Jump to content

Nieuwe shirts

Vegas

Recommended Posts

Lelijk imo. Wel goed gelachen met de uitleg dat het shirt een verwijzing is naar de oude Romeinen (bedoeld op de mouwen zeg maar), en je dan dit ziet van Nike:

11391530_385542674980252_8094930770905014010_n.jpg?oh=88ae650e4ba594a6c0824a1774c14593&oe=562DDA1C

Oja, de prijs voor het authentieke Nike-shirt is 120 euro. Halleluja.

Dat shirt van Roma is sowieso altijd fucking mooi, maar vind hem deze keer wel een stuk minder dan die van vorig jaar.

Is 'ie ook, die van Roma had nooit mooier kunnen worden dat dit jaar, een van de mooiste shirt van de wereld imo. Maar hij is op zich niet lelijk of zo.

Oja, de prijs voor het authentieke Nike-shirt is 120 euro. Halleluja.

Volgens mij is die prijs voor authentieke shirts altijd zo belachelijk duur. De 'normale' fanshirts (zoals in de winkel) kosten vaak € 75,00. Ook nog veel te veel geld.

Ik moet zeggen dat die shirts van New Balance mij tot nu toe niet tegenvallen. Ik vond het maar een raar merk om de overstap te maken naar voetbal, maar ik heb een paar leuke designs voorbij zien komen. Sevilla is daarvan misschien wel de mooiste.

Zaten al even in het voetbal met hun dochtermerk Warrior

Maar eens hoor, valt niet tegen

Wist niet dat Warrior van NB was. Die maakten dan wel weer lelijke shirts overigens.

Warrior was/is een onderdeel van NB, maar ze willen met NB de strijd aangaan met Adidas en Nike, dat al een grote concurrent is op het gebied van hardlopen. Voor de uniformiteit dus.