MrImperial Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Thanks! Dan ga ik hem hier bestellen! http://www.aliexpress.com/item/Embroidered-Logo-Player-Thailand-USA-Jersey-2014-World-Cup-White-United-States-DONOVAN-Women-2014-Red/1799857565.html 18 euro voor thailand kwaliteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Volgens mij nog niet gepost maar dit is het uittenue van Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Wat heeft Vitesse toch met dat donkerrood-lichtblauw? Walgelijk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Wat heeft Vitesse toch met dat donkerrood-lichtblauw? Walgelijk zeg. Dit seizoen staat in het teken van de 70e Airborne Herdenking in Arnhem en omgeving. Kortom, het is ter herdenking aan de Tweede Wereld oorlog, of in elk geval een deel daarvan dat zich afspeelde bij de Frost Brug in Arnhem. Doen ze de laatste jaren wel vaker, alleen dit jaar (omdat het dus 70 is) wijden ze er een heel seizoen aan en niet 1 wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Dit seizoen staat in het teken van de 70e Airborne Herdenking in Arnhem en omgeving. Kortom, het is ter herdenking aan de Tweede Wereld oorlog, of in elk geval een deel daarvan dat zich afspeelde bij de Frost Brug in Arnhem. Doen ze de laatste jaren wel vaker, alleen dit jaar (omdat het dus 70 is) wijden ze er een heel seizoen aan en niet 1 wedstrijd. En wat heeft dat met die kleuren te maken? Zijn dat de kleuren can de stad? Of de brug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 En wat heeft dat met die kleuren te maken? Zijn dat de kleuren can de stad? Of de brug? Dat zijn - correct me if i'm wrong - de kleuren van de Airborne divisie die Arnhem binnentrok. Zie deze badge bijvoorbeeld: Klik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Aaaah oké. Dan snap ik het ook. Vind het opzich nog wel mee vallen met de kleuren combinatie. Alleen mogen ze wel eens wat doen aan de shirts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Dat wist ik ook niet maar vind het desondanks geen mooi tenue, wel een mooie betekenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanAZ99 Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Ik denk dat als ze de kleuren hadden omgedraaid, à la Aston Villa/West Ham/Burnley, de shirts er veel beter hadden uitgezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Oh, ik had juist het idee dat dit het nieuwe Aston Villa logo was, tot ik iemand een opmerking zag maken over Vitesse. Ik vond het shirt namelijk bokke lelijk;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 (bewerkt) Bayern 3rd officieel: Everton 3rd: 8 augustus 2014 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Vond het mooi tot ik die sok met die rode streep zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Lelijk inderdaad dat het wordt doorgetrokken tot broek en sok. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Ziet er op de één of andere manier een beetje goedkoop uit. Umbro heeft wél heerlijke shirts gemaakt voor Everton dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 (bewerkt) De nieuwe van België kan je hier vinden http://shop.belgianreddevils.be/ EDIT: Blijkbaar ligt de site plat. 14 augustus 2014 bewerkt door Hipnetix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Wat een verschrikkelijke shirts zeg. Wilde er eentje halen met Vertonghen achterop, maar twijfel nu wel hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Home-shirt is toch dik in orde? Sober maar mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik vind het uitshirt mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Thuisshirt vind ik mooi, lekker simpel. Uitshirt is meer iets voor een scheidsrechter :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Thuis is lekker basix, uit is gruwelijk. (In negatieve zin dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Zijn net inloop-shirts :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Strontlelijk shi®t Ik hou mijn rood WK-shirt van Burrda maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik snap dat wit op het thuisshirt niet. Doe dat dan geel of zwart... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Eigenlijk is dit nu het 'Nieuwe shirts - 2014/15'. :LO: [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Uitshirt lijkt op Swansea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten