Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

In concert!

RicharĂ°.

Recommended Posts

Gisteren naar WIES geweest in De Kleine Komedie. Erg genoten! Norah Hendriks kwam nog even langs voor een gastoptreden, net als Kasper van Kooten. Die laatste was leuk om eens te zien, maar had muzikaal niet echt wat toe te voegen.

Erg divers publiek. Van kinderen tot vriendengroepen, tot tienermeisjes en boomerstellen. Vond ik ook wel mooi om te zien.

8 minuten geleden zei nasje92:

Ja ik vind het top! Met name de wat onbekendere artiesten op de second stage. Het is meer een indoor festivalletje

Beetje jammer dat het helemaal in Rotterdam is. Maar geloof je direct als je zegt dat de wat onbekendere artiesten vooral leuk zijn. De grote namen die komen vind ik nog niet direct zo heel interessant eigenlijk.

56 minuten geleden zei bas huijsmans:

Beetje jammer dat het helemaal in Rotterdam is. Maar geloof je direct als je zegt dat de wat onbekendere artiesten vooral leuk zijn. De grote namen die komen vind ik nog niet direct zo heel interessant eigenlijk.

Nee ik ook niet per se, al is Nate Smith wel top! Het is voor mij ook een jaarlijks uitje met mijn pa, dus gaan we sowieso ongeacht de artiesten 

The Roots naar Afas Live. Daar ga ik vrijdag eens proberen een ticket voor te scoren. Nog niet eerder gezien.

Heb eerder ook al tickets gefixed voor Black Country New Road en Flaming Lips (spelen Yoshimi Battles the Pink Robots integraal). Seu Jorge helaas moeten verkopen wegens voetbalteamweekend.

Edited by Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit geweest ben. Zelfs de nummers van het nieuwe album die ik op plaat matig vond, kwamen er live ontzettend goed uit.

Nou, dinsdag dus bij James Blunt geweest. De zelfspot en continue ironische grijns bij sommige nummers maken het een aimabele artiest. Zijn stem is wat ruwer (ouder) geworden, wat niet verkeerd is. Haalt het zeikerige er toch wat af bij bepaalde nummers. Back to Bedlam, mijn guilty pleasure als tiener die met name in de rock- en punkhoek zat, werd integraal gespeeld, waarna er nog een uur aan hits achteraan werd gezet. Monsters, zo'n mooi klein nummer, werd iets te overdreven emotioneel aangepakt door iedereen te vragen de flashlight aan te zetten. Maar ach, het is ook vrouwenpubliek :D. Hoogtepunt voor mij was No Bravery. Geen interactie met het publiek zoeken, gewoon aan de piano en het nummer leveren. 

Hier is de concertagenda weer aardig volgestroomd. Afgelopen maand al redelijk spontaan naar Circa Waves en Dubioza Kolektiv geweest. Vanavond naar The Vices, dinsdag naar Sam Fender en rond de zomer ook weer een reeks aan concerten. Rond Hemelvaart zit ik een lang weekend in Dublin en hebben we tickets voor Inhaler (met Blossoms als voorprogramma). In juni stond Linkin Park al op de planning en daar zijn The Maccabees bijgekomen. Blijkbaar doen ze weer een reĂ¼nie tour en persoonlijk vind ik het echt een heerlijke band. Alleen was de pech dat ze uitgerekend op dezelfde datum als Linkin Park in Nederland zijn (26 juni, Paradiso). Gelukkig spelen ze een paar dagen daarvoor in Keulen wat nog redelijk behapbaar is qua reisafstand. Daarom toch maar besloten om tickets te halen voor de show in Keulen. 

En dan vergeet ik bijna nog het hoogtepunt. Oasis in Manchester :D