Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanavond word episch. Bass Protocol. The R3belz, Digital Punk, Chris One, Thera, Deetox, Degos & Re-Done, B-Front, Dark Pact, Delete, Black Sunrise, D'Ception. En dat voor maar 15 euro. En ik vind net nog even iets van 7 munten voor de Rodenburg. Lekker goedkoop avondje, want ik sta ook al op de gastenlijst door mn maatje die moet draaien :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Nee, maar hf man :D Ik zie je volgende week sowieso. Ik ga mijzelf dit weekend maar eens naar een andere dimensie van het bestaan brengen met een collegaatje :D

Altijd leuk :). Think for yourself, care for others! Je hebt een backup achter de hand he? Voor mocht je niet helemaal lekker gaan dat je dat dan pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet echt helemaal niets van deze muziek, nu ben ik op zoek naar wat echte bekende nummers. Ik herken ze wanneer ik ze hoor, maar ik heb echt geen idee hoe ze heten en wie de artiesten zijn. Misschien zijn dit helemaal niet de nummers waar deze muziek volgens jullie om draait, en veel te 'commercieel' ofzo, maar hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb er al een paar gevonden, dan weten jullie in welke richting het zoek: -Scrap Attack

-Music made me addict

-Lose my mind

-Ti Sento

-Rocking with the best

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Headhunterz - Scrap Attack

D-Block & S-te-fan - Music made addict

Wildstylez & Brennan Heart - Lose my mind

Technoboy - Ti Sento

Pavo & The Prophet - Rocking With The Best.. Zo met artiesten erbij

De euforische hardstyle heb je hier nog wat meer namen. The Pitcher, Atmozfears, Audiotricz, Coone, Wasted Penguinz, Toneshifterz, Tuneboy, Frontliner, Isaac, Bass Modulators, Neilio, Noisecontrollers, Adrenalize.. Hopelijk heb je er wat aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond gaat baas worden. Tickets gekregen van zowel Pieter als Ryan. Vanavond dus met z'n 7-en naar dit beestachtige feest :D.

Hardstyle Maniacs

Area 1

22:00 - 23:00: Bass Chaserz

23:00 - 00:00: Waverider

00:00 - 01:30: Alphaverb

01:30 - 02:30: Deepack

02:30 - 03:30: Pavo

03:30 - 05:00: Zany

05:00 - 06:00: Alpha²

06:00 - 07:00: Endymion

Area 2

22:30 - 00:00: Omegatypez