Geplaatst 15 mei 201213 jr. Afgelopen middag zit ik helemaal in mijn game waarbij ik een italiaanse 3e klasser na de seria A loods. Eenmaal aangekomen in de serie A en na paar maanden mooi 16e krijg ik op 1e april het bericht: Een anonieme investeerder heeft de club gevolgd en gaat investeren. Een nieuw stadion word gebouwd en het transferbudget word opgehoogd naar 60mil en 1.4m per week. Haha nice denk ik! staat er onderaan 1 april met vriendelijke groet het bestuur. Is iemand anders dit ook al eens overkomen?
Geplaatst 15 mei 201213 jr. Auteur Afgelopen middag zit ik helemaal in mijn game waarbij ik een italiaanse 3e klasser na de seria A loods. Eenmaal aangekomen in de serie A en na paar maanden mooi 16e krijg ik op 1e april het bericht: Een anonieme investeerder heeft de club gevolgd en gaat investeren. Een nieuw stadion word gebouwd en het transferbudget word opgehoogd naar 60mil en 1.4m per week. Haha nice denk ik! staat er onderaan 1 april met vriendelijke groet het bestuur. Is iemand anders dit ook al eens overkomen?
Geplaatst 15 mei 201213 jr. Die krijg je normaal gesproken als het 1 april in het echt is en 1 april in FM tegelijk.... dus zou je datum van je computer nachecken ;) maar die zit er alweer een paar edities erin overigens :)
Geplaatst 15 mei 201213 jr. Auteur aha maar ik heb wel een non steam versie :P nouja is ook oude laptop zal eens kijken haha
Geplaatst 15 mei 201213 jr. Is idd bij iedereen als je tegelijk op 1 april in FM & in het echt zit. Niks nieuws ;)