Jump to content

FIFA Carrière

Recommended Posts

Nog anderen die gewoon carrière spelen? Zie dat in het algemene Fifa21 topic alleen over FUT gepraat wordt ;)

Wat vinden jullie van de verbeteringen carrieremodus? Ik vind het fijn om verbeteringen te zien maar het stelt nog niet heel veel voor. Leuk dat ze aandacht besteden aan dat je een ontwikkelingsplan kan opstellen. Maar volgens mij kan ik nu geen jeugdspelers meer selecteren bij de trainingen (wel bij ontwikkelingsplan). Ook wel fijn dat je nieuwe posities kan trainen, aangezien de doorstroom van jeugdspelers relatief veel uit centrale middenveldera en vleugelspeler ontstaat. Mja, that's it eigenlijk. 

Ikzelf speel namelijk "alleen met eigen jeugd" bij League 2 club Walsall. Ik heb dan 3 jeugdscouts en kijk elke maand of er weer wat leuks bij komt. Heb inmiddels in de eerste keer november in ieder geval 2 centrale middenvelders, een flankspeler en een keeper. 

Ben meteen op Legendarisch begonnen. Gaat redelijk goed. Sta gedeeltelijk 1e in de competitie. Ik scoor redelijk makkelijk, maar soms krijg je ze ook verschrikkelijk makkelijk tegen. Krijg soms in één helft opeens 4 goals tegen. Benieuwd hoe dat tegen de betere teams wordt en of het dan onmogelijk wordt. Aangezien scoren makkelijker is dan bij vorige FIFA's, heb ik eindelijk een spits die extreem veel scoort. 

Edited by Chiemel
  • Replies 659
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn glazen bol vertelde mij dat jouw post van hierboven een activiteit zou uitlokken die zijn weerga niet kent. Maar misschien is mijn bol aan vervanging toe.

Hoeveel dagen geven we het? 

21 uur geleden zei Chiemel:

Heb nou niet het idee dat dit topic gepinned moet worden, maar we gaan het zien ;c

Mijn glazen bol vertelde mij dat jouw post van hierboven een activiteit zou uitlokken die zijn weerga niet kent.

Maar misschien is mijn bol aan vervanging toe. :classic_ninja:

Op 5-1-2021 om 21:19 zei Grote Ree:

Mijn glazen bol vertelde mij dat jouw post van hierboven een activiteit zou uitlokken die zijn weerga niet kent.

Maar misschien is mijn bol aan vervanging toe. :classic_ninja:

Hoeveel dagen geven we het? 

Eerste seizoen met Walsall zit erop. Duurt ook ff met 46 competitiewedstrijden en 3 bekertoernooi. Daarom hier en daar ook wel eens een wedstrijdje gesimuleerd. Op legendarisch en "met alleen eigen jeugd" eerste seizoen kampioen geworden met 101 punten, 125 goals, maar ook 77 goals tegen. 3-2 was waarschijnlijk de meest voorkomende uitslag :D

Kampioenswedstrijd notabene met 8-0 gewonnen. 

Instroom talenten valt wat tegen, heb het idee dat dat bij vorige FIFA's sneller ging. 

Edited by Chiemel
1 minuut geleden zei Zeus:

Ik vind het tof dat je de posities van spelers kan aanpassen. Uitstekend voor mij in elk geval.

Op welke console speel jij @Chiemel

Dat je posities kan ontwikkelen kan mij zeker gaan helpen, omdat ik alleen met eigen jeugd speel en dan vaak te veel op dezelfde positie hebt. 

PS4 natuurlijk. Jij? 

Ja met eigen jeugd helpt het zeker ook.

Ik heb een Xbox One S. Sinds kort hebben spelers een enorm pixelige omlijning als ze bewegen op het veld. Weet niet waar dat aan ligt, misschien heeft mijn monitor zijn beste tijd gehad. Is 50/60 hz, nu één van 75 hz gekocht. Hopelijk fixt dat het probleem, anders speel ik het niet meer.

Was een career met Wolfsburg begonnen, maar dan met het idee van een financiële overname. Hele selectie omgooien en sowieso wil ik enkel met real faces spelen altijd.

Beoogde basis was zo'n beetje dit (4-1-3-2):

DM: Casteels

RA: Da Costa

RCV: Rüdiger

LCV: Brooks

LA: Cornet

CVM: Gabriel

CM: Eggestein/Arnold

RM: Adama Traoré

LM: Kostic

RS: Origi

LS: Embolo

Op de omschakeling en veel voorzetjes op de twee spitsen.

Posities van spelers aanpassen is wel echt een must. Kan me genoeg FIFA's herinneren waarin ik alleen maar centrale middenvelders uit de jeugd kreeg.

Wat ik verder bij FIFA 19 nogal storend vond, was het feit dat ik vaak maar op één manier tegen de AI kon spelen. Het moest bij mij altijd over de vleugels want het centrum staat altijd overvol. Is dat nog steeds een issue in 21?

45 minuten geleden zei Grote Ree:

Posities van spelers aanpassen is wel echt een must. Kan me genoeg FIFA's herinneren waarin ik alleen maar centrale middenvelders uit de jeugd kreeg.

Wat ik verder bij FIFA 19 nogal storend vond, was het feit dat ik vaak maar op één manier tegen de AI kon spelen. Het moest bij mij altijd over de vleugels want het centrum staat altijd overvol. Is dat nog steeds een issue in 21?

Beide gaat wel. M'n spits had veruit de meeste goals, meestal door een dieptepass door het centrum. Maar vleugels ook zeker op die manier gescoord. Ik speel dan wel in League 2, dus wellicht op hoger niveau is het anders. Goals tegen zijn eigenlijk bijna allemaal steekpasses door het centrum, moeilijk om altijd goed te verdedigen. 

@Zeus dit is mijn 11 ;c, speel met dezelfde opstelling als Liverpool. 4-3-3 met spits naar achter. 

GK: Green (jeugd) 

LA: Nurse

CV: Fierre (jeugd), 61

CV: Scarr

RV: White

CVM: Dekker (jeugd), 67

CM: Couto (jeugd), 70

CM: Conte (jeugd), 61

LV: McDonald

CA: Adebayo

RV: Horvat (jeugd), 67