Jump to content

In concert!

Richarð.
 Share

Recommended Posts

Hmm, ik zie dat er nog steeds kaartjes beschikbaar zijn voor Sigur Rós in februari in HMH. Ik heb ze net in augustus gezien, maar ik zit nog enorm te twijfelen of ik deze ook nog ga meepikken. Dilemma's:@

Dan zou ik zeker gaan, daar kan je nooit spijt van krijgen.

Uiteindelijk nog twee eerste rang zitplaatsen kunnen scoren voor het concert van Mumford & Sons, beter dan niets iig.

Waar vandaan? Ik heb het van de week ook nog geprobeerd voor 28 maart in Antwerpen, maar daar kwam ik natuurlijk alleen op de wachtlijst terecht. Denk er toch maar over om de tweedehandsmarkt op te gaan, hoewel ik daar niet voor de volle 100% op vertrouw.

Ik vind Springsteen sowieso zijn live materiaal beter, dan zijn studiemateriaal. Maar tien meter van 'em afstaan is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je niet zo'n hele grote fan bent ga je geen x uur wachten.

Op tien meter is vrij makkelijk te doen: koop FOS-kaarten en je staat op tien meter. Als de poorten opengaan even wachten tot de rij met die-hard fans weggewerkt is en dan rustig op je gemak de pit in lopen en een mooi plekje opzoeken. Dan even 2 uurtjes wachten op het concert onder het genot van een pilsje, en prima.

[MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION] via via ja, heb uiteindelijk 85 euro voor twee kaartjes moeten betalen dus dat was nog goed te doen.

[MENTION=10166]Markuss[/MENTION] ja dan is het makkelijk, maar nu met het concert in het Goffertpark hadden ze maar een 'soort' kaartje.