circles Queen - Bohemian Rhapsody Robin S - Show Me Love Sia - Chandelier Swedish House Mafia ft. John Martin - Don't You Worry Child The Beatles - Hey Jude The Beatles - Let It Be The Killers - Mr. Brightside The Opposites - Hey DJ The Weeknd - Save Your Tears Underworld - Born Slippy Van Dik Hout - Stil In Mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 https://stem.nporadio2.nl/top2000-2021/share/4c52a3aa5f03228cad7ceb653bf9bf30eca32163 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten