Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

wqww10.png

The Voice of Holland is natuurlijk een uitermate "hot" programma wat vandaag de dag vele mensen aan de buis kluistert. Onder onze (muziek)liefhebbers op MU zullen ook ongetwijfel volgers/fans van de serie zitten. Voor deze mensen presenteren wij ; The Voice of MU!

- Hoe werkt het spel?

Deelnemers van het spel zenden een muzieknummer in die hij of zij gewoon lekker vinden klinken, bepaalde gevoels bij hebben, het goed vinden passen bij het thema etc. Noem het maar op. Elke periode van het spel zal er een nieuw thema komen, waar verschillende nummers voor kunnen worden ingezonden. Voorbeelden van thema's kunnen jaargetijden zijn, maar ook bepaalde genre's in de muziek.

- Hoe gaat het spel in zijn werking wat betreft het aantal rondes?

We beginnen elke keer met een even aantal inzendingen. Stel er zijn 20 inzendingen, uit deze 20 ingestuurde nummers laten wij jullie een stem uitbrengen voor welke nummers door zouden moeten. Dus stel er zouden 20 nummers zijn, en van dei 20 nummers gaan er 16 door, dan sturen jullie een top 16 in en tellen wij uiteindelijk de scores op, waarna er een aantal nummers af zullen vallen. Vervolgens gaan we telkens door met de overgebleven nummers, waardoor er uiteindelijk een winnaar zal komen, die zichzelf The Voice of MU mag noemen.

- Wanneer is een ronde afgelopen?

Elke zondag avond posten [MENTION=21251]Ilias[/MENTION] of ik een nieuwe update Met daarin de scores en de afgevallen/overgebleven nummers.

- Wanneer komt er een nieuw thema?

Elke keer als er een winnaar is, zal er een nieuw thema volgen.

- Inschrijven

Inschrijven kan bij [MENTION=21251]Ilias[/MENTION] of bij mijzelf, [MENTION=10391]Joery[/MENTION] , ook opgegeven nummers worden gestuurd naar een van ons, maar dit zal wel duidelijk worden gemaakt na de eerste post.

Ben je een muziekliefhebber en lijkt dit je leuk? Schrijf je dan nu in!

Inschrijven gaat via PM , merk dat hier wat onduidelijk over was.

bewerkt door Joery

• Antwoorden 209
  • Weergaven 63
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

wqww10.png

The Voice of Holland is natuurlijk een uitermate "hot" programma wat vandaag de dag vele mensen aan de buis kluistert. Onder onze (muziek)liefhebbers op MU zullen ook ongetwijfel volgers/fans van de serie zitten. Voor deze mensen presenteren wij ; The Voice of MU!

- Hoe werkt het spel?

Deelnemers van het spel zenden een muzieknummer in die hij of zij gewoon lekker vinden klinken, bepaalde gevoels bij hebben, het goed vinden passen bij het thema etc. Noem het maar op. Elke periode van het spel zal er een nieuw thema komen, waar verschillende nummers voor kunnen worden ingezonden. Voorbeelden van thema's kunnen jaargetijden zijn, maar ook bepaalde genre's in de muziek.

- Hoe gaat het spel in zijn werking wat betreft het aantal rondes?

We beginnen elke keer met een even aantal inzendingen. Stel er zijn 20 inzendingen, uit deze 20 ingestuurde nummers laten wij jullie een stem uitbrengen voor welke nummers door zouden moeten. Dus stel er zouden 20 nummers zijn, en van dei 20 nummers gaan er 16 door, dan sturen jullie een top 16 in en tellen wij uiteindelijk de scores op, waarna er een aantal nummers af zullen vallen. Vervolgens gaan we telkens door met de overgebleven nummers, waardoor er uiteindelijk een winnaar zal komen, die zichzelf The Voice of MU mag noemen.

- Wanneer is een ronde afgelopen?

Elke zondag avond posten [MENTION=21251]Ilias[/MENTION] of ik een nieuwe update Met daarin de scores en de afgevallen/overgebleven nummers.

- Wanneer komt er een nieuw thema?

Elke keer als er een winnaar is, zal er een nieuw thema volgen.

- Inschrijven

Inschrijven kan bij [MENTION=21251]Ilias[/MENTION] of bij mijzelf, [MENTION=10391]Joery[/MENTION] , ook opgegeven nummers worden gestuurd naar een van ons, maar dit zal wel duidelijk worden gemaakt na de eerste post.

Ben je een muziekliefhebber en lijkt dit je leuk? Schrijf je dan nu in!

bewerkt door Joery

Geplaatst

Leuk initiatief Joery en Ilias. Een impuls voor het muziek-gedeelte is altijd positief. Succes ;)

Geplaatst
Leuk initiatief Joery en Ilias. Een impuls voor het muziek-gedeelte is altijd positief. Succes ;)

²

Geplaatst
  • Auteur

Jordi :r Inzenden moet pas als er een thema is, en via PM. Dus nog even geduld he :cab: Daarnaast moet je natuurlijk je inzending kiezen aan de hand van het thema, dus niet gewoon een random liedje.

Geplaatst

Idem. Ga hier ook wel aan meedoen, denk ik.

Geplaatst

Ik doe mee!

Hoe kun je een filmpje eigenlijk posten zoals Al-Farouq?

Geplaatst
Ik doe mee!

Hoe kun je een filmpje eigenlijk posten zoals Al-Farouq?

Moet niet ;) Het is volgens mij de bedoeling dat je je inschrijven opstuurt via PM.

Geplaatst
Je bedoelt de code daarvoor?

- Neem het gedeelte achter de v= uit de link bij je youtubefilmpje. Dus dit http://www.youtube.com/watch?v=bFUKrsDDChE

- Dat zet je tussen deze tags -> [noparse] [/noparse]

Bedankt Richard!

Moet niet ;) Het is volgens mij de bedoeling dat je je inschrijven opstuurt via PM.

Ja weet ik, maar had die vraag gewoon al een tijdje;)

Geplaatst
Hee [MENTION=7711]Richard.[/MENTION]

Ik krijg nu dit:

http://www.youtube.com/watch?v=">http://www.youtube.com/watch?v=" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Je moet nemen wat achter de v= staat, in de link die je altijd bovenaan hebt. Dat zet je tussen [noparse] [/noparse]. Dan werkt 'ie.

bFUKrsDDChE

Kijk maar. Quote/reply anders mijn bericht, dan zie je hoe het moet.

Geplaatst

Ik heb het probleem al gevonden:P Verkeerde deel tussen de tags gezet:P

Had inderdaad al gekeken in Al-Farouq zijn bericht. Toen zag ik het:cab:

Nu maar weer ontopic.

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur

Heb Momenteel 10 inschrijvingen, wou eigenlijk 20 hebben.. dus mensen meld je aan ;c [MENTION=7711]Richard.[/MENTION] [MENTION=16229]Juca[/MENTION] [MENTION=19686]Bm[/MENTION]. jullie zijn ook wel muziekliefhebbers, niet geïnteresseerd?

Oh en [MENTION=6359]KingNigel[/MENTION] en [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION] , willen jullie mee doen? Zoja meld het even ;c

Geplaatst

Zou leuk zijn als er inderdaad wat meer aanmeldingen komen. Ik heb gezien dat [MENTION=17281]-fabiantjuhhh[/MENTION] ook meedoet aan MU Songfestival. Misschien dat er daar meerdere deelnemers zijn die mee willen doen?

Geplaatst
Zou leuk zijn als er inderdaad wat meer aanmeldingen komen. Ik heb gezien dat [MENTION=17281]-fabiantjuhhh[/MENTION] ook meedoet aan MU Songfestival. Misschien dat er daar meerdere deelnemers zijn die mee willen doen?

hahahha. Schrijf me net 2 minuten geleden in. LOL :D :p

Geplaatst
hahahha. Schrijf me net 2 minuten geleden in. LOL :D :p

Dan zijn er nu dus 11 deelnemers haha

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.