Vitesse88 Geplaatst 24 juli 2021 Share Geplaatst 24 juli 2021 Gooi ff een linkje hier maandag. Wil deze ook bestellen, wat gruwelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Op 24-7-2021 om 19:38 zei Richarð.: Voor de geïnteresseerden. Waaronder ikzelf. Toevallig al gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 2 uur geleden zei Vitesse88: Toevallig al gevonden? Zou volgens mij beschikbaar komen via deze site. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 10 uur geleden zei Richarð.: Zou volgens mij beschikbaar komen via deze site. 13 uur geleden zei Vitesse88: Toevallig al gevonden? Ze zijn inmiddels inderdaad via bovenstaande link te bestellen, al is het mij nog niet gelukt. Geeft telkens problemen met het betalen met creditcard, iets waar al meer problemen mee zijn zag ik op Twitter. Is het jullie al gelukt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 41 minuten geleden zei ROEMM: Ze zijn inmiddels inderdaad via bovenstaande link te bestellen, al is het mij nog niet gelukt. Geeft telkens problemen met het betalen met creditcard, iets waar al meer problemen mee zijn zag ik op Twitter. Is het jullie al gelukt? Ja helaas hetzelfde probleem. Erg irritant en jammer als het daardoor niet lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 4 uur geleden zei ROEMM: Ze zijn inmiddels inderdaad via bovenstaande link te bestellen, al is het mij nog niet gelukt. Geeft telkens problemen met het betalen met creditcard, iets waar al meer problemen mee zijn zag ik op Twitter. Is het jullie al gelukt? 3 uur geleden zei Vitesse88: Ja helaas hetzelfde probleem. Erg irritant en jammer als het daardoor niet lukt. Hier helaas hetzelfde probleem, ja. Morgen maar weer eens proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Jammer dat er geen broekje en sokken bij komen. Zou me god niet weten wat hier mooi onder past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 1 uur geleden zei Rogier.: Jammer dat er geen broekje en sokken bij komen. Zou me god niet weten wat hier mooi onder past. Zwarte broekje en witte of zwarte sokken? 10 uur geleden zei Vitesse88: Ja helaas hetzelfde probleem. Erg irritant en jammer als het daardoor niet lukt. Misschien paypall proberen als je daar een account hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 10 uur geleden zei Vitesse88: Ja helaas hetzelfde probleem. Erg irritant en jammer als het daardoor niet lukt. 6 uur geleden zei Richarð.: Hier helaas hetzelfde probleem, ja. Morgen maar weer eens proberen. Hie ris het uiteindelijk gelukt met de creditcard van m'n vriendin. Heb zelf een debetcard en dat schijnt dus problemen te geven. Weet niet of dat ook de boosdoener is bij jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 2 minuten geleden zei ElMarcos: Zwarte broekje en witte of zwarte sokken? Ik betwijfel of dat is wat ze gaan dragen. Vind dat de kleuren daarvoor ook niet helemaal matchen, daar er weinig zwart- en wittinten in het shirt zitten. Qua volledig kit vermoed ik eigenlijk sokken in dezelfde kleur als het shirt (wat niet echt wit is) en een bovenrand net als bij de kraag en de armen. Broekje kan eventueel ook blauw zijn, maar zal wel dezelfde kleur zijn met wat elementen blauw / oranje. Wellicht wacht ik even met bestellen, misschien dat dat ooit nog beschikbaar komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 2 uur geleden zei ROEMM: Hie ris het uiteindelijk gelukt met de creditcard van m'n vriendin. Heb zelf een debetcard en dat schijnt dus problemen te geven. Weet niet of dat ook de boosdoener is bij jullie. Ik heb het nogmaals geprobeerd met de CC van m’n vriendin en nu werkte hij ineens wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Hier inmiddels ook gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Het tweede Chelsea shirt met #22 Ziyech komt eraan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Kante snapt het niet. Het is een drie en geen één. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Op 27-7-2021 om 09:35 zei Rogier.: Jammer dat er geen broekje en sokken bij komen. Zou me god niet weten wat hier mooi onder past. Niets Rogier, het is een voetbalshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Op 29-7-2021 om 13:38 zei Thierryvane: Het tweede Chelsea shirt met #22 Ziyech komt eraan hoor. wacht hier nog eventjes mee. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/990792/ziyech-gefascineerd-milan-voert-gesprekken-met-chelsea-en-zaakwaarnemer.html Dan komt er een Milaan shirt met Ziyech, boeit mij niet hoe lelijk die is. Sowieso Ziyech in combinatie met Ibrah, gelijk toto op kampioenschapje zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Het nieuwe thuisshirt, uitshirt en keepers shirt. Ontworpen door Bas Kuipers en Snelle, met een blik op het verleden. Keepersshirt is mooi, thuis shirt ook weinig mis mee, maar uit is wel wat wennen, maar heeft ook wel iets moois. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 5 minuten geleden zei GAE EAGLES: Het nieuwe thuisshirt, uitshirt en keepers shirt. Ontworpen door Bas Kuipers en Snelle, met een blik op het verleden. Keepersshirt is mooi, thuis shirt ook weinig mis mee, maar uit is wel wat wennen, maar heeft ook wel iets moois. Ik vond dat andere uitshirt mooier eigenlijk, maar deze heeft ook wel iets. GAE is goed bezig op Youtube trouwens. Veel leuke initiatieven en docu's. Heb jij ervaring met die Stanno-kleding? Is dat een beetje goed van kwaliteit en pasvorm? OHL gaat daar het komende seizoen ook mee spelen. Zal misschien toch wennen worden na de Adidas kleding vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 10 minuten geleden zei FlyD: Ik vond dat andere uitshirt mooier eigenlijk, maar deze heeft ook wel iets. GAE is goed bezig op Youtube trouwens. Veel leuke initiatieven en docu's. Heb jij ervaring met die Stanno-kleding? Is dat een beetje goed van kwaliteit en pasvorm? OHL gaat daar het komende seizoen ook mee spelen. Zal misschien toch wennen worden na de Adidas kleding vorig jaar. Ja, die blauw/gele leek mij ook wel mooi. Maar deze heeft ook wel iets inderdaad. Ze zijn heel erg goed bezig qua Youtube en docu's, helaas is het brein achter de filmpjes en dergelijke in de zomer gestopt om voor zichzelf te gaan beginnen met tv zaken. Dat is wel heel erg zonde, maar Rocketboys die de filmpjes maken zitten er nog wel en wellicht dat die goed opgelet hebben de laatste jaren. Heb zelf geen idee van Stanno, weet alleen dat het een zijtak is van Hummel/Deventrade. Dus dat zal qua kwaliteit vast niet veel minder zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Krijg er een PSV gevoel bij, dat uitshirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 18 minuten geleden zei Mansveld: Krijg er een PSV gevoel bij, dat uitshirt Dit is de inspiratie alleen dan net iets anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Dit is de inspiratie alleen dan net iets anders Die linker kon de broer van Thijs Slegers wel zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 9 minuten geleden zei Michaelinho*: Die linker kon de broer van Thijs Slegers wel zijn Haha, ja had gekund. Maar het is toch echt Dennis Hulshof met Marco Heering en Paul Bosvelt. De ooit zo befaamde rechterflank van Kowet met hun lange haren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Ziet er vooral uit alsof ze met zijn 3en de plaatselijke kroeg op zijn kop zetten met dartpijltjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten