Toornstra Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Je kan kiezen bij het aanmaken van een carrière of je het wil of niet. Je kan zelfs de werkelijke loting kiezen, maar je kan het ook laten randomiseren. Jammer dat Willem II soms in de Euro League speelt oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 (bewerkt) Begonnen met Arsenal, zoals altijd eigenlijk. Toch wel m'n favoriete club. Arshavin en Squillaci verkocht, omdat ze simpelweg overbodig zijn (geworden). Damian Martinez (GK), Jenkinson, Miquel, Coquelin, Eastmond en Gnabry verhuurd. Bij mij zouden ze toch niet aan spelen toekomen. Laat ze dan wel ervaring opdoen en ontwikkelen bij wat mindere clubs. Verder geen spelers gekocht om het realistisch te houden, want in het echt moeten ze het ook doen met de huidige ploeg. Beetje apart dit ;c Pas geleden zelf ook begonnen, 2 potjes gedaan en toen alweer gestopt omdat ik het te saai vond. Binnenkort maar weer eens een starten, 'vroeger' heel erg veel gespeeld. 2 oktober 2012 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Gigantische verbetering in carriere, in mijn ogen althans. Je kan nu heel het jaar door solliciteren bij clubs waar de manager op de tocht staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 (bewerkt) Jammer dat Willem II soms in de Euro League speelt oid. Dan moet je nog eens op vierkantje drukken voor de echte geplaatste teams ;) Ik ga maar eens met Man Utd beginnen denk ik :) 2 oktober 2012 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Is er een optie om makkelijk en snel contracten te verlengen? Want het is erg veel werk één voor één. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Altijd leuk. Je eerste spits die na een onschuldige sprint 7 maanden blessa is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Weet iemand of je sneller kan simuleren, want als ik bij "Verder" klik, gaat het nogal sloom :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Zo sloom gaat het toch niet? En nee, er is geen snellere optie. [MENTION=21780]kayvdl[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Kan toch via kalender? Weet niet of het dan sneller gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Stop altijd automatisch als je een bericht binnen krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 (bewerkt) Wildschut voor 3,5 miljoen gekocht, doorverkocht voor 11 miljoen. Wel lekker. Schaken ook verkocht voor 3 miljoen. Inmiddels de vervangers gehaald. Beerens en jawel, Boerrigter. 2 oktober 2012 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Carrière gestart in Denemarken met Nordsjaelland. Leuk elftal! Morgen wat transfers doen en beginnen maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 (bewerkt) Geef ik Nelom en Leerdam een nieuw contract, staat er ineens dat ze nog -2 jaar en 11 maanden hebben. Seizoen daarop zijn ze ineens weg. 3 oktober 2012 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Geef ik Nelom en Leerdam een nieuw contract, staat er ineens dat ze nog -2 jaar en 11 maanden hebben. Seizoen daarop zijn ze ineens weg. Had ik ook met Leerdam :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Wie kan er iets meer vertellen over de financiele overname die je kunt "kopen" in de EA Catalogus. Je team wordt dan overgenomen door een rijke eigenaar en je krijgt er veel geld bij. Wanneer kun je dit doen? Hoe vaak kun je dit doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 (bewerkt) Begin 2e seizoen De Vrij voor 15 miljoen verkocht. Alderweireld voor 12,5 gehaald :). Transferperiode is voorbij. Verkocht: De Vrij Elabdellaoui Woudenberg Goossens Lamprou Vayrynen Gekocht: Willems Alderweireld Locadia Depay Verhuurd: Tichem Kongolo Opstelling: DM: Mulder (De Jong) LB: Willems (Ramsteijn) CV's: Martins Indi & Alderweireld (Mathijssen & Rekik) RB: Janmaat (Leerdam) CM's: Clasie & Vormer (Singh & Vilhena) CAM: Immers (Moet ik nog een vervanger voor scouten xD) RB: Depay (Beerens) LB: Boerrigter (Cissé) SP: Locadia (Achacbar) 3 oktober 2012 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Met FCT begonnen en vlak voor de deadline is dit mijn elftal: Velthuizen Rosales - Douglas - Bjelland - Braafheid Fer Guitiérrez - Henriksen Tello/Cuenca (nog geen van beiden binnen, mee bezig) - Castaignos - Tadic Mihaylov en Chadli verkocht omdat ik geld nodig had. Braafheid wil ik later vervangen voor Willems, en Henriksen gehaald om later te cashen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ben met Ajax begonnen, wil Eriksen na 5 dagen al weg :( Gouweleeuw, Lumu en van Ginkel gehaald. Sulejmani en De jong verkocht Vermeer Van Rhijn - Alderweireld - Moisander - Boilesen Van Ginkel - Poulsen - Eriksen Sana - Sightorsson - Babel Wil eigenlijk nog iemand in plaats van Poulsen, liefst een Nederlandse vmc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Clasie, Vilhena, Fer etc zijn wel duur maar dan heb je ook wat. Weet niet 123 uit mijn hoofd echt talentvolle vmc's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Op fullscreen is deze goal nog mooier. 3) [YouTube]Flg1REL6kCU[/YouTube] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Bij Ajax begonnnen en in de winterstop Sulejmani voor 17,5 verkocht... Alleen Maher gekocht dit seizoen en die draait echt lekker... Voor de rest lekker de jeugd aan het inpassen... Fischer is al 74 en schiet er veel ballen in vanaf de linkerflank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Naast mijn Feyenoord game ook eentje met PSG begonnen. Heerlijk team. Veel 30ers verkocht. Paar Eredivisietalenten gekocht. Ook Alaba en Neymar gehaald. Neymar _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Seizoen 1 achter de rug met Juventus. Kampioen geworden, helaas in de beker er in de derde ronde al uit tegen Genoa. Ook de Super Cup gewonnen van Napoli. In de winterstop Papiss Cisse aangetrokken na een blessure bij Vucinic van 3 maanden. Kostte me 14 miljoen en was dit meer dan waard. Heerlijke spits. Zit nu op 1 september van seizoen 2. Benoemswaardige uitgaande transfers zijn Suarez (64 miljoen naar Real Madrid) en Vidal (33 miljoen naar Barcelona). Verder vertrokken er wat overbodige spelers als Pepe en Ziegler en verhuurde ik een aantal jonge spelers. Naar Turijn kwamen Emre Can (3 miljoen Bayern M.), Wojchiech Szczesny (13.25 miljoen, Arsenal), Carlos Tevez (13 miljoen, Manchester C.), Gareth Bale (31.5 miljoen, Tottenham H.) en Marouane Fellaini (16.5 miljoen, Everton). De basisopstelling voor het nieuwe seizoen is nu alsvolgt: [center]Buffon [c] Barzagli Koscielny Chiellini Pirlo Isla Marchisio Asamoah Bale Cissé Tevez[/center] Helaas is het het laatste seizoen van Pirlo, zoals het er nu naar uit ziet. Hij zal dus voornamelijk de belangrijke wedstrijden gaan spelen. Op zijn plek komt in andere gevallen Pogba of Marrone te spelen. Gezien de intensiviteit die ik van mijn middenvelders vraag, zal daar zeker gerouleerd gaan worden. Spelers als Lichtsteiner, Fellaini en Can zullen daar zeker hun minuten pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raouls Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ook mijn eerste seizoen zit er op. Met Swansea City derde geworden, nadat ik het moest afleggen tegen Chelsea (kampioen) en Manchester United. Aan het begin van het seizoen Maher gehaald, die scoorde uiteindelijk 10 keer en had 8 assists, best aardig. Stats vliegen omhoog en hij is inmiddels 81. In de winterstop nog Nathan Dyer voor 23,5 miljoen verkocht aan Barcelona en Mertens en Beerens ervoor terug gehaald. Op het nippertje ook nog Bouy en Lumu gehaald en die hebben ook nog wat wedstrijdjes meegedaan. Nu aan het begin van het nieuwe seizoen Vorm voor 25 miljoen aan Schalke 04 verkocht en Butland van Birmingham City terug gehaald. Ook spits Wickham van Sunderland en Redmond van Birmingham weten te strikken. Veel talent dus, en nu kijken hoe we het in de CL gaan doen. Ik ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 (bewerkt) Hoe krijg je dat extra budget in carriere? Hoe activerr je het? (Ik heb het gekocht) EDIT OMG Ik kreeg net 40 miljoen met RC Lens :cab: 4 oktober 2012 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten