Geplaatst 24 oktober 201212 jr. Tafeltennis (beter bekend als de foute benaming pingpong) is de sport die ik nu al ruim drie jaar met veel plezier speel. Voor veel mensen een campingsport, maar uiteraard (zoals met elke denkbare actie het geval is) zijn hier ook competities en toernooien voor. Ik speel op dit moment op het hoogste regionale niveau en win tussen 2/3 en 3/4 van mijn wedstrijden. Zijn hier nog mede-tafeltennissers aanwezig, of zijn er mensen die regelmatig een balletje slaan?
Geplaatst 24 oktober 201212 jr. Auteur Tafeltennis (beter bekend als de foute benaming pingpong) is de sport die ik nu al ruim drie jaar met veel plezier speel. Voor veel mensen een campingsport, maar uiteraard (zoals met elke denkbare actie het geval is) zijn hier ook competities en toernooien voor. Ik speel op dit moment op het hoogste regionale niveau en win tussen 2/3 en 3/4 van mijn wedstrijden. Zijn hier nog mede-tafeltennissers aanwezig, of zijn er mensen die regelmatig een balletje slaan?
Geplaatst 28 november 20159 jr. Iemand die speelt en een goed batje kan aanbevelen? Voor mij gewoon een campingsport, maar vind zo'n kunststofbatje erg fijn en ben van plan er één te vragen voor Sinterklaas ;c Zag hier (http://www.decathlon.nl/C-415822-batjes/N-520881-type~recreatief) wel een paar batjes die me aanspreken, zoals die zwart met witte van €14,95 en die blauwe van €6,95. Wat raden jullie aan?