Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Hoe krijg je dat extra budget in carriere? Hoe activerr je het? (Ik heb het gekocht)

EDIT

OMG Ik kreeg net 40 miljoen met RC Lens :cab:

Ziek!

Denk maar dat ik eens ga beginnen met Malaga of QPR. [MENTION=21780]kayvdl[/MENTION] QPR of Malaga?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2 met FC Twente:

Velthuizen

Rosales - Douglas - De Vrij - (nog open)

Fer

Guttiérrez - Vilhena

Tello - Castaignos - Tadic

Heb dus al 4 van de grootste Eredivisie talenten in het veld staan. Wil nog Willems en/of Brutus toevoegen, maar zijn aardig duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gisteren begonnen met Swansea city. Zeker een aanrader om mee te spelen. Heb Sterling gehaald voor de linkerflank(roulatie met Pablo Hernandez), Bartra gehuurd(backup RB) en topaankoop Aaron Ramsey. Ideaal voor mijn Swansea, het is een Welshman, toptalent en hij kostte me slechts 9 mln + Routhledge, die overbodig was geworden door de komst van Sterling. Moest echter wel mijn spits(Graham) verkopen om het budget hiervoor vrij te maken. Om hem te vervangen had ik de backup spits(Shechter) doorgeschoven als spits en toen ik wat budget kreeg door wat rotzooi van de bank te verkopen heb ik besloten om toch een extra spits te halen. Twijfelde tussen Emnes(Snel, Nederlands) en Mike Hanke en ben uiteindelijk voor de laatste gegaan door zijn kopkracht, wat me wel bruikbaar leek met die snelheidsmonsters op de flanken. Laat die man er echter geen kut van kunnen en hij is intussen gewoon weer vervangen door Shechter, met wie combineren een stuk beter gaat. Sta nu na 10 wedstrijden 9e in de PL en lig uit de League cup na 2-1 verlies tegen United. Hoop Europa te halen dit seizoen.

En voor de record, dit is mijn huidge opstelling:

-----------------Vorm-------------------

Rangel-----Williams-------Chico-----Taylor

----------de Guzman-----Michu----------

Dyer------------Ramsey------------P. Hernandez/Sterling

----------------Shechter----------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op welk niveau speel je?

Ben zelf onderweg met Liverpool, niet te stoppen met Luis Suarez als grote smaakmaker. Heerlijke talenten met Robinson, Sterling, Suso en Yesil. Wilson is ook een leuke jongen, maar die gaat Agger niet passeren. Skrtel echt een monster achterin, is in de 1 op 1 duels niet te kloppen. Duo op het middenveld Sahin - Allen speelt ook heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier bezig met Ajax. Alleen Thiago gehuurd van Barcelona, omdat Eriksen naar de Catalanen vertrok voor 35 miljoen euro. Had hem liever willen behouden, maar hij wilde zelf ook weg. Verder geen aankopen gedaan. Sulejmani wil zijn contract niet verlengen, dus ook hij moet ik snel nog even verkopen. Met Alderweireld had ik hetzelfde probleem, maar na lang gezeur heeft hij toch verlengd.

--------------------------Vermeer-----------------------

Van Rhijn--Alderweireld--Moisander--Boilesen

-----------------Poulsen-------De Jong--------------

Sana-------------------Thiago---------------Babel--

---------------------------Siggy-------------------------

Wil wel het team zo veel mogelijk Nederlands maken. Poulsen gaat er waarschijnlijk uit dan; Thiago ga ik ook niet behouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update met Twente:

IN: Tim Krul (6mil+Velthuizen), Ola John (Huur)

UIT: Markus Henriksen (7 mil, vanwege Vilhena), J. John (1.1 mil), Christian Tello (10 mil) Bulykin (transfervrij), Wisgerhof (transfervrij) en nog wat spelers verhuurd en laten gaan.

Elftal voor de transferdeadline (nog niet compleet)

Krul

Rosales - Douglas (kan vertrekken) - De Vrij - Braafheid

Fer

Guttiérrez - Vilhena

Tadic - Castaignos - Ola John

bewerkt door Metalfros
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teampje met Willem II net na januari in het 2e seizoen:

Van der Hart

Disveld - Koch - Rekik - Lukaku

El Harouchi - Vilhena

Misidjan - Haye - Lumu

Locadia

Wil volgende transferperiode Locadia voor een miljoentje of 15 verkopen, dan Wildschut halen en Lumu weer in de punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 2 crashes maar begonnen met Gladbach. Wildschut en Foor gehaald als talentjes. Ben nu bezig met Martins Indi.

Ziek, Bayern kwam met een bod van 15miljoen op Ter Stegen, ik met een tegenbod van 35 miljoen, accepteren ze het. Ben nu jammer genoeg een groeibriljantje kwijt, maar wel veel geld :)

bewerkt door Toornstra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net begonnen aan seizoen twee met Feyenoord. Onder andere in de zomer Verhoek voor miljoen verkocht net als Vormer. En Clasie voor 19 miljoen. Dit is mijn opstelling:

Mulder

Janmaat-de Vrij-BMI-Willems

Koevermans (eigen jeugd, 16 jaar 70 ALG)-Maher-Singh

Kelvin-Lukaku-Elabdellauoi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tranferperiode voorbij met Gladbach:

4-4-2

Rafael (Van Santos gehaald)

Jantschke

Dominquez

Martins Indi

Daems

Herrmann

S. de Jong

Maher

Wildschut

L. de Jong

De Camargo

Nice, ben in november benaderd door Chili, natuurlijk geaccepteerd :)

Huhu, op de helft van het 1e seizoen Luuk de Jong voor 45 miljoen verkocht aan PSG :).

bewerkt door Toornstra
Link naar opmerking
Deel via andere websites