Pino Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Zaterdag naar Acda en de Munnik in Heerlen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Vrijdag Two Door Cinema Club, ook zin in! En daarna lekker Amsterdam in :) Daar heb ik ook wel zin in. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Daar heb ik ook wel zin in. :D Ga je ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 Ga je ook? Jazeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 Cool, PM eens een foto als ik je zie zal ik je aanspreken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 HAIM in de Bitterzoet op 26 april, hartstikke tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 Morgen Alt-J, zin in. Was echt zeer tof (d) Waardeloos voorprogramma, maar Alt-J maakte dat gelukkig helemaal goed he :) Vrijdag Two Door Cinema Club, ook zin in! En daarna lekker Amsterdam in :) Nice, dan kom je Thijs en mij ook wel tegen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Nice, dan kom je Thijs en mij ook wel tegen ;c Hoe vond je het? Ik vond het eigenlijk wel heel kort.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Negentien nummers van een band met twee albums lijkt mij zo gek nog niet als ik nu even op Setlist.fm kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Hoe vond je het? Ik vond het eigenlijk wel heel kort.. Vond het zeker vet! Wat de duur betreft, het was wel een beetje kort ja, maar dat komt ook omdat al hun nummers maar iets van 3 minuten duren ofzo. Heb me alsnog prima vermaakt. Had wel het gevoel alsof ik één van de oudste daar was :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 (bewerkt) Ik zie dat Israel Nash Gripka (zie AFSC5) in april gewoon drie keer in Nederland staat, in Eindhoven is een kaartje zelfs maar 9 euro :love: Misschien daar of anders Heerlen, die komt namelijk beter uit maar is dan wel weer duurder en in het weekend dus geen ov :( Wil er wel heel graag heen. Damn zelfs op veel meer plekken, had ik nog helemaal niet gezien. 5 maart 2013 bewerkt door Wokulski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 9 euro is niks zeg, zeker niet voor zo'n heerlijke artiest.:o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 Precies, maar volgens mij is hij buiten Nederland ook niet bekend ofzo. Heeft ook maar iets van 5000 luisteraars op last.fm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 The Black Crowes in het voorprogramma van Bruce Springsteen in de Goffert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 Ben onlangs voor de 3de keer (4de als voorprogramma meetelt) naar een concert van Puggy geweest. Beestige groep. Hier een voorproefje, laat maar weten wat je ervan vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 Waarschijnlijk in juli in twee dagen tijd naar Beach House en Yeah Yeah Yeahs, kan het slechter treffen. Misschien ook nog naar Springsteen in Londen nu dat het concert in Nijmegen samen met Best Kept Secret valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 Vond het zeker vet! Wat de duur betreft, het was wel een beetje kort ja, maar dat komt ook omdat al hun nummers maar iets van 3 minuten duren ofzo. Heb me alsnog prima vermaakt. Had wel het gevoel alsof ik één van de oudste daar was :cab: Vond het idd ook echt vet, maar het was voor mij wel zo van: 'Goh is 't nu alweer afgelopen?' Voelde je je de oudste? Hoe oud ben je? Ik ben 22 en vond het wel meevallen eigenlijk. Stond wel aan de linkerkant van het podium, weet niet hoe 't in de rest vd zaal was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 Vond het idd ook echt vet, maar het was voor mij wel zo van: 'Goh is 't nu alweer afgelopen?' Voelde je je de oudste? Hoe oud ben je? Ik ben 22 en vond het wel meevallen eigenlijk. Stond wel aan de linkerkant van het podium, weet niet hoe 't in de rest vd zaal was? Ben zelf 19 en we stonden ongeveer halverwege de zaal in het midden. Voor ons echt alleen maar meiden van 14/15/16 jaar met af en toe een uitzondering tussendoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 Hmm oke, ik stond zelf aan de linkerkant, ook wel vrij vooraan maar heb er niet veel van gemerkt. Maar ja, goed voor de breezer omzet van de HMH toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 Nog mensen naar Paul Kalkbrenner geweest in de HMH? Ik vond hem toch wel erg lekker draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 The Black Crowes in het voorprogramma van Bruce Springsteen in de Goffert. Ik zag het net ook ja. Ben nu toch wel echt hard aan het twijfelen toch met twee van mijn vrienden mee te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Morgen naar Foals met [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2013 Zin in! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Laatste tijd even wat gezocht op goedkopere concertjes in zalen als Mezz (Breda), Tivoli (Utrecht), Melkweg (A'Dam) en Effenaar (Eindhoven). Kwam uit op dit lijstje voorlopig, hebben jullie hieruit aanraders of afraders? 28-03 Andy Burrows – Tivoli – 13 euro 07-04 Tim McMillan – Mezz - Gratis 19-04 A Polaroid View – Mezz – Gratis 21-04 Chef’Special – Gebouw T – 12,50 euro 24-04 Matt Simons + Chris Ayer – Effenaar – 8 euro 25-04 Orlando – Tivoli – 7,50 euro 05-05 Michael Logen – Mezz – Gratis 06-05 Asaf Avidan – Tivoli – 16 euro 10-05 Aestrid – Mezz – Gratis 12-05 Cloudmachine – Mezz– Gratis 15-05 Mozes and he First Born & White Fences – 013 – 10 euro 24-05 Mr. and Mississippi – 013 – 10 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Andy Burrows is wel goed. Heb ik gezien als voorprogramma van Muse, daarvoor is zijn muziek niet helemaal geschikt. Maar ik denk dat jij zijn muziek wel kan waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten