Grote Ree Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 21 uur geleden zei Chiemel: Heb nou niet het idee dat dit topic gepinned moet worden, maar we gaan het zien Mijn glazen bol vertelde mij dat jouw post van hierboven een activiteit zou uitlokken die zijn weerga niet kent. Maar misschien is mijn bol aan vervanging toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Op 5-1-2021 om 21:19 zei Grote Ree: Mijn glazen bol vertelde mij dat jouw post van hierboven een activiteit zou uitlokken die zijn weerga niet kent. Maar misschien is mijn bol aan vervanging toe. Hoeveel dagen geven we het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 (bewerkt) Eerste seizoen met Walsall zit erop. Duurt ook ff met 46 competitiewedstrijden en 3 bekertoernooi. Daarom hier en daar ook wel eens een wedstrijdje gesimuleerd. Op legendarisch en "met alleen eigen jeugd" eerste seizoen kampioen geworden met 101 punten, 125 goals, maar ook 77 goals tegen. 3-2 was waarschijnlijk de meest voorkomende uitslag Kampioenswedstrijd notabene met 8-0 gewonnen. Instroom talenten valt wat tegen, heb het idee dat dat bij vorige FIFA's sneller ging. 10 januari 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Ik vind het tof dat je de posities van spelers kan aanpassen. Uitstekend voor mij in elk geval. Op welke console speel jij @Chiemel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 minuut geleden zei Zeus: Ik vind het tof dat je de posities van spelers kan aanpassen. Uitstekend voor mij in elk geval. Op welke console speel jij @Chiemel? Dat je posities kan ontwikkelen kan mij zeker gaan helpen, omdat ik alleen met eigen jeugd speel en dan vaak te veel op dezelfde positie hebt. PS4 natuurlijk. Jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Ja met eigen jeugd helpt het zeker ook. Ik heb een Xbox One S. Sinds kort hebben spelers een enorm pixelige omlijning als ze bewegen op het veld. Weet niet waar dat aan ligt, misschien heeft mijn monitor zijn beste tijd gehad. Is 50/60 hz, nu één van 75 hz gekocht. Hopelijk fixt dat het probleem, anders speel ik het niet meer. Was een career met Wolfsburg begonnen, maar dan met het idee van een financiële overname. Hele selectie omgooien en sowieso wil ik enkel met real faces spelen altijd. Beoogde basis was zo'n beetje dit (4-1-3-2): DM: Casteels RA: Da Costa RCV: Rüdiger LCV: Brooks LA: Cornet CVM: Gabriel CM: Eggestein/Arnold RM: Adama Traoré LM: Kostic RS: Origi LS: Embolo Op de omschakeling en veel voorzetjes op de twee spitsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Posities van spelers aanpassen is wel echt een must. Kan me genoeg FIFA's herinneren waarin ik alleen maar centrale middenvelders uit de jeugd kreeg. Wat ik verder bij FIFA 19 nogal storend vond, was het feit dat ik vaak maar op één manier tegen de AI kon spelen. Het moest bij mij altijd over de vleugels want het centrum staat altijd overvol. Is dat nog steeds een issue in 21? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 45 minuten geleden zei Grote Ree: Posities van spelers aanpassen is wel echt een must. Kan me genoeg FIFA's herinneren waarin ik alleen maar centrale middenvelders uit de jeugd kreeg. Wat ik verder bij FIFA 19 nogal storend vond, was het feit dat ik vaak maar op één manier tegen de AI kon spelen. Het moest bij mij altijd over de vleugels want het centrum staat altijd overvol. Is dat nog steeds een issue in 21? Beide gaat wel. M'n spits had veruit de meeste goals, meestal door een dieptepass door het centrum. Maar vleugels ook zeker op die manier gescoord. Ik speel dan wel in League 2, dus wellicht op hoger niveau is het anders. Goals tegen zijn eigenlijk bijna allemaal steekpasses door het centrum, moeilijk om altijd goed te verdedigen. @Zeus dit is mijn 11 , speel met dezelfde opstelling als Liverpool. 4-3-3 met spits naar achter. GK: Green (jeugd) LA: Nurse CV: Fierre (jeugd), 61 CV: Scarr RV: White CVM: Dekker (jeugd), 67 CM: Couto (jeugd), 70 CM: Conte (jeugd), 61 LV: McDonald CA: Adebayo RV: Horvat (jeugd), 67 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Bump. Ook maar eens een career met Ajax beginnen, in navolging van @ElMarcos. Wat doe jij eigenlijk met Bassey? In FIFA nog niet echt veel bijzonders. Meer uit interesse overigens, want ik maak er gewoon m'n eigen transferzomer van. Alleen Wijndal en Bergwijn zet ik er wel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 11 minuten geleden zei Socrates: Bump. Ook maar eens een career met Ajax beginnen, in navolging van @ElMarcos. Wat doe jij eigenlijk met Bassey? In FIFA nog niet echt veel bijzonders. Meer uit interesse overigens, want ik maak er gewoon m'n eigen transferzomer van. Alleen Wijndal en Bergwijn zet ik er wel bij. Die heb ik gelaten waar hij is in transfer zomer 1. Bij Rangers. Niet de potentie om echt aan te haken bij het niveau wat ik zoek. Spelers die ik interessant vind als Bergwijn en Wijndal heb ik gehaald. Voor de rest vul ik het ook zelf in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten