Jump to content

24kitchen

GNKN11

Recommended Posts

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

's Morgens bij een bakkie koffie, 's avonds voor het slapen gaan... Eigenlijk is dit het enige wat ik op tv kijk naast voetbal en een heel klein handjevol tv-programma's. Kijk ook veel Dagelijkse Kost en blijf bij bijna alle andere kookprogramma's ook wel hangen. Heel lichtjes verslaafd. ;sm;

Ik ook. Wel chille recepten altijd. Alleen dat mens met dat rooie haar die van die korte receptjes maakt, die praat zo vreselijk irritant he.

Bianca Janssen ja, verschrikkelijk, gelukkig alleen maar kort in beeld na reclames.

Verder wel leuke zender, kijk het vaak als er niks meer op tv is.

Giovani is vreselijk. Echt werkelijk vreselijk. Net als die Franse kok, John met z'n pepermolen van 3 meter en z'n gayass haarband. Cuison, tranches. Donder op.

Doe mij maar Roberta met die lekkere Italiaanse shit of anders die aziaat bij Grenzeloos koken.

Giovani is vreselijk. Echt werkelijk vreselijk. Net als die Franse kok, John met z'n pepermolen van 3 meter en z'n gayass haarband. Cuison, tranches. Donder op.

Doe mij maar Roberta met die lekkere Italiaanse shit of anders die aziaat bij Grenzeloos koken.

Geciteerd voor waarheid. 'En dan gaat de haarband van ome Johnny af en zegt hij...' Zum kotsen.

Echt precies mijn gedachte :cab:

Kijk het eigenlijk best vaak. Rudolfs Bakkerijtje blijft toch wel mijn lievelings.

Ik heb dit kanaal thuis niet, maar zat vannacht bij een maatje te pilsen en dit te kijken. Na een kratje Hertog Jan is het prachtig, maar nuchter? Stond een of andere Italiaan met zn moeder een schnitzel te bakken en een beetje in het Italiaans naar elkaar te schreeuwen. Oja en hij had sperziebonen gekookt. Als dit tegenwoordig al doorgaat voor een kookprogramma.

Ik heb dit kanaal thuis niet, maar zat vannacht bij een maatje te pilsen en dit te kijken. Na een kratje Hertog Jan is het prachtig, maar nuchter? Stond een of andere Italiaan met zn moeder een schnitzel te bakken en een beetje in het Italiaans naar elkaar te schreeuwen. Oja en hij had sperziebonen gekookt. Als dit tegenwoordig al doorgaat voor een kookprogramma.

Dat is ook net ze allerslechtste kok die ze uitzenden. Hij is ook geen kok, kan er niets van. Die Belg is inderdaad wel briljant.