Ilias. Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Er is een tweede concert; was ik zo slim om te refreshen omdat ik dacht dat het een andere pagina zou zijn. Moet ik opnieuw uur gaan wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Hier was dan ook niet zoveel aan. Voorgevoel was juist. Vanavond naar The Slow Show in Vera :) Heb The Slow Show al een keer gezien. Geweldige stem heeft die zanger! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Heb The Slow Show al een keer gezien. Geweldige stem heeft die zanger! Ik heb ze eens een akoestische set zien spelen op Eurosonic. Heeft natuurlijk wel een enorme The National vibe, maar ach, leuk genoeg om d'r voor een tientje heen te gaan. Nieuwe album heeft ook echt een paar hele mooie nummers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 november 2015 Share Geplaatst 28 november 2015 Ik ga ook naar Coldplay. Heb ook voor Kensington in Ziggo dome 4 kaarten voor de vrijdag en 4 kaarten voor de zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 november 2015 Share Geplaatst 28 november 2015 Ik ga ook naar Coldplay. Heb ook voor Kensington in Ziggo dome 4 kaarten voor de vrijdag en 4 kaarten voor de zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 Ik heb ook kaartjes voor Kensington. Voor de donderdag. Helaas is het nog ver weg, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 27 Mei Coldplay in Barcelona :) Nu al zin in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 27 Mei Coldplay in Barcelona :) Nu al zin in :)In combinatie met een stedentripje. Voldoende kaarten nog, zie ik. Eens kijken voor een vlucht.. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 In combinatie met een stedentripje. Voldoende kaarten nog, zie ik. Eens kijken voor een vlucht.. (d) Nja ik woon in Catalonië dus voor mij niet maar opzich zou het wel leuk zijn, kijk ff bij Ryan air zat goedkope vluchten. En het is op een vrijdag, heb je het hele weekend om Barcelona nog te bezichtigen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Nja ik woon in Catalonië dus voor mij niet maar opzich zou het wel leuk zijn, kijk ff bij Ryan air zat goedkope vluchten. En het is op een vrijdag, heb je het hele weekend om Barcelona nog te bezichtigen ;) Leeft het daar minder? Aangezien het hier binnen 20 minuten was uitverkocht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Leeft het daar minder? Aangezien het hier binnen 20 minuten was uitverkocht.. Denk het, alhoewel er eerst maar 1 concert gepland was in Barcelona en ze toen besloten hebben er nog één bij te doen op de 27e, was zelf te laat voor het 1e concert maar toen ik zag dat er een 2e kwam gelijk toegeslagen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Animal Collective headliner van Rewire, begint dan potdomme wel te kriebelen hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Dinsdag naar Ghost in Antwerpen. Ben benieuwd. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Dinsdag naar Ghost in Antwerpen. Ben benieuwd. (d) Ah damn, als ik wist dat jij ging had ik ook gegaan waarschijnlijk. Zat serieus te twijfelen maar aangezien ik ze al eens heb gezien toch maar geen kaartjes besteld. Veel plezier anyway, heerlijke liveband. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Even geprobeerd voor Adele tickets voor een vriendin. Raak je eindelijk binnen, zijn alle tickets al weg. 20.000 tickets in 12 minuten ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Gisteren Balthazar bezocht in Utrecht, erg tof weer. Dat einde met 'Blood Like Wine' blijft mooi, één van ons is speciaal ervoor bier gaan halen omdat we anders niks in ons handen hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Gisteren Balthazar bezocht in Utrecht, erg tof weer. Dat einde met 'Blood Like Wine' blijft mooi, één van ons is speciaal ervoor bier gaan halen omdat we anders niks in ons handen hadden. Nice, ik was in Groningen geweest. Stuk met violen was mooi, bij jullie ook zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Nice, ik was in Groningen geweest. Stuk met violen was mooi, bij jullie ook zo? Ja bij de toegift bedoel je? Was inderdaad echt prachtig, ben sowieso fan van vioolstukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Ja bij de toegift bedoel je? Was inderdaad echt prachtig, ben sowieso fan van vioolstukken. Ja, bij de toegift idd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 vraagje aangezien het mij nooit lukt om kaartjes aan te schaffen als het enorm druk is op ticketmaster, hoe kun je dat het beste aanpakken? Ik hoor verschillende verhalen, maar mij lukt het echt nooit. Ik kom er meestal pas doorheen als de kaartjes allang al uitverkocht zijn. En dan doorverwezen worden naar o.a. sites als Seatwave waar de kaartjes er voor monsterlijke bedragen op staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Het is gewoon een kwestie van geluk. Onderstaande quotes komen van Ticketmaster zelf: Heb ik meer kans om tickets te kunnen kopen als ik heel vroeg in de wachtrij sta? Op het moment dat de verkoop start, wordt de wachtrij ververst. Iedereen die op dat moment in de tijdelijke wachtrij staat, krijgt automatisch een willekeurige plaats toegewezen in de definitieve wachtrij. Het maakt dus niet uit of je een paar uur of een paar minuten voor start verkoop in de tijdelijke wachtrij staat. Op het moment dat de verkoop start, heeft iedereen een gelijke kans. Moet ik de pagina verversen als ik in de wachtrij sta? Is de verkoop van start gegaan en sta je in de definitieve wachtrij, ververs de pagina dan NIET. Let er wel op dat de wachtrij cirkel in beweging is. Staat deze al een lange tijd stil, dan is er een storing geweest en moet je de pagina verversen (druk op F5). Het enige dat je kan doen is om met meer apparaten in de wachtrij gaan staan (hoe vaker je kans hebt vooraan in de rij te komen) en ervoor zorgen van tevoren dat je bent ingelogd met je account zodat je je gewenste kaarten zsm kan bestellen als je erdoor bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 december 2015 Auteur Share Geplaatst 10 december 2015 Vroeg klaarzitten helpt vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 december 2015 Share Geplaatst 11 december 2015 vraagje aangezien het mij nooit lukt om kaartjes aan te schaffen als het enorm druk is op ticketmaster, hoe kun je dat het beste aanpakken? Ik hoor verschillende verhalen, maar mij lukt het echt nooit. Ik kom er meestal pas doorheen als de kaartjes allang al uitverkocht zijn. En dan doorverwezen worden naar o.a. sites als Seatwave waar de kaartjes er voor monsterlijke bedragen op staat. Seatwave mag max 20% hoger dan de kostprijs vragen. Dus dat valt als het goed is mee. Maar die second markets zijn soms deels gewoon van Ticketmaster ;e Muse was uitverkocht in een paar minuten, en op Seatwave stonden DIRECT iets van 800 kaarten klaar voor meer geld. Gore flikkers zijn het bij Ticketmaster. Echt walgelijk. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 december 2015 Share Geplaatst 11 december 2015 Gisteravond Palma Violets + Florence and the Machine gezien. Goed en cool, maar niet heeeel bijzonder als je ze al een keer gezien hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 december 2015 Auteur Share Geplaatst 11 december 2015 Hoe waren Palma Violets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten