Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Heb The Slow Show al een keer gezien. Geweldige stem heeft die zanger!

Ik heb ze eens een akoestische set zien spelen op Eurosonic. Heeft natuurlijk wel een enorme The National vibe, maar ach, leuk genoeg om d'r voor een tientje heen te gaan. Nieuwe album heeft ook echt een paar hele mooie nummers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In combinatie met een stedentripje. Voldoende kaarten nog, zie ik. Eens kijken voor een vlucht.. (d)

Nja ik woon in Catalonië dus voor mij niet maar opzich zou het wel leuk zijn, kijk ff bij Ryan air zat goedkope vluchten.

En het is op een vrijdag, heb je het hele weekend om Barcelona nog te bezichtigen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nja ik woon in Catalonië dus voor mij niet maar opzich zou het wel leuk zijn, kijk ff bij Ryan air zat goedkope vluchten.

En het is op een vrijdag, heb je het hele weekend om Barcelona nog te bezichtigen ;)

Leeft het daar minder? Aangezien het hier binnen 20 minuten was uitverkocht..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeft het daar minder? Aangezien het hier binnen 20 minuten was uitverkocht..

Denk het, alhoewel er eerst maar 1 concert gepland was in Barcelona en ze toen besloten hebben er nog één bij te doen op de 27e, was zelf te laat voor het 1e concert maar toen ik zag dat er een 2e kwam gelijk toegeslagen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren Balthazar bezocht in Utrecht, erg tof weer. Dat einde met 'Blood Like Wine' blijft mooi, één van ons is speciaal ervoor bier gaan halen omdat we anders niks in ons handen hadden.

Nice, ik was in Groningen geweest. Stuk met violen was mooi, bij jullie ook zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraagje aangezien het mij nooit lukt om kaartjes aan te schaffen als het enorm druk is op ticketmaster, hoe kun je dat het beste aanpakken? Ik hoor verschillende verhalen, maar mij lukt het echt nooit. Ik kom er meestal pas doorheen als de kaartjes allang al uitverkocht zijn. En dan doorverwezen worden naar o.a. sites als Seatwave waar de kaartjes er voor monsterlijke bedragen op staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon een kwestie van geluk. Onderstaande quotes komen van Ticketmaster zelf:

Heb ik meer kans om tickets te kunnen kopen als ik heel vroeg in de wachtrij sta?

Op het moment dat de verkoop start, wordt de wachtrij ververst.

Iedereen die op dat moment in de tijdelijke wachtrij staat, krijgt automatisch een willekeurige plaats toegewezen in de definitieve wachtrij.

Het maakt dus niet uit of je een paar uur of een paar minuten voor start verkoop in de tijdelijke wachtrij staat.

Op het moment dat de verkoop start, heeft iedereen een gelijke kans.

Moet ik de pagina verversen als ik in de wachtrij sta?

Is de verkoop van start gegaan en sta je in de definitieve wachtrij, ververs de pagina dan NIET.

Let er wel op dat de wachtrij cirkel in beweging is.

Staat deze al een lange tijd stil, dan is er een storing geweest en moet je de pagina verversen (druk op F5).

Het enige dat je kan doen is om met meer apparaten in de wachtrij gaan staan (hoe vaker je kans hebt vooraan in de rij te komen) en ervoor zorgen van tevoren dat je bent ingelogd met je account zodat je je gewenste kaarten zsm kan bestellen als je erdoor bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraagje aangezien het mij nooit lukt om kaartjes aan te schaffen als het enorm druk is op ticketmaster, hoe kun je dat het beste aanpakken? Ik hoor verschillende verhalen, maar mij lukt het echt nooit. Ik kom er meestal pas doorheen als de kaartjes allang al uitverkocht zijn. En dan doorverwezen worden naar o.a. sites als Seatwave waar de kaartjes er voor monsterlijke bedragen op staat.

Seatwave mag max 20% hoger dan de kostprijs vragen. Dus dat valt als het goed is mee. Maar die second markets zijn soms deels gewoon van Ticketmaster ;e

Muse was uitverkocht in een paar minuten, en op Seatwave stonden DIRECT iets van 800 kaarten klaar voor meer geld. Gore flikkers zijn het bij Ticketmaster. Echt walgelijk. .

Link naar opmerking
Deel via andere websites