Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Bruce Springsteen speelt 14 juni op het Malieveld in Den Haag, voor wie hem nog nooit gezien heeft: het is echt een aanrader om hem ooit een keer live te zien met z'n band. Datum kaartverkoop nog niet bekend.

Ik ga zeker weer en misschien pak ik Keulen dit jaar ook nog mee. Even kijken of het uitkomt qua financien en of degene met wie ik altijd ga kan. Maar denk dat het wel goed komt en dat we beide mee pakken. Beter dat hij op het Malieveld speelt en niet op Pinkpop, daar was het ook wel leuk de vorige keer, maar een concert alleen van hem is natuurlijk leuker en duurt langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION];

Is het al bekend dat hij in Köln komt dit jaar dan? Morgen start de verkoop voor Dublin dus ga even proberen om daar kaarten voor te kopen.

Eigenlijk zou het wel fijn zijn als hij van tevoren bekend gaat maken of hij verder gaat met The River 2.0 (geheel The River integraal, weinig variatie in setlists) of dat hij 'normale' shows speelt. Want dan hoef je niet heel veel shows mee te pakken.

[MENTION=5099]Kloppie[/MENTION];

Kaarten gaan vanaf € 79,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION];

Is het al bekend dat hij in Köln komt dit jaar dan? Morgen start de verkoop voor Dublin dus ga even proberen om daar kaarten voor te kopen.

Eigenlijk zou het wel fijn zijn als hij van tevoren bekend gaat maken of hij verder gaat met The River 2.0 (geheel The River integraal, weinig variatie in setlists) of dat hij 'normale' shows speelt. Want dan hoef je niet heel veel shows mee te pakken.

[MENTION=5099]Kloppie[/MENTION];

Kaarten gaan vanaf € 79,-

Nee, is nog niet bevestigd, maar die geruchten waren wel heel sterk. Nog even afwachten. Ben daar paar jaar terug ook geweest, prima te doen. Heb even de setlist van de laatste 3 concerten teruggekeken, maar hij speelt de gehele The River cd's 28 nummer, en dan een afsluiter van 5 nummers, elke keer anders.

http://brucespringsteen.net/shows/13116-newark-nj

http://brucespringsteen.net/shows/12916-washington-dc

http://brucespringsteen.net/shows/12716-new-york-ny

Dus je hoeft inderdaad niet veel concerten mee te pakken. Toch wel iets anders dan je van Bruce gewend bent.

Vrijdag de wekker maar optijd zetten en inloggen, net profiel maar weer aangemaakt (gekeken wat mijn wachtwoord was) zodat ik die klaar heb staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, is nog niet bevestigd, maar die geruchten waren wel heel sterk. Nog even afwachten. Ben daar paar jaar terug ook geweest, prima te doen. Heb even de setlist van de laatste 3 concerten teruggekeken, maar hij speelt de gehele The River cd's 28 nummer, en dan een afsluiter van 5 nummers, elke keer anders.

http://brucespringsteen.net/shows/13116-newark-nj

http://brucespringsteen.net/shows/12916-washington-dc

http://brucespringsteen.net/shows/12716-new-york-ny

Dus je hoeft inderdaad niet veel concerten mee te pakken. Toch wel iets anders dan je van Bruce gewend bent.

Vrijdag de wekker maar optijd zetten en inloggen, net profiel maar weer aangemaakt (gekeken wat mijn wachtwoord was) zodat ik die klaar heb staan.

Voor kaarten op het Malieveld maak ik me niet druk (65.000 stuks). Wel amateuristisch hoe ze deze Europese tour bekend maken: af en toe een show aankondigen en niet alles in één keer. Ging de vorige tour ook al zo: Italiaanse boekers die weer niet hun waffel kunnen houden waardoor de Italiaanse shows al puur eerder bekend waren. Ik gok nog wel op 4 shows in Duitsland, beetje verdeeld over het land.

Zou het aan de ene kant niet erg vinden zo'n full The River show, want daar zitten echt pareltjes bij: Drive All Night, The Price You Pay, Fade Away, Stolen Car en natuurlijk ook Independece Day.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor kaarten op het Malieveld maak ik me niet druk (65.000 stuks). Wel amateuristisch hoe ze deze Europese tour bekend maken: af en toe een show aankondigen en niet alles in één keer. Ging de vorige tour ook al zo: Italiaanse boekers die weer niet hun waffel kunnen houden waardoor de Italiaanse shows al puur eerder bekend waren. Ik gok nog wel op 4 shows in Duitsland, beetje verdeeld over het land.

Zou het aan de ene kant niet erg vinden zo'n full The River show, want daar zitten echt pareltjes bij: Drive All Night, The Price You Pay, Fade Away, Stolen Car en natuurlijk ook Independece Day.

Nee, zal ook wel goed komen met die kaarten, maar dan weet ik het zeker. Klopt, zit al een tijdje een beetje alles in de gaten te houden of er al iets bekend wordt gemaakt, maar dat valt inderdaad nogal tegen. Maar inderdaad in Duitsland zullen er wel meerdere volgen, als Keulen bevestigd wordt maar eens kijken of we daarheen gaan.

Zitten zeker pareltjes tussen, had hem uiteraard al, maar de pas uitgebrachte versie met nooit eerder uitgebrachte nummers enzo toch maar gekocht. Genieten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 kaarten voor Springsteen zijn binnen. Had via mijn telefoon en laptop ingelogd, na 45 minuten kwam ik er eindelijk door op de laptop, maar daar kon ik door een of andere vage reden iets niet aanklikken en kon ik dus niet bestellen. Gelukkig kwam de telefoon er daarna ook snel door en heb ik ze via die weg besteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The River integraal was voor mij juist de reden dat ik deze heb laten schieten en niet heb geprobeerd kaarten te krijgen

Hoezo eigenlijk Bas? Dát is juist één van de albums waarvan hij niet al te vaak nummers speelt. Daarom lijkt het mij juist leuk om dat album eens te horen, de kans dat je veel van die nummers anders nog een keer gaat horen is niet héél groot.

Nadeel is wel dat je niet al te veel shows hoeft mee te pakken als echte fan zijnde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben juist niet zo'n grote fan van The River als album. Het doet me minder dan een heel aantal andere albums. En ik ben wel fan, maar geen superfan van The Boss, dus dan vind ik 87 euro voor een kaartje nogal wat. Misschien dat ik me nog bedenk als ergens bij mij net over de grens in Duitsland ook nog een concert komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een concert in het westen van Duitsland zit er dik in ja, vind The River ook zeker niet z'n beste album. Maar het komt vooral door de nummers die hij live niet vaak speelt (vooral: The Price You Pay, Drive All Night, Independence Day, Stolen Car, Fade Away etc.) dat ik het deze keer graag wil zien. Heb een paar jaar terug in Stockholm 2 nachten achter elkaar Born to Run en Darkness on the Edge of Town live gehoord, die zijn zóveel klasses beter.

Het is nu dus jammer dat je eigenlijk al zo'n 30 nummers weet en er maar 5 nummer variatie in zitten (maximaal), dat is niet des Springsteen's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben juist niet zo'n grote fan van The River als album. Het doet me minder dan een heel aantal andere albums. En ik ben wel fan, maar geen superfan van The Boss, dus dan vind ik 87 euro voor een kaartje nogal wat. Misschien dat ik me nog bedenk als ergens bij mij net over de grens in Duitsland ook nog een concert komt.

Normaal gesproken vind ik 87,- ook heel veel geld voor een concertkaartje. Maar Bruce speelt er wel lang genoeg voor, het is niet dat 'ie hem al peert na een uurtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal gesproken vind ik 87,- ook heel veel geld voor een concertkaartje. Maar Bruce speelt er wel lang genoeg voor, het is niet dat 'ie hem al peert na een uurtje.

Eens, je hebt wel waar voor je geld. ruim 3,5 uur zonder pauze. Dat doen er niet veel en zeker niet van die leeftijd. Elke keer weer genieten van The Boss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk weer naar een concertje: The Chris Robinson Brotherhood op 1 maart in Doornroosje, Nijmegen.

Verder nog een paar dingen in april en mei waar ik misschien naartoe wil (Praying Mantis in Blerick, Malcolm Holcombe in Venlo en Dan Patlansky in Weert), maar daar staat nog niets van vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond naar Muse!(d) Echt iets waar ik al vet lang naar uitkijk, gewoon een garantie voor een ontzettend vette show. Zag ook dat Nothing but Thieves het voorprogramma is, wat mij betreft dé verassing van 2015, dus het kan echt niet meer stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha dat is het zeker niet. Kreeg net te horen dat ze deze zomer naar Lowlands komen, dus ik zal ze dit jaar gelukkig ook voor een tweede keer zien. Dat zorgt ervoor dat dit de band is die ik dan het vaakst heb gezien (4x), gevolgd door Typhoon, Editors, Foals en Balthazar (3x), zijn gelukkig niet de minste namen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha dat is het zeker niet. Kreeg net te horen dat ze deze zomer naar Lowlands komen, dus ik zal ze dit jaar gelukkig ook voor een tweede keer zien. Dat zorgt ervoor dat dit de band is die ik dan het vaakst heb gezien (4x), gevolgd door Typhoon, Editors, Foals en Balthazar (3x), zijn gelukkig niet de minste namen:)

Ik ga ze ook nog op Lowlands zien, en vorig jaar op Pinkpop. Ben na Lowlands wel weer even Muse verzadigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites