Grote Ree Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Op 22-8-2022 om 14:51 zei Platina32: Ik ga donderdag naar the man, the myth, the legend... Donny Benét! Kan niet wachten, haha En, hoe was de eindbaas aller eindbazen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 (bewerkt) 58 minuten geleden zei Grote Ree: En, hoe was de eindbaas aller eindbazen? Geweldig!!! Hij is live echt goed en de sfeer was super gezellig en met een vleug humor eroverheen. Als die weer een keer naar Nederland komt, ga ik sowieso. 20220825_204841.mp4 26 augustus 2022 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Op 18-8-2022 om 16:35 zei Lenstra: Afgelopen jaren voornamelijk klassieke muziek geluisterd, maar sinds het begin van deze zomer weer wat meer indierock aan 't luisteren. The National, The War on Drugs, Band of Horses, The Boxer Rebellion. Nu zie ik dat Band of Horses dit najaar ook in Paradiso is. Lijkt me wel wat. Tips in deze contreien zijn altijd welkom. Foals! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Zo dan, had vanavond even lastminute een kaartje gescoord voor Tame Impala in de AFAS. Geen seconde spijt van gehad, wat een dikke show zeg. Mocht er iemand nog twijfelen, fix een kaartje voor de show van morgenavond (woensdag) via Ticketswap. Is het 100% waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Rammstein komt naar Grunn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 De laatste weken wat gratis kleinschalige festivals in de streek bezocht. - Druivenfeesten dag 1: Begonnen met Absynthe Minded. Redelijk optreden, maar deze groep moet je eigenlijk in een zaal zien met enkel liefhebbers als publiek. Daarna naar een optreden van Nine to five. Blijkbaar een lokale DJ+Violist die oa op Tomorrowland speelden en die er een heerlijk feest van maakten. - Dag 4: Omdat Het Kan Soundsystem ft. Average Rob. Best oké optreden met een leuke sfeer dankzij de lokale youtube-ster Average Rob. - Dag 5: De Kreuners. Sowieso geen fan, maar als ze wat hits na mekaar zouden spelen kan het wel leuk zijn. Helaas deden ze dat niet en waren ze meer aan het praten dan spelen. - Maanrock Dag 3: Op het laatste moment besloten het einde van de avond te gaan meepikken. Eerst nog een stukje van Praga Khan gezien, maar daar vind ik sowieso al niks aan. Vervolgens een optreden van de Compact Disk Dummies, de reden dat we zijn gegaan en het was geweldig. Een heerlijke energieke show met een frontman die overal inklom en door het publiek ging, maar ondertussen ook nog goed bleef zingen. Echt een aanrader. De avond werd afgesloten door The Subs die ik ooit al zag op Pukkelpop. Toen waren ze goed, deze keer vond ik er niks aan en speelden ze enkel een soort eentonig techno ofzoiets. Jammer, maar dankzij de Compact Disk Dummies toch een mooie avond gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Op 3-9-2022 om 22:28 zei FlyD: De laatste weken wat gratis kleinschalige festivals in de streek bezocht. - Druivenfeesten dag 1: Begonnen met Absynthe Minded. Redelijk optreden, maar deze groep moet je eigenlijk in een zaal zien met enkel liefhebbers als publiek. Daarna naar een optreden van Nine to five. Blijkbaar een lokale DJ+Violist die oa op Tomorrowland speelden en die er een heerlijk feest van maakten. - Dag 4: Omdat Het Kan Soundsystem ft. Average Rob. Best oké optreden met een leuke sfeer dankzij de lokale youtube-ster Average Rob. - Dag 5: De Kreuners. Sowieso geen fan, maar als ze wat hits na mekaar zouden spelen kan het wel leuk zijn. Helaas deden ze dat niet en waren ze meer aan het praten dan spelen. - Maanrock Dag 3: Op het laatste moment besloten het einde van de avond te gaan meepikken. Eerst nog een stukje van Praga Khan gezien, maar daar vind ik sowieso al niks aan. Vervolgens een optreden van de Compact Disk Dummies, de reden dat we zijn gegaan en het was geweldig. Een heerlijke energieke show met een frontman die overal inklom en door het publiek ging, maar ondertussen ook nog goed bleef zingen. Echt een aanrader. De avond werd afgesloten door The Subs die ik ooit al zag op Pukkelpop. Toen waren ze goed, deze keer vond ik er niks aan en speelden ze enkel een soort eentonig techno ofzoiets. Jammer, maar dankzij de Compact Disk Dummies toch een mooie avond gehad. The Subs heb ik op Lowlands een keer gezien, bijna elke 5 minuten kwam wel een keer I am the Pope of Dope (alleen het zinnetje niet het hele nummer) voorbij. Was een beetje overkill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Na Lily Allen in 2009 en yeule in 2021, mijn derde optreden ooit met Ichiko Aoba in de rotonde van de botanique in Brussel. Veel volk. Introverte en zeer beleefde en goedlachse verschijning. Voor haar muziek heb ik ėėn woord: betoverend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Ik heb de laatste zondag Andre Rieu nog even meegepakt op het Vrijthof. Rij 5, echt recht voor het podium. Geweldige ambiance en prachtige muziek, kippenvel en continue genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 24 september ga ik naar Bad Breeding. Britse punk van de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Kaarten Rammstein zijn besteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 Gisteren bij Kurt Vile geweest in het openluchttheater De Goffert in Nijmegen. Niet het meest hoogstaande optreden, maar wel genoten van de muziek. En wat een mooie locatie voor zo'n optreden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Ticket over voor Kaleo in de AFAS Live op donderdag de 29e. Iemand interesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 7 juni 2023 naar Muse op het Malieveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Afgelopen vrijdag naar Plàsi & Axel Flóvent geweest in de Melkweg. Het was boven, heel intiem en kleinschalig, maar zeker de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Iemand dat gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Live gezien op pinkpop. Niet mijn ding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Op 5-9-2022 om 20:54 zei Titan: 24 september ga ik naar Bad Breeding. Britse punk van de laatste jaren. Dit was gigantisch kut. Gelukkig flesjes bier voor twee euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 As woensdag Arcade Fire voor het eerst ooit live zien, na 18 jaar al luisteren van hun muziek. Kan niet wachten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 september 2022 Auteur Share Geplaatst 26 september 2022 Die staat hier ook op de agenda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Nice, enjoy! Helaas doet Will niet meer mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 20 minuten geleden zei Erwin.: Nice, enjoy! Helaas doet Will niet meer mee Win niet Will, maar idd jammer ja! Thnx!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Win niet Will, maar idd jammer ja! Thnx!! Eh Win zit er nog wel gewoon in hoor. Hij heeft wel seksuele verklaringen tegen zich, maar hij doet nog gewoon mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei Erwin.: Eh Win zit er nog wel gewoon in hoor. Hij heeft wel seksuele verklaringen tegen zich, maar hij doet nog gewoon mee. Huh. Ooh maar wie is Will dan? Ooh er is dus ook een Will en die is er na 20 jaar uitgestapt sinds februari of maart. Bedankt, mijn excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: Huh. Ooh maar wie is Will dan? Ooh er is dus ook een Will en die is er na 20 jaar uitgestapt sinds februari of maart. Bedankt, mijn excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten