Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Gisteren bij Panic! at the Disco geweest in de HMH. Hoog gehalte van schreeuwende meisjes, maar de nailde het wel. Heerlijke cover van Bohemian Rhapsody tijdens de show. De zanger haalt live dezelfde noten als op de cd's. Dude is ook nog eens fucking muzikaal :cab:

Vanavond nog naar TwentyOne Pilots, opnieuw in de HMH.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren bij Panic! at the Disco geweest in de HMH. Hoog gehalte van schreeuwende meisjes, maar de nailde het wel. Heerlijke cover van Bohemian Rhapsody tijdens de show. De zanger haalt live dezelfde noten als op de cd's. Dude is ook nog eens fucking muzikaal :cab:

Vanavond nog naar TwentyOne Pilots, opnieuw in de HMH.

Voor dat de halve band opstapten aantal jaren geleden luisterde ik echt veel PATD. Is het nog steeds qua muziek hetzelfde? Anders moet ik maar weer eens gaan luisteren,

TwentyOne Pilots lijkt me super gaaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor dat de halve band opstapten aantal jaren geleden luisterde ik echt veel PATD. Is het nog steeds qua muziek hetzelfde? Anders moet ik maar weer eens gaan luisteren,

TwentyOne Pilots lijkt me super gaaf.

Bijna niks veranderd. Laatste album is ook zeer tof :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfel nog of ik kaarten ga halen voor Guns N' Roses, wel leuk om een keer live te zien. Heb nog even de tijd, vrijdag start de reguliere kaartverkoop. €94,50 per kaartje is ook wat aan de dure kant, maar dat betaal je tegenwoordig toch steeds meer.

Voor dat soort namen wel. Al blijft 94,50 dan nog steeds belachelijk duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='GAE EAGLES']Weet ik, blijft inderdaad duur. Maar dat is tegenwoordig normaal voor een paar uurtjes vermaak. [/QUOTE] Daarom vind ik de kleinere bandjes ook leuker. Ga bijvoorbeeld in maart 2017 naar Car Seat Headrest die dit jaar een erg tof album hebben uitgebracht, daar kan @Tijn over meepraten. Kost me maar 15 euro. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Richarð.'] Daarom vind ik de kleinere bandjes ook leuker. Ga bijvoorbeeld in maart 2017 naar Car Seat Headrest die dit jaar een erg tof album hebben uitgebracht, daar kan @Tijn over meepraten. Kost me maar 15 euro. :)[/QUOTE] Dat kan ik begrijpen. Zelf heb ik wat minder met dit soort bandjes, simpel weg omdat ik ze niet ken en dus hun muziek ook niet. Moet ik me wat meer in verdiepen. Vorig jaar wel naar The Bruceband geweest, coverband. Maar die spelen ook 3,5 uur lang zonder pauze en koste toen ook iets van 15 euro. Was ook leuk om mee te maken en ga daar zeker nog wel vaker heen als ze enigszins in de buurt zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan ik begrijpen. Zelf heb ik wat minder met dit soort bandjes, simpel weg omdat ik ze niet ken en dus hun muziek ook niet. Moet ik me wat meer in verdiepen.

Vorig jaar wel naar The Bruceband geweest, coverband. Maar die spelen ook 3,5 uur lang zonder pauze en koste toen ook iets van 15 euro. Was ook leuk om mee te maken en ga daar zeker nog wel vaker heen als ze enigszins in de buurt zijn.

Dat soort dingen zijn ook gewoon prima, toch. Moet wel net je ding zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Richarð.'] Daarom vind ik de kleinere bandjes ook leuker. Ga bijvoorbeeld in maart 2017 naar Car Seat Headrest die dit jaar een erg tof album hebben uitgebracht, daar kan @Tijn over meepraten. Kost me maar 15 euro. :)[/QUOTE] Heb vooral zelf ook dat ik steeds minder zin heb in het bezoeken van grote shows. Met dingen als de Indiestadpas en het Melkweg jaarlidmaatschap kan ik voor weinig veel shows zien en de bands waar ik echt naartoe wil zijn hooguit 30 euro. Vind 100 euro voor een grote openlucht show ook een beetje mal, maar als the Smiths of the Verve morgen een reünie aankondigen betaal ik het uiteindelijk toch wel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef dat soort bedragen dan liever uit voor festivals en ga het jaar door dan idd net als Richard naar kleinere optredens bij Grenswerk, Doornroosje of een optreden van een lokale band ergens in een zaaltje of café. Als je de goede uitzoekt vaak (bijna) net zo leuk als zo'n grote show

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk. Speelt hij live alleen of neemt die een band ter ondersteuning mee?

Ik ben iig bij de concerten van Memphis Maniacs (3 februari) en Joanne Shaw Taylor (7 mei) in Grenswerk.

Ben verder nog aan het kijken of ik ook nog ga naar American Aquarium (19 maart in Grenswerk) en Dan Patlansky (30 april in De Bosuil).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[h=1]Stones-fans houden adem in: komen ze naar Nijmegen?[/h]

NIJMEGEN - Komen ze of komen ze niet? Dat is de vraag die fans van de Rolling Stones momenteel bezighoudt.

Wenen - Barcelona - Parijs - Oslo - Nijmegen is het lijstje van een Europese tournee in juni en juli dit jaar dat op internet de ronde doet.

De aftrap zou op 3 en/of 4 juni in Wenen zijn. Achter Nijmegen staat vrijdag 14 juli. Rolling Stones-fan van het eerste uur Kees Krechting uit Wageningen neemt het zekere voor het onzekere en heeft alvast een hotel geboekt in Parijs voor het optreden daar. „Want als dit straks bevestigd wordt, gaan de prijzen drie keer over de kop."

Vast staat de tournee nog niet. Bij concertorganisator Mojo zijn in elk geval nog geen signalen dat de Stones komen, reageert een woordvoerster. „Ik zeg niet dat het niet doorgaat, maar we hebben nog niets in optie en zijn ook niet met ze in gesprek."

Stel dat de Stones naar Nijmegen komen, dan zou het na Robbie Williams en Guns n' Roses de derde wereldact zijn deze zomer in het Goffertpark.

Link naar opmerking
Deel via andere websites