JordiAFCA1 Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Supremacy heeft wel een hele voorspelbare line up maar hoor er goede verhalen over. Ik zou als ik jou was naar delete gaan op wish heldje hoor. Ja zoiets had ik dus ook al gehoord over Supremacy. Wat betreft Delete; die stond inderdaad al op de planning voor aanstaande zaterdag! de 1 is zeg maar de hardstyle mainstage en de ander is de Rawstyle stage. Maar daar was je al achter volgens mij ;c Dat had ik inderdaad al door ja. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Iemand al eens een keer naar Daylight geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Wat heb ik toch weer een prachtig weekend gehad zeg :< Defqon blijft toch by far het beste feest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spits Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Ook ik heb me prima vermaakt op Defqon zaterdag. Jammer van de regen 's middags, maar dat mocht de pret niet echt drukken. Zoals bij de meeste feestjes vloog de tijd weer voorbij. Ik heb een tijd lang in de blauwe tent gestaan, daar stonden ze flink te knallen zeg. Verder nog in de Hardcore tent en bij de mainstage geweest. Voor mij was het echter geen feestje wat er sterk bovenuit steekt de afgelopen jaren. Al lag dat voornamelijk aan de samenstelling van de groep waarmee we gingen. Dit is toch vaak bepalend voor de ervaring van zo'n feestje. Zaterdag Wish met een grote groep goede vrienden. Ben er nog nooit geweest, maar heb er wel hoge verwachtingen van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Heb zin in vandaag en morgen :< Wie gaan er nu allemaal naar Wish? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Heb zin in vandaag en morgen :< Wie gaan er nu allemaal naar Wish? Ik ga morgen, echter heb ik een paar foto's gezien dat het alleen maar modder en water is. ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spits Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Ik ga ook vandaag. Zwembandjes aan en gaan denk ik. Volgens mij is er dit jaar nog geen 1 festival(weekend) geweest waarbij het echt lekker weer is geweest. Fijn, die opwarming van de aarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Ik ga ook vandaag. Zwembandjes aan en gaan denk ik. Volgens mij is er dit jaar nog geen 1 festival(weekend) geweest waarbij het echt lekker weer is geweest. Fijn, die opwarming van de aarde. Emporium was top weer juist 3 spetters max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Manmanman, staan inmiddels al 1 uur in de file, hopen dat we er binnen een half uur zijn! Zin om helemaal los te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Gezellig dagje op free gehad ,wel kon ik de bus niet vinden (is ook niet de eerste keer) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Minder aan de zooi gaan man... Vond het wel oke maar geluid slecht, vooral bij de hc. agh met vrienden altijd prima zon dagje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Het geluid bij Free is al jaren om te janken. Mede daarom ga ik gewoon niet meer. Volgend weekend mooi gratis naar HardClassics on the Beach. Wel de volgende dag werken, dus mooi op tijd naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Minder aan de zooi gaan man... Vond het wel oke maar geluid slecht, vooral bij de hc. agh met vrienden altijd prima zon dagje. Zat nergens aan , die anderen konden beter niks nemen dan konden ze me nog zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Ik ga toch eens kijken of ik volgende week op TS nog een ticket voor goedkoper dan de originele prijs voor Dreamfields kan bemachtigen, ik mag toch eigenlijk een classic setje van The Machine niet aan mn neus voorbij laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Zat nergens aan , die anderen konden beter niks nemen dan konden ze me nog zoeken :r :r minder zuipen lennie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Ben weer terug na 2 dagen Wish Outdoor. Man man man wat een waterballet/modderpoel zeg :cab: Vrijdag bijna 2 uur over gedaan om binnen te komen in de zeikregen. Helemaal doorweekt. Overwogen om terug te gaan maar toen werd het gelukkig droog. Het was al donker dus je kon het terrein niet goed zien van hoe het eruit zag. Eerst naar Frontliner geweest en daarna Atmozfears gezien. Toen naar DVBBS gegaan. Normaal vind ik aan dat soort Dj's niet veel aan maar deze draaide wel een goede set, gewoon vol gas. Zaterdag uur of 7 daar. gelijk wat gegeten en toen naar de Mainstage (House) gegaan. Iemand opgezocht die achter de bar stond te werken en toen richting de andere Mainstage (Hardstyle). daar gestaan en toen besloten om in de zweefmolen te gaan. op 60 meter hoogte had je een goed uitzicht van het terrein. Nog even bij Wildstylez geweest en richting Feestdjruud gegaan. Heel de tent zat al vol dus maar achteraan sluiten. Begonnen klein beetje te spetteren en iedereen die van suiker was kwam als een malle naar de tent. Toen zat het helemaal vol. Daarna richting Titan gegaan maar toen zagen we dat iemand zijn ex daar stond dus snel weer weg. Toen naar Code Black gegaan en als laatste LNY TNZ. Daarna zijn we maar weggegaan. Er waren wel een paar vechtpartijtjes hier en daar maar wat wil je met mensen die dronken zijn en een pilletje op hebben :-D Je kon precies aanwijzen die hadden gebruikt :| Maar was wel gezellig. Volgende week naar Daylight Festival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 (bewerkt) Zucht... 3 juli 2016 bewerkt door iJefferd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Agressief worden van pillen, ik heb het nog nooit meegemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Haah apart ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Weet ik veel :-D weet niet wat er gebeurd als je drank en drugs samen gebruikt. Ik zal wel niks meer zeggen :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Gezellig dagje op free gehad ,wel kon ik de bus niet vinden (is ook niet de eerste keer) Pro tip: Koop zo'n ding en zeg tegen de buschauffeur dat ie m op t dak moet zetten als het feest is afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Zaterdag naar WISH geweest, echt een heel ziek feestje vond ik dat. Teruglopen was alleen een grote puinhoop, konden onze taxi namelijk niet vinden. Moesten eigenlijk rechts, maar zijn daar dus links gegaan en alleen maar rechtdoor gelopen tot we gebeld werden door een vriendin van ons die zou rijden dat we inmiddels op 50 minuten loopafstand van haar waren. Vervolgens maar bij iemand op de inrit gaan zitten en lang gewacht haha. ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Mensen nog dreamfields? Ik ben van plan mij weer eens helemaal de vernieling in te helpen. Is toch alweer zon 2 jaar terug denk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Aanrader doe dat na The Geminizers/The Machine classic set. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Aankomend weekend HardClassics. 23 juli naar Electronic Family en 30 juli naar CRAFT. Hele dag Tijdmachine en een uitstapje naar Sound Rush. Juli is wel een lekkere maand zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten