Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Verwachten jullie dat Coldplay @Amsterdam ArenA snel uitverkocht raakt? Of kan ik het me permitteren om een dagje te wachten (een paar uur te wachten?)

Random mention van muziekmensjes die me misschien kunnen helpen? [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgaande op de (totaal onterechte, maar dat is een andere zaak) populariteit van Coldplay lijkt het me wel best om zo snel mogelijk ticketjes te regelen ja.

Fuckk, waarom zijn zoveel mensen fan van ze? :-D Ik had goede hoop door een steekproef te houden onder mijn vrienden. Niemand gaf iets om Coldplay; maar dat blijkt dus geen goed beeld van de werkelijkheid te geven. Ik moet nieuwe vrienden zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft helemaal geen nieuwe vrienden te zoeken, want ik kan het niet meer dan met hun eens zijn. Het oudere materiaal van Coldplay bevat nog wel een aantal goede nummers, maar de laatste 10 jaar hebben ze geen enkel nummer meer uit gebracht dat ik zou missen als het niet zou zijn uitgebracht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen ongetwijfeld nog een tweede show erachteraan gaan geven, mocht de eerste snel uitverkocht raken. Zo gaat het tegenwoordig altijd met 'grote' bands. Prijskaartje is vrij behoorlijk, dus als het je niet lukt om direct kaarten aan te schaffen, zou ik me niet al te druk maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwachten jullie dat Coldplay @Amsterdam ArenA snel uitverkocht raakt? Of kan ik het me permitteren om een dagje te wachten (een paar uur te wachten?)

Random mention van muziekmensjes die me misschien kunnen helpen? [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];)

Ik zit aanstaande vrijdag om 10 uur voor de pc hoor, kaartjes fixen voor mezelf en [MENTION=21212]007mark[/MENTION];

Denk idd ook dat het zo weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je er nog nooit geweest bent, gewoon in de wacht zitten voor die kaartjes. Leuk popconcert hoor, mooie show vaak ook.

Coldplay boeit mij zelf vrij weinig, lijkt me zeker wel leuk om een keer live te zien. Heb vrij weinig artiesten live zien tegenvallen, en Coldplay live in een stadion lijkt me ook wel vetjes. Maar het is een cadeau, dus zat te kijken wat me mogelijkheden zijn. Heb een verplichte college om 11.00, maar ik ga denk ik gewoon om 10.00 zitten refreshen. En als blijkt dat ik de kaartjes binnen heb en het toch niet zo een slim cadeau is (wil ook 2 kaartjes Rihanna + The Weeknd (1 van de weinige die echt tegenviel live van artiesten die ik gezien heb) + Big Sean, als cadeau halen) dan verkoop ik ze wel op Ticketswap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites