Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goedenavond heren,

Aangezien ik niet echt wist waar ik het moest zetten, zet ik het maar hier neer.

Samen met een klasgenoot van mij ben ik een paar maanden geleden begonnen met ons profielwerkstuk. Hierbij willen wij van Amstelveen Heemraad, een redelijk nietszeggende amateurclub uit Amstelveen, een betaald voetbal organisatie maken. Hierbij hebben we onder andere Almere City, de KNVB en gemeente Amstelveen gecontacteerd. Desondanks zitten wij eigenlijk nog in de beginfase. We hebben redelijk veel informatie, maar het maken van het geheel is natuurlijk het allerlastigste. Het liefst zou ik vooral op financieel gebied wat meer willen weten. Hiervoor hebben wij Almere City al gebeld, maar toch is het lastig om vanuit in principe niets dit op te bouwen. Hebben jullie nog specifieke tips voor ons financiële beleid? Dingen waar we ons mee bezig moeten houden etc.?

Voor zover ik weet zijn jullie allemaal wel voetbalverslaafd, dus hoop ik dat jullie graag willen meehelpen met dit project!

Groet,

Stanley

Geplaatst
  • Auteur

Goedenavond heren,

Aangezien ik niet echt wist waar ik het moest zetten, zet ik het maar hier neer.

Samen met een klasgenoot van mij ben ik een paar maanden geleden begonnen met ons profielwerkstuk. Hierbij willen wij van Amstelveen Heemraad, een redelijk nietszeggende amateurclub uit Amstelveen, een betaald voetbal organisatie maken. Hierbij hebben we onder andere Almere City, de KNVB en gemeente Amstelveen gecontacteerd. Desondanks zitten wij eigenlijk nog in de beginfase. We hebben redelijk veel informatie, maar het maken van het geheel is natuurlijk het allerlastigste. Het liefst zou ik vooral op financieel gebied wat meer willen weten. Hiervoor hebben wij Almere City al gebeld, maar toch is het lastig om vanuit in principe niets dit op te bouwen. Hebben jullie nog specifieke tips voor ons financiële beleid? Dingen waar we ons mee bezig moeten houden etc.?

Voor zover ik weet zijn jullie allemaal wel voetbalverslaafd, dus hoop ik dat jullie graag willen meehelpen met dit project!

Groet,

Stanley

Geplaatst
  • Auteur
En het is voor Economie?

Of MO?

Beiden. En eigenlijk ook nog aardrijkskunde erbij. Vakoverschrijdend dus.

Geplaatst

Profielwerkstuk is toch gewoon voor je opleiding, niet voor een vak ofzo.

En tja, sponsoring enzo, webshop, supportersvereniging, alles.

Geplaatst
Vraag maar aan Martijn, die is goed met profielwerkstukken :D

Hahaha eens. Al ben jij het ergst:mrgy:

Geplaatst

Allereerst zou ik eens gaan kijken: voor hoeveel mensen is het interessant en hoe kan ik mijn achterland zo groot mogelijk maken. Als ik zou beginnen met de club FC Amstelveen zou ik waarschijnlijk eerst eens beginnen met Ajax te bellen en kijken of je een soort satellietclub voor ze kan zijn. (Like Almere City op dit moment) Je kan sowieso zien dat Ajax normaal alle écht goede spelers van je afpakt. Ik zou ook eens gaan kijken hoe je überhaupt er kan komen. Je zult een aantal keren moeten promoveren enz. enz. En er is op dit moment een minimum eis om proffessioneel voetbal te spelen. Denk aan een stadion met 3000 man enz.

Er zijn weinig voorbeelden waar dit is gebeurd en FC Almere is wel een goede. De andere voorbeelden hebben vaak met Suikerooms te maken(Hoffenheim, Evian) Het grootste probleem zal dus zijn: Hoe kom ik aan het startkapitaal? Ik heb geen flauw idee...

Geplaatst

Lobbyen in het bedrijfsleven schijnt in de voetballerij heel belangrijk te zijn, maar dat is wrs als je een beetje op niveau speelt.

Geplaatst
  • Auteur

Thanks himan, met de KNVB hebben we contact gehad over toelatingseisen en dergelijke. Ook met ACFC hebben we soortgelijk contact gehad.

Zijn er meerdere mensen die ooit zoiets voor PWS hebben gedaan?

Geplaatst

Clubs/KNVB contacteren voor profielwerkstuk :cab: Had ik het een stuk makkelijker hehe.

Geplaatst

Ik zal eerlijk zijn, ik weet er eigenlijk ook niks van :P Maar dit was waarmee ik kon helpen. Mijn profielwerkstuk ging over hoe je foto's kan ontwikkelen :P Dus dat was scheikunde haha.

Geplaatst
  • Auteur
Clubs/KNVB contacteren voor profielwerkstuk :cab: Had ik het een stuk makkelijker hehe.

Maakt het alleen maar leuker ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.