Tijn Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Doen ze slim hoor, zal wel flink overlap zitten tussen de groep Arctic Monkeys/Bloc Party fans en fans van Kasabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 (bewerkt) Godspeed You! Black Emperor 14 augustus in Paradiso:<:<:< [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; en @wieerdanookmaargeïnteresseerd is 5 mei 2013 bewerkt door Starálfur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Damn dat is wel heel awesome ;c Toch eens over nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Afgelopen weekend naar 2 concerten van Bruce Springsteen geweest in Stockholm, echt geweldig! Eerste concert speelde hij het gehele album Born to Run en de tweede avond was helemaal prachtig met Darkness on the Edge of Town. Én een pluspunt waren de prachtige blonde dames daar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2013 Woensdag alweer Kaiser Chiefs. :) [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Godspeed You! Black Emperor 14 augustus in Paradiso:<:<:< [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; en @wieerdanookmaargeïnteresseerd is Ze komen niet in België voorlopig, dus ik zit er zelfs aan te denken om tot daar te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Woensdag alweer Kaiser Chiefs. :) [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Gaat vet worden :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Ze komen niet in België voorlopig, dus ik zit er zelfs aan te denken om tot daar te komen. Staan op Pukkelpop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Ze komen niet in België voorlopig, dus ik zit er zelfs aan te denken om tot daar te komen. Nice! Zat zelf nog even te twijfelen of ik zou gaan, maar dit mag ik eigenlijk niet missen. Ook als ik alleen zou moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2013 Gaat vet worden :< Meeten, hè. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Meeten, hè. ;) Huhu komt wel goed. Jij valt toch wel op ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Als het publiek niet al te groot is :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2013 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Dan val ik waarschijnlijk eerder op ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Wel leuk kan nu als abbonee van de Oor gratis naar het concert van Palma Violets in Doornroosje over twee weken. Kijken of het live wat meer kan beklijven dan op de plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2013 Ricky Wilson is baas. :< [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 (bewerkt) Afgelopen weekend naar 2 concerten van Bruce Springsteen geweest in Stockholm, echt geweldig! Eerste concert speelde hij het gehele album Born to Run en de tweede avond was helemaal prachtig met Darkness on the Edge of Town. Én een pluspunt waren de prachtige blonde dames daar ;) Compleet weggeblazen door Leap of Faith. Stond ongeveer op de 5de rij aan het klein podium waar hij het einde van het nummer kwam zingen, had niet verwacht dat ik zo'n kick zou krijgen van dat nummer. Was voor mij een van de hoogtepunten van het tweede concert. Better days was ook lekker, daar zat ik al lang op te wachten. En natuurlijk BTR en Darkness, mijn twee favoriete albums. Kortom: leuke uitstap, en de dames waren inderdaad ook niet mis. Nu aftellen naar Wembley en hopen op Lucky Town, helemaal verslaafd aan dat nummer de laatste tijd. 8 mei 2013 bewerkt door Yannick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Ricky Wilson is baas. :< [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Was veeeeeeeeeeetttttttt :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Compleet weggeblazen door Leap of Faith. Stond ongeveer op de 5de rij aan het klein podium waar hij het einde van het nummer kwam zingen, had niet verwacht dat ik zo'n kick zou krijgen van dat nummer. Was voor mij een van de hoogtepunten van het tweede concert. Better days was ook lekker, daar zat ik al lang op te wachten. En natuurlijk BTR en Darkness, mijn twee favoriete albums. Kortom: leuke uitstap, en de dames waren inderdaad ook niet mis. Nu aftellen naar Wembley en hopen op Lucky Town, helemaal verslaafd aan dat nummer de laatste tijd.Ja Leap of Faith had ik afgelopen zomer al gehoord in Helsinki (akoestisch) maar dit blies mij ook echt HE-LE-MAAL weg, geweldig versie. Vond Better Days minder goed gespeeld eerlijk gezegd hoor. Eerste avond nummertje 437 en de tweede avond precies achter de pit beleeft. De dag van het 2de concert liepen we toevallig nog langs het hotel en kwamen we alle bandleden (excl. Bruce) tegen, dus zijn we nog met een aantal die de tijd namen op de foto gegaan. 2 onvergetelijke avonden, zeker niet beter dan Frankfurt 2009 en Parijs #2 van vorig jaar. Maar had dit voor geen goud willen missen, nu op naar Nijmegen, Parijs, Mönchengladbach en misschien Werchter nog. En jij Yannick? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Concert van my bloody valentine nu alweer verplaatst, deze keer gelukkig naar een eerdere datum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Ik MOET naar Frank Ocean 2 juli in de HMH, maar niemand wilt nog mee :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Ik MOET naar Frank Ocean 2 juli in de HMH, maar niemand wilt nog mee :( Een van de volgende dagen maar eens de homobar in dan om wat vrienden te maken [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Maar serieus, dat snap ik dus echt niet. Je wilt zo graag gaan, ga dan? Vind ik altijd zo zwak, mensen die niet alleen willen gaan. Ik doe het zo vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Vanavond naar The XX in de HMH :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 In concert! #2 Nice, jaloers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Vanavond naar The XX in de HMH :) Was tof :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten