Richarð. Geplaatst 3 november 2015 Auteur Share Geplaatst 3 november 2015 Irritante garderobe bij Paradiso, ja. Regelmatig lang staan wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Ja en je hebt daar ook echt totaal geen ruimte. Vanavond naar Editors in de HMH. Komt qua tijd niet helemaal goed uit, maar ja het stond al een paar maanden gepland en heb er toch wel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Zondag naar Alabama Shakes - Michael Kiwanuka geweest, vriendin had gratis kaartjes gewonnen.. Had Alabama Shakes al een keer gezien, maar was weer vet. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Kaartjes gekocht voor Foals in de HMH. Eens gezien op Lowlands en toen waren ze echt goed, nu met een nieuw album die ik ook erg tof vind moet het goed gaan komen daar:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Deze week naar Alt-J in de Ziggo Dome. Nog niet heel veel zin in eigenlijk. Vooral omdat ik altijd pas rond 2 uur snachts thuis ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Le Guess Who vanavond, belooft een mooie avond te worden met de reünie van Mauro Pawlowski's Evil Superstar en Protomartyr. Moet helaas Vietcong missen omdat er geen nachtnet is tussen 's-Hertogenbosch en Utrecht, da's best zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Gister naar José Gonzalez geweest in Paradiso. Tof concert wel, paar mooie nummers en heel tof dat er een cover van Teardrops (die van Massive Attack) voorbij kwam (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Verwachten jullie dat Coldplay @Amsterdam ArenA snel uitverkocht raakt? Of kan ik het me permitteren om een dagje te wachten (een paar uur te wachten?) Random mention van muziekmensjes die me misschien kunnen helpen? [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Afgaande op de (totaal onterechte, maar dat is een andere zaak) populariteit van Coldplay lijkt het me wel best om zo snel mogelijk ticketjes te regelen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Afgaande op de (totaal onterechte, maar dat is een andere zaak) populariteit van Coldplay lijkt het me wel best om zo snel mogelijk ticketjes te regelen ja. Fuckk, waarom zijn zoveel mensen fan van ze? :-D Ik had goede hoop door een steekproef te houden onder mijn vrienden. Niemand gaf iets om Coldplay; maar dat blijkt dus geen goed beeld van de werkelijkheid te geven. Ik moet nieuwe vrienden zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Je hoeft helemaal geen nieuwe vrienden te zoeken, want ik kan het niet meer dan met hun eens zijn. Het oudere materiaal van Coldplay bevat nog wel een aantal goede nummers, maar de laatste 10 jaar hebben ze geen enkel nummer meer uit gebracht dat ik zou missen als het niet zou zijn uitgebracht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Zullen ongetwijfeld nog een tweede show erachteraan gaan geven, mocht de eerste snel uitverkocht raken. Zo gaat het tegenwoordig altijd met 'grote' bands. Prijskaartje is vrij behoorlijk, dus als het je niet lukt om direct kaarten aan te schaffen, zou ik me niet al te druk maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Ja die eerste is meteen uitverkocht, no doubt. Zou er zelf ook nooit naartoe gaan. Veel te veel geld voor de 'nieuwe' matige muziek, en dan vind ik de oude ook niet altijd alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Blij dat ik ze nog live op Pinkpop heb gezien want inderdaad, zo'n duur en massaal concert is het echt niet meer waard. Maar zou er wel snel bij zijn Ili :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Verwachten jullie dat Coldplay @Amsterdam ArenA snel uitverkocht raakt? Of kan ik het me permitteren om een dagje te wachten (een paar uur te wachten?) Random mention van muziekmensjes die me misschien kunnen helpen? [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];) Ik zit aanstaande vrijdag om 10 uur voor de pc hoor, kaartjes fixen voor mezelf en [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Denk idd ook dat het zo weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Ze kosten 85 euro staanplekken dan kan je ook gewoon tweedehands halen bij die tickethandelaren ofni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Als je bereid bent om er dan 110 euro voor te betalen of the hopen op een site als ticketswap wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Mocht je in het oosten wonen van Nederland dan is dit ook nog een optie: Wednesday, June 1 – Veltins-Arena, Gelsenkirchen, DE Of als je in het Noord-Oosten woont: Friday, July 1 – Volksparkstadion, Hamburg, DE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Ze kosten 85 euro staanplekken dan kan je ook gewoon tweedehands halen bij die tickethandelaren ofni Als je er nog nooit geweest bent, gewoon in de wacht zitten voor die kaartjes. Leuk popconcert hoor, mooie show vaak ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Als je er nog nooit geweest bent, gewoon in de wacht zitten voor die kaartjes. Leuk popconcert hoor, mooie show vaak ook. Coldplay boeit mij zelf vrij weinig, lijkt me zeker wel leuk om een keer live te zien. Heb vrij weinig artiesten live zien tegenvallen, en Coldplay live in een stadion lijkt me ook wel vetjes. Maar het is een cadeau, dus zat te kijken wat me mogelijkheden zijn. Heb een verplichte college om 11.00, maar ik ga denk ik gewoon om 10.00 zitten refreshen. En als blijkt dat ik de kaartjes binnen heb en het toch niet zo een slim cadeau is (wil ook 2 kaartjes Rihanna + The Weeknd (1 van de weinige die echt tegenviel live van artiesten die ik gezien heb) + Big Sean, als cadeau halen) dan verkoop ik ze wel op Ticketswap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Ik ga morgenochtend ook proberen tickets te kopen. Wel goed duur zeg zo een kaartje:D. Maar goed, heb het er wel voor over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 november 2015 Auteur Share Geplaatst 26 november 2015 Volgend jaar naar The Cure. Wel kutplekken volgens mij, want m'n broer dacht dat morgen de vvk was. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Deze week naar Alt-J in de Ziggo Dome. Nog niet heel veel zin in eigenlijk. Vooral omdat ik altijd pas rond 2 uur snachts thuis ben. Hier was dan ook niet zoveel aan. Voorgevoel was juist. Vanavond naar The Slow Show in Vera :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Helaas.. Geen tickets voor mij. Vanaf half 10 in de wachtrij gestaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Ik wel:D. Wel op de tribune helaas. Hoop dat er nog een tweede concert komt voor betere plekken. Was echt in twintig minuten uitverkocht geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten