uknowme Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Ik vind ze maar flauw, die shirtjes waar ze nu in speelden zijn beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Ook dit is weer baas _O_ shirtjes worden steeds toffer tegenwoordig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Ik vind ze tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Hierop vind ik ze al een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Dat zwarte shirt vind ik niet heel mooi maar die rode is wel heel lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Achja. Zolang de prestaties maar goed zijn. Al zou ik ze liever in een shirt van Nike of Adidas zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Die kroon is te overdreven groot. Denk dat het beter was om het of kleiner te doen, of helemaal niets, of iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Jammer dat het merklogo door de diagonale baan loopt bij het uitshirt, anders was het echt een fantastisch tenue geweest van de zuiderburen! Welk merk is het eigenlijk? echt nog nooit voorbij zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 België verdient een topmerk in plaats van Burrda. Betaalt wel erg goed natuurlijk, maar zie ze toch liever weer gewoon terug in Nike of anders Adidas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Met dit soort merken vraag ik mij altijd af hoe het zit met de marktwerking. Overal waar je ter wereld komt, zie je Nederlandse voetbalshirtjes omdat ze in de Nike-stores hangen. Je ziet verdomme zelfs Zwitserland shirtjes in de Puma stores. Maar nooit heeft iemand gehoord van Burrda, laat staan of er winkels zijn. Daar sla je de plank dan mis wat betreft commercie in die landen. Daarom vraag ik mij af wat de uiteindelijke werking hiervan zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Contract verloopt ook na het WK. Kans is groot dat er een nieuwe kledingsponsor komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Hoe meer foto's ik zie van die Belgische tenues hoe lelijker ik ze vind. Doet me denken aan de Afrika Cup, met van die Derde Wereld landen met afzichtte tenues waarbij de ene speler rondloopt met een shirt zonder logo, de keeper met een heel ander lettertype rugnummers etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 België is ook een soort derdewereldland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 België uit is nice zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Ecuador thuis en uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 (bewerkt) Nederland thuis, officieel. Ook weer met witte broek. 3 maart 2014 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Nieuwe shirts - 2013/14 #2 Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovabe35 Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Shirts van Oranje zien er goed uit. Dan zal dat blauwe uittenue ook wel kloppen. Knap staaltje werk van Nike. Ook al vind ik Adidas shirts toch mooier en zeker die voor dit WK. Spanje, en Duitsland met name zijn prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Erg vet zo! BTW: Waarom heeft Nederland geen Oranje broekje en moeten landen als Argentinie, Duitsland en Spanje wel het shirt en de broek in 1 kleur hebben? Is dat dan alleen iets van Adidas of zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Shirt ziet er echt vet uit! Nu hopen dat het WK ook een beetje mooi verloopt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Heerlijk _O_ Oranje broekje was nog wel baziger geweest denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Wit maakt hem helemaal af vind ik, geweldig shirt. Vooral blij dat we verlost zijn van dat oerlelijke lettertype. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Vind het jammer dat het uittenue blauw is, had liever het thuistenue in het wit gezien met oranje broeken en witte kousen:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 En nu iedereen verplichten om zwarte/witte/oranje schoenen te dragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten