Richarð. Geplaatst 30 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2013 Donderdag 23 mei Allah-Las in Melkweg, iemand? :) http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=2045632&disciplineid=muziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2013 Mijn broer heeft 3 kaartjes over van Bruce Springsteen at Goffertpark 22 juni. Hij moet ze kwijt i.v.m. Best Kept Secret Festival waar hij ook al heen gaat. Kaart kost 75 euro per stuk en dat is dan ook de prijs die hij wil hanteren bij de verkoop. Dus als iemand intresse heeft, neem even contact op met mij. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Misschien weet [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; nog iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Misschien weet [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; nog iemand? Denk het niet, maar ik kan informeren of er nog wat interesse hebben. Zelf heb ik al kaarten, dus even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Ik zal wel de enige zijn, maar iemand hier die toevallig naar Bonobo gaat 30 mei in Utrecht, Vredenburg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 februari 2013 Share Geplaatst 9 februari 2013 Zo naar Dinosaur Jr. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 februari 2013 Share Geplaatst 9 februari 2013 Iemand 28 mei te vinden in Melkweg? A$AP Rocky is daar, ik ga die wel even meepakken denk ik. Misschien in maart ook nog naar Big Sean, maatje zoekt iemand die mee wilt, en wilt 15 euro kaartje voor me betalen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 februari 2013 Share Geplaatst 9 februari 2013 Traumahelikopter was erg tof gisteren, zelfde niveau als op plaat. Was alleen een beetje jammer dat ze pas een dik uur later waren begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Zo naar Dinosaur Jr. (h) Was de derde keer, en weer snoeihard. J Mascis had zelfs duidelijk plezier :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Gisteravond naar Bloc Party in de Melkweg geweest, was echt heerlijk. Genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 28 februari Kanye West HMH. 77 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Wat een prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Ja, is een verassing concert. 77 euro, + nog aantal euro's service kosten. Gaat hem niet worden voor mij, dan zit ik rond de 120 euro voor 1 concert, vervoer etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 As. zaterdag nog "We love the 90's" in Ahoy. Lekker dichtbij :) Wel geinige artiesten ook; Gigi D'Agostino, Paul Elstak, Double You (Please don't go), Twenty 4 Seven, T-Spoon, Gijs Staverman, DJ Flo, Coenio. Mag wel eerst werken dus ben er pas rond 23:00u, maar duurt gelukkig tot 04:00u. De eerste paar uurtjes zullen toch wel de pauperacts (ja, dat zijn ze misschien allemaal wel...) optreden. Als ik Gigi maar meepik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Beetje jammer van de prijs, net een beetje teveel van het goede om hier 85 euro voor neer te leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Net terug van Sigur Ros in HMH met [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; was een geweldig concert. Echt enorm genoten. Vond het super Thijs :) Sorry dat ik zo ging haasten bij weggaan... had de trein van 23:30 nog gehaald en was echt net 4 minuten op tijd voor de laatste tram terug naar huis. Echt mijn top 3 band Sigur Ros heeft het volledig waargemaakt. Was echt een geweldig optreden. De muziek was fantastisch. Dit was beter dan het concert van The National de andere band in mijn top 3 en komt dichtbij het Leonard Cohen concert van 2008/2009 mijn nummer 1 artiest in de buurt. Die laatste 5 minuten van Popplagio waren :<_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Mooi man. Heb ze vorige zomer live gezien, sowieso mijn favoriete optreden na Explosions in the Sky. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Net terug van Sigur Ros in HMH met [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; was een geweldig concert. Echt enorm genoten. Dat kan ik alleen maar beamen. Qua locatie was het misschien niet zo tof als Paradiso, maar het was weer heerlijk. Erg gaaf ook dat ze een 4-tal nieuwe nummers speelden die binnenkort op hun EP en daaropvolgende album gaan verschijnen. Zeker 2 daarvan klonken wel erg goed. En Popplagið inderdaad:< Die droge klappen van de drums richting die overdonderende climax zijn geweldig, zalig nummer. Misshcien moet ik hier toch maar een naamsverandering aan vragen. Mooi man. Heb ze vorige zomer live gezien, sowieso mijn favoriete optreden na Explosions in the Sky. Lijkt me ook geweldig om live mee te maken. Ik houd hun schema angstvallig in de gaten en hoop dat ze ons koude kikkerlandje ooit nog eens aan zullen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2013 Popplagið is echt een geniaal nummer. Samen met Vidrar Vel Til Loftárasa één van de beste van Sigur Rós. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Vanavond het nieuwe Belgische/Amerikaanse fenomeen Trixie Whitley gaan aanschouwen in de Mezz te Breda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 't zit in de genen hè (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 't was erg gaaf in iedergeval, zeker een aanrader om live te gaan zien. Hoort ook wel wat van haar vader terug, maar zij is wel een stuk veelzijdiger iig met haar muziek. Nu ook voor 8 april een kaartje gekocht voor Peace in Paradiso, begint vroeg dus kan ik mooi naar college direct daar naar toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Nine Inch Nails gaat hoogstwaarschijnlijk in Augustus touren in Europa, hopen op een losse show als het even kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Morgen Alt-J, zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Vrijdag Two Door Cinema Club, ook zin in! En daarna lekker Amsterdam in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten