Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

58 minuten geleden zei Grote Ree:

En, hoe was de eindbaas aller eindbazen?

Geweldig!!! :D Hij is live echt goed en de sfeer was super gezellig en met een vleug humor eroverheen. Als die weer een keer naar Nederland komt, ga ik sowieso.

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-8-2022 om 16:35 zei Lenstra:

Afgelopen jaren voornamelijk klassieke muziek geluisterd, maar sinds het begin van deze zomer weer wat meer indierock aan 't luisteren. The National, The War on Drugs, Band of Horses, The Boxer Rebellion. 

Nu zie ik dat Band of Horses dit najaar ook in Paradiso is. Lijkt me wel wat. Tips in deze contreien zijn altijd welkom. :)  

Foals!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste weken wat gratis kleinschalige festivals in de streek bezocht.

- Druivenfeesten dag 1: Begonnen met Absynthe Minded. Redelijk optreden, maar deze groep moet je eigenlijk in een zaal zien met enkel liefhebbers als publiek. Daarna naar een optreden van Nine to five. Blijkbaar een lokale DJ+Violist die oa op Tomorrowland speelden en die er een heerlijk feest van maakten.

- Dag 4: Omdat Het Kan Soundsystem ft. Average Rob. Best oké optreden met een leuke sfeer dankzij de lokale youtube-ster Average Rob.

- Dag 5: De Kreuners. Sowieso geen fan, maar als ze wat hits na mekaar zouden spelen kan het wel leuk zijn. Helaas deden ze dat niet en waren ze meer aan het praten dan spelen.

- Maanrock Dag 3: Op het laatste moment besloten het einde van de avond te gaan meepikken. Eerst nog een stukje van Praga Khan gezien, maar daar vind ik sowieso al niks aan. Vervolgens een optreden van de Compact Disk Dummies, de reden dat we zijn gegaan en het was geweldig. Een heerlijke energieke show met een frontman die overal inklom en door het publiek ging, maar ondertussen ook nog goed bleef zingen. Echt een aanrader. De avond werd afgesloten door The Subs die ik ooit al zag op Pukkelpop. Toen waren ze goed, deze keer vond ik er niks aan en speelden ze enkel een soort eentonig techno ofzoiets. Jammer, maar dankzij de Compact Disk Dummies toch een mooie avond gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-9-2022 om 22:28 zei FlyD:

De laatste weken wat gratis kleinschalige festivals in de streek bezocht.

- Druivenfeesten dag 1: Begonnen met Absynthe Minded. Redelijk optreden, maar deze groep moet je eigenlijk in een zaal zien met enkel liefhebbers als publiek. Daarna naar een optreden van Nine to five. Blijkbaar een lokale DJ+Violist die oa op Tomorrowland speelden en die er een heerlijk feest van maakten.

- Dag 4: Omdat Het Kan Soundsystem ft. Average Rob. Best oké optreden met een leuke sfeer dankzij de lokale youtube-ster Average Rob.

- Dag 5: De Kreuners. Sowieso geen fan, maar als ze wat hits na mekaar zouden spelen kan het wel leuk zijn. Helaas deden ze dat niet en waren ze meer aan het praten dan spelen.

- Maanrock Dag 3: Op het laatste moment besloten het einde van de avond te gaan meepikken. Eerst nog een stukje van Praga Khan gezien, maar daar vind ik sowieso al niks aan. Vervolgens een optreden van de Compact Disk Dummies, de reden dat we zijn gegaan en het was geweldig. Een heerlijke energieke show met een frontman die overal inklom en door het publiek ging, maar ondertussen ook nog goed bleef zingen. Echt een aanrader. De avond werd afgesloten door The Subs die ik ooit al zag op Pukkelpop. Toen waren ze goed, deze keer vond ik er niks aan en speelden ze enkel een soort eentonig techno ofzoiets. Jammer, maar dankzij de Compact Disk Dummies toch een mooie avond gehad.

The Subs heb ik op Lowlands een keer gezien, bijna elke 5 minuten kwam wel een keer I am the Pope of Dope (alleen het zinnetje niet het hele nummer) voorbij. Was een beetje overkill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Erwin.:

Eh Win zit er nog wel gewoon in hoor. Hij heeft wel seksuele verklaringen tegen zich, maar hij doet nog gewoon mee.

Huh. Ooh maar wie is Will dan? Ooh er is dus ook een Will en die is er na 20 jaar uitgestapt sinds februari of maart.

Bedankt, mijn excuses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites