Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Hoe vond je het? Ik vond het eigenlijk wel heel kort..

Vond het zeker vet! Wat de duur betreft, het was wel een beetje kort ja, maar dat komt ook omdat al hun nummers maar iets van 3 minuten duren ofzo. Heb me alsnog prima vermaakt.

Had wel het gevoel alsof ik één van de oudste daar was :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat Israel Nash Gripka (zie AFSC5) in april gewoon drie keer in Nederland staat, in Eindhoven is een kaartje zelfs maar 9 euro :love: Misschien daar of anders Heerlen, die komt namelijk beter uit maar is dan wel weer duurder en in het weekend dus geen ov :( Wil er wel heel graag heen.

Damn zelfs op veel meer plekken, had ik nog helemaal niet gezien.

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk in juli in twee dagen tijd naar Beach House en Yeah Yeah Yeahs, kan het slechter treffen. Misschien ook nog naar Springsteen in Londen nu dat het concert in Nijmegen samen met Best Kept Secret valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het zeker vet! Wat de duur betreft, het was wel een beetje kort ja, maar dat komt ook omdat al hun nummers maar iets van 3 minuten duren ofzo. Heb me alsnog prima vermaakt.

Had wel het gevoel alsof ik één van de oudste daar was :cab:

Vond het idd ook echt vet, maar het was voor mij wel zo van: 'Goh is 't nu alweer afgelopen?' Voelde je je de oudste? Hoe oud ben je? Ik ben 22 en vond het wel meevallen eigenlijk. Stond wel aan de linkerkant van het podium, weet niet hoe 't in de rest vd zaal was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het idd ook echt vet, maar het was voor mij wel zo van: 'Goh is 't nu alweer afgelopen?' Voelde je je de oudste? Hoe oud ben je? Ik ben 22 en vond het wel meevallen eigenlijk. Stond wel aan de linkerkant van het podium, weet niet hoe 't in de rest vd zaal was?

Ben zelf 19 en we stonden ongeveer halverwege de zaal in het midden. Voor ons echt alleen maar meiden van 14/15/16 jaar met af en toe een uitzondering tussendoor :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste tijd even wat gezocht op goedkopere concertjes in zalen als Mezz (Breda), Tivoli (Utrecht), Melkweg (A'Dam) en Effenaar (Eindhoven). Kwam uit op dit lijstje voorlopig, hebben jullie hieruit aanraders of afraders?

28-03 Andy Burrows – Tivoli – 13 euro

07-04 Tim McMillan – Mezz - Gratis

19-04 A Polaroid View – Mezz – Gratis

21-04 Chef’Special – Gebouw T – 12,50 euro

24-04 Matt Simons + Chris Ayer – Effenaar – 8 euro

25-04 Orlando – Tivoli – 7,50 euro

05-05 Michael Logen – Mezz – Gratis

06-05 Asaf Avidan – Tivoli – 16 euro

10-05 Aestrid – Mezz – Gratis

12-05 Cloudmachine – Mezz– Gratis

15-05 Mozes and he First Born & White Fences – 013 – 10 euro

24-05 Mr. and Mississippi – 013 – 10 euro