Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ook dit jaar weer een Fantasy League dus. Het doel van het spel is een team bij elkaar te draften waarmee je vervolgens head to head gaat tegen je tegenstanders. Dat houd in dat je steeds matchup speelt tegen 1 speler waarbij je punten krijgt voor hoe goed je spelers spelen in real life. Door deze series te winnen behaal een record, die je uiteindelijk wel of niet toegang geeft tot de playoffs, waarin je uiteindelijk probeert NBA Fantasy Champion te worden van MU(Lees: Waarin de titelhouder je eruit knikkert)

De enige vereisten om mee te doen zijn:

- Tijd om te draften, offline danwel online. Dat zal in de komende week gebeuren.

- Activiteit over het gehele seizoen gezien met het neerzetten van opstelling en wisselen van spelers(Kost je minder dan een kwartier per matchup)

Nu wil ik van jullie graag weten. Op wat voor tijden/dagen zijn jullie beschikbaar voor een mogelijke online draft. Ik denk dat dat toch wel het leukste is. Ik zat zelf te denken aan een doordeweekse avond rond 9 a 10 uur. Graag hoor ik van de deelnemers wanneer ze kunnen. Mocht dit echter niet lukken gaan we voor een offline draft.

Dit is overigens de site waarop alles plaats vind. De MU league bestaat nog niet, daarvoor wil ik eerst t aantal deelnemers hebben en duidelijkheid over draft.

http://games.espn.go.com/frontpage/basketball

Deelnemers:

1. Roprop

2. Chris.tiaan

3. Juca

4. Al-Farouq

5. Justin'

6. Jeroen.

7. Jimmer

8. Curly

9. Yitusita

10. Ilias

11. Greekcian

12. Jelle.

De league is te vinden op:

http://games.espn.go.com/fba/leagueoffice?leagueId=86721

bewerkt door Roprop

• Antwoorden 285
  • Weergaven 85
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ook dit jaar weer een Fantasy League dus. Het doel van het spel is een team bij elkaar te draften waarmee je vervolgens head to head gaat tegen je tegenstanders. Dat houd in dat je steeds matchup speelt tegen 1 speler waarbij je punten krijgt voor hoe goed je spelers spelen in real life. Door deze series te winnen behaal een record, die je uiteindelijk wel of niet toegang geeft tot de playoffs, waarin je uiteindelijk probeert NBA Fantasy Champion te worden van MU(Lees: Waarin de titelhouder je eruit knikkert)

De enige vereisten om mee te doen zijn:

- Tijd om te draften, offline danwel online. Dat zal in de komende week gebeuren.

- Activiteit over het gehele seizoen gezien met het neerzetten van opstelling en wisselen van spelers(Kost je minder dan een kwartier per matchup)

Nu wil ik van jullie graag weten. Op wat voor tijden/dagen zijn jullie beschikbaar voor een mogelijke online draft. Ik denk dat dat toch wel het leukste is. Ik zat zelf te denken aan een doordeweekse avond rond 9 a 10 uur. Graag hoor ik van de deelnemers wanneer ze kunnen. Mocht dit echter niet lukken gaan we voor een offline draft.

Dit is overigens de site waarop alles plaats vind. De MU league bestaat nog niet, daarvoor wil ik eerst t aantal deelnemers hebben en duidelijkheid over draft.

http://games.espn.go.com/frontpage/basketball

Deelnemers:

1. Roprop

2. Chris.tiaan

3. Juca

4. Al-Farouq

5. Justin'

6. Jeroen.

7. Jimmer

8. Curly

9. Yitusita

10. Ilias

11. Greekcian

12. Jelle.

De league is te vinden op:

http://games.espn.go.com/fba/leagueoffice?leagueId=86721

bewerkt door Roprop

Geplaatst

IN, wil dit jaar de titel pakken die mij vorig jaar door vergeetachtigheid is ontglipt:@

Geplaatst
  • Auteur
IN, wil dit jaar de titel pakken die mij vorig jaar door vergeetachtigheid is ontglipt:@

Je bent geklopt op waarde ;c

Graag even allemaal aangeven wanneer je aanwezig bent voor een mogelijke online draft.

Geplaatst

Elke avond vanaf 21:00, verder elke maandagavond.

Geplaatst
Elke avond vanaf 21:00, verder elke maandagavond.

Precies hetzelfde hier.

Geplaatst

Ik wil ook wel weer meedoen. Ik kan elke avond tussen die uren, buiten maandagavond.

Geplaatst

Ik kan niet garanderen dat ik kan. Dus ik ben voor offline draft. Maar wil wel meedoen ;)

Geplaatst

Is een zondagavond niet het best?

Ik kan alleen op maandag en woensdag avond niet, verder meestal wel.

Geplaatst

Ik kan deze week alleen op woensdag, vanaf volgende week wel elke doordeweekse dag denk ik.

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk dat de draft volgende week een keer komt. Zal tegen die tijd wel een poll maken als we weten wie er mee doen. We hebben nog wel even, de NBA duurt nog wel een maand voor ie start.

Deadline inschrijvingen: Zondag 7 Oktober 24:00 uur

bewerkt door Roprop

Geplaatst

Mag ik dan voorstellen dat we 7 oktober doen ipv september? (d) En hoe kan ik me inschrijven dan?

Geplaatst
  • Auteur

Dankje. ;c

Hier poste is voldoende. Als ik maar weet hoeveel er mee doen. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Van de NBA niet of van het spel niet? Als het spel het probleem is hoef je je zeker geen zorgen te maken. Dat is niet zo moeilijk en spreekt allemaal voor zich. Beetje kennis van de NBA zou vooral makkelijk zijn voor jezelf

Geplaatst
Van de NBA niet of van het spel niet? Als het spel het probleem is hoef je je zeker geen zorgen te maken. Dat is niet zo moeilijk en spreekt allemaal voor zich. Beetje kennis van de NBA zou vooral makkelijk zijn voor jezelf

het spel.

Geplaatst
  • Auteur

Ok naja. Het idee is dat we een draft houden waarin we dus een voor een een real life NBA speler kiezen tot we allemaal een selectie van 15 man hebben geloof ik. Met een voor een kiezen wordt wel bedoeld 1-2-3 3-2-1. Het is dus geen nadeel om als laatste aan de beurt te zijn, dan mag je namelijk meteen 2 keer achter elkaar kiezen. Als je als eerste mag kiezen en er met 12 spelers gespeeld wordt heb je dan dus de 1e, 24e, 25e, 48e keus enz. Als iedereen vervolgens een ploeg bij elkaar heeft gekozen zal het spel beginnen als de NBA begint. Je moet dan matchups spelen tegen een medespeler, waarbij het doel is meer punten te halen dan je tegenspeler. Punten behaal je doordat jouw spelers goed presteren. Dit kan dmv alle statistieken(rebounds, punten, assists, FG% enz.) De site heeft daar een heel puntensysteem voor. Tijdens het seizoen hoef je vervolgens alleen te zorgen dat je voor elke dag de spelers die spelen irl ook in de lineup staan, dat kan je gewoon een week van tevoren veranderen. Verder kun je ook spelers die niet presteren eruit gooien en vervangen door Free Agents, traden enz. Het doel is zoveel mogelijk matchups te winnen en dan de playoffs te halen, waarna je nog een paar keer een langere matchup moet spelen om kampioen te worden(mits je de playoffs haalt natuurlijk).

Stap 1 is iig een team bij elkaar draften, daarna is de site vrij duidelijk en kom je er vanzelf achter hoe het precies werkt. Ik hoop dat ik het iets duidelijker uit heb kunnen leggen.

Geplaatst

Ben ik even blij dat ik dit nog zie, zet mij er ook maar bij :D

Voor een dag, ik kan de meeste avonden pas na 22:00 maar zondag zou ideaal zijn (kan dan gewoon op elk tijdstip).

bewerkt door Greekcian

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.