kayvdl Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Iemand die een club voor mij weet ? Land: Een uit Europa Transferbudget: 10 à 20/25 miljoen Soort club: Middenmoot/Subtop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Hoe krijg je dat extra budget in carriere? Hoe activerr je het? (Ik heb het gekocht) EDIT OMG Ik kreeg net 40 miljoen met RC Lens :cab: Ziek! Denk maar dat ik eens ga beginnen met Malaga of QPR. [MENTION=21780]kayvdl[/MENTION] QPR of Malaga? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Seizoen 2 met FC Twente: Velthuizen Rosales - Douglas - De Vrij - (nog open) Fer Guttiérrez - Vilhena Tello - Castaignos - Tadic Heb dus al 4 van de grootste Eredivisie talenten in het veld staan. Wil nog Willems en/of Brutus toevoegen, maar zijn aardig duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Seizoen 1 met Twente Rendla en Mihaylov verkocht Siem de Jong en Cilessen gekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ik ben gisteren begonnen met Swansea city. Zeker een aanrader om mee te spelen. Heb Sterling gehaald voor de linkerflank(roulatie met Pablo Hernandez), Bartra gehuurd(backup RB) en topaankoop Aaron Ramsey. Ideaal voor mijn Swansea, het is een Welshman, toptalent en hij kostte me slechts 9 mln + Routhledge, die overbodig was geworden door de komst van Sterling. Moest echter wel mijn spits(Graham) verkopen om het budget hiervoor vrij te maken. Om hem te vervangen had ik de backup spits(Shechter) doorgeschoven als spits en toen ik wat budget kreeg door wat rotzooi van de bank te verkopen heb ik besloten om toch een extra spits te halen. Twijfelde tussen Emnes(Snel, Nederlands) en Mike Hanke en ben uiteindelijk voor de laatste gegaan door zijn kopkracht, wat me wel bruikbaar leek met die snelheidsmonsters op de flanken. Laat die man er echter geen kut van kunnen en hij is intussen gewoon weer vervangen door Shechter, met wie combineren een stuk beter gaat. Sta nu na 10 wedstrijden 9e in de PL en lig uit de League cup na 2-1 verlies tegen United. Hoop Europa te halen dit seizoen. En voor de record, dit is mijn huidge opstelling: -----------------Vorm------------------- Rangel-----Williams-------Chico-----Taylor ----------de Guzman-----Michu---------- Dyer------------Ramsey------------P. Hernandez/Sterling ----------------Shechter---------------- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Op welk niveau speel je? Ben zelf onderweg met Liverpool, niet te stoppen met Luis Suarez als grote smaakmaker. Heerlijke talenten met Robinson, Sterling, Suso en Yesil. Wilson is ook een leuke jongen, maar die gaat Agger niet passeren. Skrtel echt een monster achterin, is in de 1 op 1 duels niet te kloppen. Duo op het middenveld Sahin - Allen speelt ook heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik werk ook na 1 seizoen kampioen met Liverpool, Suarez verkocht en Neymar spitsie.. Was niet meer leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik speel of professioneel. Semi pro win ik alles en Professioneel is over t algemeen nog redelijk realistisch met mijn spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Hier bezig met Ajax. Alleen Thiago gehuurd van Barcelona, omdat Eriksen naar de Catalanen vertrok voor 35 miljoen euro. Had hem liever willen behouden, maar hij wilde zelf ook weg. Verder geen aankopen gedaan. Sulejmani wil zijn contract niet verlengen, dus ook hij moet ik snel nog even verkopen. Met Alderweireld had ik hetzelfde probleem, maar na lang gezeur heeft hij toch verlengd. --------------------------Vermeer----------------------- Van Rhijn--Alderweireld--Moisander--Boilesen -----------------Poulsen-------De Jong-------------- Sana-------------------Thiago---------------Babel-- ---------------------------Siggy------------------------- Wil wel het team zo veel mogelijk Nederlands maken. Poulsen gaat er waarschijnlijk uit dan; Thiago ga ik ook niet behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 (bewerkt) Update met Twente: IN: Tim Krul (6mil+Velthuizen), Ola John (Huur) UIT: Markus Henriksen (7 mil, vanwege Vilhena), J. John (1.1 mil), Christian Tello (10 mil) Bulykin (transfervrij), Wisgerhof (transfervrij) en nog wat spelers verhuurd en laten gaan. Elftal voor de transferdeadline (nog niet compleet) Krul Rosales - Douglas (kan vertrekken) - De Vrij - Braafheid Fer Guttiérrez - Vilhena Tadic - Castaignos - Ola John 5 oktober 2012 bewerkt door Metalfros Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Bij deze Fifa is het zie ik net nieuw dat je niet meer aan het eind van het seizoen kan kiezen welke club je daarna coacht maar in 1e instantie blijf je gewoon bij je club... jammer ik was altijd van het club hoppen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Euhh, je kunt het hele seizoen door overstappen naar andere clubs, mits ze geen manager meer hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Teampje met Willem II net na januari in het 2e seizoen: Van der Hart Disveld - Koch - Rekik - Lukaku El Harouchi - Vilhena Misidjan - Haye - Lumu Locadia Wil volgende transferperiode Locadia voor een miljoentje of 15 verkopen, dan Wildschut halen en Lumu weer in de punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Euhh, je kunt het hele seizoen door overstappen naar andere clubs, mits ze geen manager meer hebben. Waar kan je dat kiezen dan of moeten ze jou benaderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Manager Kantoor -> Mijn banen , zo uit mijn hoofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Zou ik ingaan op de aanbieding van Zuid-Afrika? Ik ben trouwens RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Nee, als je even wacht komen landen als Polen en Denemarken je vragen, die hebben nog een redelijke selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik heb Oranje in december 2e seizoen. Dus ik zou wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik had dat bondscoach worden aan het begin van mijn carrière al vrijgespeeld, meteen bondscoach van Nederland :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nederland is zo standaard. Ik ben lekker bondscoach van chili, heerlijke selectie : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik ben niet graag bondscoach van toplanden, liever van landen als Zweden,.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 (bewerkt) Na 2 crashes maar begonnen met Gladbach. Wildschut en Foor gehaald als talentjes. Ben nu bezig met Martins Indi. Ziek, Bayern kwam met een bod van 15miljoen op Ter Stegen, ik met een tegenbod van 35 miljoen, accepteren ze het. Ben nu jammer genoeg een groeibriljantje kwijt, maar wel veel geld :) 7 oktober 2012 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asjababa Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik ben net begonnen aan seizoen twee met Feyenoord. Onder andere in de zomer Verhoek voor miljoen verkocht net als Vormer. En Clasie voor 19 miljoen. Dit is mijn opstelling: Mulder Janmaat-de Vrij-BMI-Willems Koevermans (eigen jeugd, 16 jaar 70 ALG)-Maher-Singh Kelvin-Lukaku-Elabdellauoi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 (bewerkt) Tranferperiode voorbij met Gladbach: 4-4-2 Rafael (Van Santos gehaald) Jantschke Dominquez Martins Indi Daems Herrmann S. de Jong Maher Wildschut L. de Jong De Camargo Nice, ben in november benaderd door Chili, natuurlijk geaccepteerd :) Huhu, op de helft van het 1e seizoen Luuk de Jong voor 45 miljoen verkocht aan PSG :). 7 oktober 2012 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten