Jump to content

In concert!

Richarð.
 Share

Recommended Posts

Laatste tijd even wat gezocht op goedkopere concertjes in zalen als Mezz (Breda), Tivoli (Utrecht), Melkweg (A'Dam) en Effenaar (Eindhoven). Kwam uit op dit lijstje voorlopig, hebben jullie hieruit aanraders of afraders?

28-03 Andy Burrows – Tivoli – 13 euro

07-04 Tim McMillan – Mezz - Gratis

19-04 A Polaroid View – Mezz – Gratis

21-04 Chef’Special – Gebouw T – 12,50 euro

24-04 Matt Simons + Chris Ayer – Effenaar – 8 euro

25-04 Orlando – Tivoli – 7,50 euro

05-05 Michael Logen – Mezz – Gratis

06-05 Asaf Avidan – Tivoli – 16 euro

10-05 Aestrid – Mezz – Gratis

12-05 Cloudmachine – Mezz– Gratis

15-05 Mozes and he First Born & White Fences – 013 – 10 euro

24-05 Mr. and Mississippi – 013 – 10 euro

Gister toevallig een nummertje van Mr. and Mississippi gehoord op facebook. Als het je ding is, dan is 10 euro een prima bedrag.

Morgen ook Foals trouwens. Met [MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; en z'n zusje (:<)

oja en z'n vriendinnetje gaat ook

Morgen naar Foals met [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];

Hey :(

En Barcaboy, gezien je posts in het muziekdeel zal je aan het gros van de namen waarschijnlijk geen buil vallen. Vind White Fence alleen de vreemde eend in de bijt en Mr & Mississippi en Orlando vallen heel makkelijk te combineren.

Hey :(

En Barcaboy, gezien je posts in het muziekdeel zal je aan het gros van de namen waarschijnlijk geen buil vallen. Vind White Fence alleen de vreemde eend in de bijt en Mr & Mississippi en Orlando vallen heel makkelijk te combineren.

Ja ik had voor Richard kaartje gekocht vandaar. ;c

Morgen naar Foals met [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; en [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

'Yahoo On Tour' heeft dus al de 7 steden vrijgegeven waar ze langsgaan vrijgegeven, 7 steden in europa en 31 ofzo in Amerika. Maar in Europa zijn dat dus o.a. Cannes, Parijs, London, Munchen & Berlijn. Geen Amsterdam jammer genoeg, maar ik ga denk ik met heel wat vrienden gewoon naar 1 van die steden toe, wat raden jullie mij dan aan? Welke stad zou ik gaan?

June 11: Berlin

June 13: Munich

June 18-19: Cannes

June 21: Milano

June 29: Madrid

July 3: Paris

July 9-14: London (Wireless Festival)

Ik zelf denk aan Parijs, met school geen problemen want in die tijd van het jaar heb ik toch nauwelijks les.

Dit zijn btw de artiesten die komen: Jay-Z, Kendrick Lamar, J. Cole, Macklemore and Ryan Lewis, Justin Timberlake, Frank Ocean, Trey Songz. Ik ben fan van allemaal, dus lijkt me wel mooi meegenomen.