Hansje Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Opeth is ook retegoed. Word. Maar die hebben dan ook een frontman die grappiger is de 75% van alle stand up-comedians. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Morgen onverwachts naar Guus Meeuwis. Heb er wel zin in... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2013 Donderdag 7 november White Lies in Paradiso. Iemand? [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 White Lies was de vorige keer wel nice:< Welke dag is kaartverkoop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Hmm ik wacht nog ff af. Ik moet nog kijken hoe ik met geld zit na de zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2013 7 juni, dus je kan al kopen. :) [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 ''Queens of the Stone Age mogelijk in najaar naar Nederland'' Voor de fanboys hiero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Is al gelekt hoor, 26 november in de Ziggodome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Komen ook naar Antwerpen, dus ik ga sowieso proberen kaartjes te krijgen. Vorige concert in België was alles in een halfuur weg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Komen ook naar Antwerpen, dus ik ga sowieso proberen kaartjes te krijgen. Vorige concert in België was alles in een halfuur weg :cab: Was jij eigenlijk nog van plan om deze zomer naar GYBE te gaan in Paradiso? Je postte even geleden namelijk dat je twijfelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Was jij eigenlijk nog van plan om deze zomer naar GYBE te gaan in Paradiso? Je postte even geleden namelijk dat je twijfelde. Nee, waarschijnlijk niet. [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; wees e vorige keer op de setlists, dus heb ik die even bekeken. Ze spelen enkel dingen van het nieuwe album en van Slow Riot...Niet dat ik dat slechte albums vind, maar dat vind ik niet echt de moeite. Hoewel, ze spelen ook heel af en toe een nieuwe song, 'Behemoth', die naar het schijnt ongeveer 45 minuten duurt. Dat zou wel heel gaaf zijn. Maarja, om die gok te wagen gaat me een beetje te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Had ook niet verwacht dat je het zou doen, is wel een heel eind reizen. Behemoth spelen ze volgens mij vrij vaak live en is een nummer dat ze nooit hebben uitgebracht (staat dacht ik wel op youtube ofzo). Het maakt mij eigenlijk niet eens erg veel uit wat ze spelen, wil ze gewoon erg graag eens live zien. En als ze van Slow Riot spelen ben ik ook zeker niet ontevreden: Moya:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Oh, oke. Nog nooit gehoord van Behemoth, ga er eens achteraan dan. En als ze hier een beetje in de buurt hadden opgetreden was ik ook sowieso gegaan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Hmm ja ik twijfel ook nog steeds. Want ga denk ik toch niet op vakantie dan maar kan nog steeds dat ik dag erna hertentamen heb en daar heb ik ook niet echt zin in dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Ja Leap of Faith had ik afgelopen zomer al gehoord in Helsinki (akoestisch) maar dit blies mij ook echt HE-LE-MAAL weg, geweldig versie. Vond Better Days minder goed gespeeld eerlijk gezegd hoor. Eerste avond nummertje 437 en de tweede avond precies achter de pit beleeft. De dag van het 2de concert liepen we toevallig nog langs het hotel en kwamen we alle bandleden (excl. Bruce) tegen, dus zijn we nog met een aantal die de tijd namen op de foto gegaan. 2 onvergetelijke avonden, zeker niet beter dan Frankfurt 2009 en Parijs #2 van vorig jaar. Maar had dit voor geen goud willen missen, nu op naar Nijmegen, Parijs, Mönchengladbach en misschien Werchter nog. En jij Yannick? Zaterdag naar Wembley geweest, heel indrukwekkend en voor mij persoonlijk een heerlijke setlist. Ben gek van Darkness on the edge of town, ik denk niet dat ik dat ooit beu zal worden. En dan nog een paar nummers voor de eerste keer gehoord: lost in the flood, save my love, rosalita (eindelijk!), this hard land en light of day. Goede plek achteraan in de pit ook. Zaterdag naar Nijmegen, de week erna naar Parijs en in juli naar Werchter en dan zit het er voor mij alweer op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 (bewerkt) Ik. Ik ahd 4 kaartjes te koop voor 30 :) Staanplaatsen maar heb ze weggegeven aan wat people en zijn nu weer met zn zessen. Geen zin om geld te vragen aan mensen die ik ken. Ziekelijk veel zin in. Fuck Coldplay, fuck The National, fuck Broes Springsteen of fuck Sigor Ros. Muse is de beste liveband die er is. 5 keer eerder geweest en ik blijf lekker gaan elke keer dat ze er zijn. Luister het thuis amper maar wat zijn die live goed en wat is Matthew Bellamy een gitaarkoning Beste liveband, lol. Over smaken kan je blijven discussiëren, en maar goed ook. Maar "de beste liveband" doet dit niet: http://www.standaard.be/cnt/DMF20130620_00629694 20 juni 2013 bewerkt door Yannick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 En Bruce is ook niet eens zo heel goed live, althans dat is mijn mening. Ieder zijn mening natuurlijk, maar heb je hem dan al live gezien? En puur uit interesse: wie vind je dan wél goed live? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Edit: dubbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Zaterdag naar Wembley geweest, heel indrukwekkend en voor mij persoonlijk een heerlijke setlist. Ben gek van Darkness on the edge of town, ik denk niet dat ik dat ooit beu zal worden. En dan nog een paar nummers voor de eerste keer gehoord: lost in the flood, save my love, rosalita (eindelijk!), this hard land en light of day. Goede plek achteraan in de pit ook. Zaterdag naar Nijmegen, de week erna naar Parijs en in juli naar Werchter en dan zit het er voor mij alweer op. Ja Wembley had echt een killer-setlist. Lost in the Flood staat heel hoog op mijn favorietenlijstje, naast Thundercrack, Frankie en geheel cd 2 van Tracks. Ben ook aanwezig in Nijmegen zaterdag, maar ga met vrienden dus ben er rond 15.00, jij? Las dat de eerste 2 mensen afgelopen zaterdag al in de 'rij' lagen voor Nijmegen, compleet gestoord. Ik ga ook nog naar Parijs en daarna nog Mönchengladbach. Als ik jou was zou ik via het TLU-forum, betrue.nl of marktplaats nog even voor kaarten kijken, is maar een klein stukje rijden. Hoe en wanneer ga je naar Parijs? Groet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Goh, zulke praktijken verwacht je toch eerder bij de concerten van tienermeisjes magneten als One Direction en 30 Seconds to Mars. Al kunnen die mensen met een beetje pech vandaag zijn weggestroomd door de regen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Ieder zijn mening natuurlijk, maar heb je hem dan al live gezien? En puur uit interesse: wie vind je dan wél goed live? 1x op Pinkpop in 2009. Ik vodn Rammstein erg goed, mooie show. Verder heb ik ook genoten van Saybia in 2003, Linkin Park in 2008 of zo. En de Peppers natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Op pinkpop vorig jaar was Bruce geweldig hoor_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Lekker hoor [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; ga je zaterdag nog mee? Ik heb er zin in, eindelijk weer naar Bruce. Is toch zeker weer een jaar geleden. Toen in Keulen en op Pinkpop (2 dagen achter elkaar) en zaterdag weer in Nijmegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 @GAE EAGLES Nee gaat me financieel helaas niet lukken. Vakantie moet betaald worden, laatste rijlessen, seizoenskaart en volgende week zaterdag al Dreamfields;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Baal er wel echt van dat het concert in het Goffertpark samenvalt met Best Kept Secret, al geloof ik wel dat ik in de komende vijf jaar nog wel een kans zal gaan krijgen om hem live te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten