Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Begonnen met Arsenal, zoals altijd eigenlijk. Toch wel m'n favoriete club.

Arshavin en Squillaci verkocht, omdat ze simpelweg overbodig zijn (geworden).

Damian Martinez (GK), Jenkinson, Miquel, Coquelin, Eastmond en Gnabry verhuurd. Bij mij zouden ze toch niet aan spelen toekomen. Laat ze dan wel ervaring opdoen en ontwikkelen bij wat mindere clubs.

Verder geen spelers gekocht om het realistisch te houden, want in het echt moeten ze het ook doen met de huidige ploeg.

Beetje apart dit ;c

Pas geleden zelf ook begonnen, 2 potjes gedaan en toen alweer gestopt omdat ik het te saai vond. Binnenkort maar weer eens een starten, 'vroeger' heel erg veel gespeeld.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin 2e seizoen De Vrij voor 15 miljoen verkocht. Alderweireld voor 12,5 gehaald :).

Transferperiode is voorbij.

Verkocht:

De Vrij

Elabdellaoui

Woudenberg

Goossens

Lamprou

Vayrynen

Gekocht:

Willems

Alderweireld

Locadia

Depay

Verhuurd:

Tichem Kongolo

Opstelling:

DM: Mulder (De Jong)

LB: Willems (Ramsteijn)

CV's: Martins Indi & Alderweireld (Mathijssen & Rekik)

RB: Janmaat (Leerdam)

CM's: Clasie & Vormer (Singh & Vilhena)

CAM: Immers (Moet ik nog een vervanger voor scouten xD)

RB: Depay (Beerens)

LB: Boerrigter (Cissé)

SP: Locadia (Achacbar)

bewerkt door Toornstra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met FCT begonnen en vlak voor de deadline is dit mijn elftal:

Velthuizen

Rosales - Douglas - Bjelland - Braafheid

Fer

Guitiérrez - Henriksen

Tello/Cuenca (nog geen van beiden binnen, mee bezig) - Castaignos - Tadic

Mihaylov en Chadli verkocht omdat ik geld nodig had. Braafheid wil ik later vervangen voor Willems, en Henriksen gehaald om later te cashen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben met Ajax begonnen, wil Eriksen na 5 dagen al weg :(

Gouweleeuw, Lumu en van Ginkel gehaald. Sulejmani en De jong verkocht

Vermeer

Van Rhijn - Alderweireld - Moisander - Boilesen

Van Ginkel - Poulsen - Eriksen

Sana - Sightorsson - Babel

Wil eigenlijk nog iemand in plaats van Poulsen, liefst een Nederlandse vmc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 achter de rug met Juventus. Kampioen geworden, helaas in de beker er in de derde ronde al uit tegen Genoa. Ook de Super Cup gewonnen van Napoli. In de winterstop Papiss Cisse aangetrokken na een blessure bij Vucinic van 3 maanden. Kostte me 14 miljoen en was dit meer dan waard. Heerlijke spits. Zit nu op 1 september van seizoen 2. Benoemswaardige uitgaande transfers zijn Suarez (64 miljoen naar Real Madrid) en Vidal (33 miljoen naar Barcelona). Verder vertrokken er wat overbodige spelers als Pepe en Ziegler en verhuurde ik een aantal jonge spelers. Naar Turijn kwamen Emre Can (3 miljoen Bayern M.), Wojchiech Szczesny (13.25 miljoen, Arsenal), Carlos Tevez (13 miljoen, Manchester C.), Gareth Bale (31.5 miljoen, Tottenham H.) en Marouane Fellaini (16.5 miljoen, Everton).

De basisopstelling voor het nieuwe seizoen is nu alsvolgt:

[center]Buffon [c]

Barzagli Koscielny Chiellini

Pirlo
Isla Marchisio Asamoah Bale

Cissé Tevez[/center]

Helaas is het het laatste seizoen van Pirlo, zoals het er nu naar uit ziet. Hij zal dus voornamelijk de belangrijke wedstrijden gaan spelen. Op zijn plek komt in andere gevallen Pogba of Marrone te spelen. Gezien de intensiviteit die ik van mijn middenvelders vraag, zal daar zeker gerouleerd gaan worden. Spelers als Lichtsteiner, Fellaini en Can zullen daar zeker hun minuten pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mijn eerste seizoen zit er op. Met Swansea City derde geworden, nadat ik het moest afleggen tegen Chelsea (kampioen) en Manchester United.

Aan het begin van het seizoen Maher gehaald, die scoorde uiteindelijk 10 keer en had 8 assists, best aardig. Stats vliegen omhoog en hij is inmiddels 81.

In de winterstop nog Nathan Dyer voor 23,5 miljoen verkocht aan Barcelona en Mertens en Beerens ervoor terug gehaald. Op het nippertje ook nog Bouy en Lumu gehaald en die hebben ook nog wat wedstrijdjes meegedaan.

Nu aan het begin van het nieuwe seizoen Vorm voor 25 miljoen aan Schalke 04 verkocht en Butland van Birmingham City terug gehaald. Ook spits Wickham van Sunderland en Redmond van Birmingham weten te strikken. Veel talent dus, en nu kijken hoe we het in de CL gaan doen. Ik ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites