Petterson Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Wolf at the door is wel supernice ja. Had er ook wel bij willen zijn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 oktober 2012 Share Geplaatst 20 oktober 2012 Was dinsdag bij Keane in HMH was wel super hoor, Tom Chaplin kan echt wel gigantisch goed zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 Zaterdag bij Kensington geweest in Burgerweeshuis in Deventer hier. Was nice, maar soms wel een beetje eentonig. Kaarten besteld voor Goose in de melkweg op 22 dec + voor TDCC 1 maart in HMH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 oktober 2012 Share Geplaatst 23 oktober 2012 Kendrick Lamar naar de Melkweg op 6 februari 2013! De snel rijzende Amerikaanse hiphop-ster zijn album en tracks van eerder verschenen mixtapes ten gehore brengen tijdens een exclusief optreden in de Melkweg. Heuy, 6 februari dus naar Melkweg. Kendrick Lamar _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 Maximo Park was nice, blij dat ik erheen ben geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 1 maart naar TDCC in HMH 22 december naar Goose in de melkweg En wil nog een concertje mee pakken. Misschien Bloc Party. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 Morgen maar eens proberen om kaartjes te krijgen voor Kaiser Chiefs in Tivoli, in zo'n 'kleine' zaal gaat dat vast tof worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Morgen Acda en de Munnik in Stadsschouwburg Haarlem _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Was leuk! Helaas wel allemaal liedjes van het nieuwe album maar dat was ook niet slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Afgelopen zaterdag naar Magnetron Music revenue geweest in de Mezz. Leuk feestje met o.a. JVT, Le Le, Seymour Bits, Comtron, oftewel dat hele label. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Hmmm, Lana del Rey mag gaan proberen om de HMH vol te krijgen. Als het een dag later was geweest was ik waarschijnlijk wel gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Vorige week naar The Gaslight Anthem geweest in Paradiso, was erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 JVT live altijd +1 JvT sowieso altijd +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Morgen naar Bon Iver, 10/11 naar Animal Collective. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Oja, kaartjes alt-j in Utrecht nu te koop. http://www.tivoli.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Dank voor de herinnering. Kaartjes gekocht. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 november 2012 Auteur Share Geplaatst 3 november 2012 Dinsdag naar Band of Horses in Vredenburg. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Dinsdag naar Band of Horses in Vredenburg. :) Ik twijfelde tussen Band of Horses, Bon Iver en Dry the River die allemaal op dezelfde dag zijn. Uiteindelijk voor Bon Iver gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 november 2012 Auteur Share Geplaatst 3 november 2012 Elke keuze had goed geweest. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 30 maart Mumford and Sons in de Ziggo Dome volgens Giel Beelen vanochtend op de radio. Kaartjes vrijdagmorgen in de vvk om 10 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Ga wel denk ik, Babel was echt een positieve verrassing voor mij en in de zaal zal het sowieso beter zijn dan in de open lucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Ik moet daar gewoon heen. Verplichting voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 november 2012 Auteur Share Geplaatst 7 november 2012 Band of Horses was chill gister. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Band of Horses was chill gister. (y) Bon Iver was nog veeel beter. Vraag me af of ik ooit nog een normaal nummer van ze durf te luisteren. Live waren ze zo gruwelijk goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 november 2012 Auteur Share Geplaatst 8 november 2012 Je bent bij twee concerten tegelijk geweest? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten