Cerebral Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Weet iemand hoe dat precies werkt met vorm en ''echte'' stijging van spelers hun algemeen? Diego Alves is hier al 85 in de winterstop, maar het lijkt me niet dat die al zover is gestegen maar dat het gewoon zijn huidige vorm is...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Morski Klub Sportowy Pogoń Szczecin [center]Perniš Hricko - Hernani - Dąbrowski - Frączczak Rogalski - Ława Bonin - Mošnikov - Kolendowicz Traoré[/center] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Is er iemand al in 2020/2025 ergens? Is FIFA 12 was het zo dat er heel weinig nieuwe jeugdspelers bij kwamen, waardoor de carriere rond 2020/2025 dood bloedde (gewoon niet leuk dat Joe Cole in 2019 nog in de basis staat bij Liverpool :cab:). Is dat in deze versie veranderd? Het lijkt me mooi als de aanwas van nieuwe talenten groter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Hoe weet je hoe goed ze worden? sofifa.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dw-nr1 Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Ik kon m'n draai tegen de computer op Legendarisch nog niet vinden, dus besloot ik maar om een virtuele prof carrière te beginnen. Eerst met Achahbar, maar daar kon ik ook m'n draai niet mee vinden, dus maakte ik een eigen speler. Spits, 17 jaar en 67 algemeen. In de voorbereiding gemiddeld een 9,4 gedraaid, 6 goals gemaakt van de 8 en de overige twee aangegeven. Puntje bij paaltje geen basisplaats gekregen in de competitie, maar wel elke Champions League wedstrijd en in elke wedstrijd gescoord. Inmiddels ook m'n interland debuut gemaakt en opgeluisterd met een doelpunt, maar nog steeds geen vaste basisplaats. Hoop dat ik voor de winterstop een basisplaats heb, anders ga ik mooi op huurbasis weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Begonnen met Ado, Beugelsdijk meteen in de basis geposteerd, Leeuwin en De Zwart verkocht. Jonathan Dos Santos, Pogba en Sterling gehuurd :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bmaik Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Carriere met Feyenoord begonnen. Sta eerste na zo'n 10/12 wedstrijden. Ik merk ook dat spelers al heel snel beter worden. Clasie is inmiddels alweer 78, speelt ook wel als een held. Pellé vind ik tien keer niks, heb nog meer met Goossens gescoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Is er iemand al in 2020/2025 ergens? Is FIFA 12 was het zo dat er heel weinig nieuwe jeugdspelers bij kwamen, waardoor de carriere rond 2020/2025 dood bloedde (gewoon niet leuk dat Joe Cole in 2019 nog in de basis staat bij Liverpool :cab:). Is dat in deze versie veranderd? Het lijkt me mooi als de aanwas van nieuwe talenten groter is. Heb zelf al aardig wat talenten in de scouting gezien, waarvan er eentje al wegging richting Duitsland. Denk dat het wel goedkomt. Carriere met Feyenoord begonnen. Sta eerste na zo'n 10/12 wedstrijden. Ik merk ook dat spelers al heel snel beter worden. Clasie is inmiddels alweer 78, speelt ook wel als een held. Pellé vind ik tien keer niks, heb nog meer met Goossens gescoord... Ik kan ook maar weinig met Pelle, daarom Guidetti gehuurd. Scoort aan de lopende band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 september 2012 Auteur Share Geplaatst 30 september 2012 Weinig gespeeld tot nu toe. Twee competitiewedstrijden gehad, 1-4 verloren van ADO en 4-0 gewonnen van Utrecht :cab: In de voorbereiding 1-1 tegen Real Madrid, was een lekkere wedstrijd. Ook bondscoach van Nederland geworden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Sta na 8 wedstrijden 9e met Ado, met 10 uit 8. Heb uiteindelijk Bartra, Dos Santos, Sterling en Pogba kunnen huren :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Hebben jullie ook het probleem dat bij het laden van een carriere de xbox freezed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Coach van Willem II hier. In de winterstop Misidjan en Lumu verkocht voor 5,7 miljoen samen. Van dat geld heb ik weer Tobias Sana en Samuel Armenteros gehaald. Ook heb ik Veli Lampi gehaald en Memphis Depay gehuurd in de zomer. Inmiddels ook bondscoach van Finland geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Goed bezig met Willem II. Bij mij inmiddels Wormgoor eruit voor 5 maanden en Poepon voor 4 weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Ik zoek voor Arsenal een CAM en CM: de ene moet een groot talent zijn, de andere moet er meteen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 (bewerkt) Fellaini en Eriksen? [MENTION=26970]El_Niño_[/MENTION] 30 september 2012 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Hebben jullie ook het probleem dat bij het laden van een carriere de xbox freezed? Dat heb ik ook meerdere malen bij NBA 2k12 gehad, dus ligt aan de Xbox. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Coach van Willem II hier. In de winterstop Misidjan en Lumu verkocht voor 5' date='7 miljoen samen. Van dat geld heb ik weer Tobias Sana en Samuel Armenteros gehaald. Ook heb ik Veli Lampi gehaald en Memphis Depay gehuurd in de zomer. Inmiddels ook bondscoach van Finland geworden.[/quote'] Haha. Zonde man. Grootste talenten verkopen en dan fucking Lampi terughalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 (bewerkt) Dit is btw mijn opstelling met Ado: ----------------Coutinho------------------- Omeruo ---Bartra-Beugelsdijk---Meijers ----------Dos Santos--Pogba---------- Chery----------Toornstra------------Sterling -------------Poepon------------ Inmiddels Poepen verkocht in de winterstop voor 2,2 miljoen en Guidetti kunnen huren. Ook Horvath verkocht voor 400.000. 30 september 2012 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 september 2012 Auteur Share Geplaatst 30 september 2012 Sterling heb ik ook bij NEC, heerlijk spelertje. Verder ook twee Braziliaantjes in mijn jeugdteam gestopt, zouden grote talenten moeten zijn. Vanaf welke leeftijd kunnen ze in het eerste elftal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ik denk vanaf 16. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raouls Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ik zoek voor Arsenal een CAM en CM: de ene moet een groot talent zijn, de andere moet er meteen staan. Maher! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ja mooi kut dus, nog aantal keer getracht mijn carriere met Ajax te laden (PS3). Hij kan hem wel laden en dan krijg ik inderdaad ook gewoon het carriere scherm alleen binnen enkele seconden stopt de muziek van FIFA ermee en blijft hij hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Verdomme, 1e seizoen 9e geëindigd met Ado en had nog maar 3k salaris over en toen had ik 8 spelers die een aflopend contract hadden. Niemand wou/kon dus verlengen. Waaronder Beugelsdijk en Toornstra. En m'n huurspelers waren weg en kon niks huren in het 2e seizoen, geen idee waarom. Dus, ik ga mooi overnieuw beginnen met Feyenoord, Ajax of AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Dat is klote seg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Met Feyenoord begonnen. Een aantal spelers laten gaan en daarvoor John Guidetti (held) en Nigel Hasselbaink (een snelle, sterke en jonge Nederlandse spits) gekocht. + nog wat transfervrije voor de doorverkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten