Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Beter goed gejat van een ander forum dan slecht bedacht: het lijkt mij leuk een paar nieuwe filmtopics op het forum te gooien. In dit topic kunnen we aan het eind van de maand (of het begin van de nieuwe maand) onafhankelijk van elkaar de slechtste film afraden die wij afgelopen maand hebben egzien, het liefst voorzien van een klein beetje tekst en uitleg.

Hieronder worden alle genoemde films verzameld, inclusief de naam van de afrader, voor een eenvoudig en snel overzicht van afraders.

Geplaatst
  • Auteur

Beter goed gejat van een ander forum dan slecht bedacht: het lijkt mij leuk een paar nieuwe filmtopics op het forum te gooien. In dit topic kunnen we aan het eind van de maand (of het begin van de nieuwe maand) onafhankelijk van elkaar de slechtste film afraden die wij afgelopen maand hebben egzien, het liefst voorzien van een klein beetje tekst en uitleg.

Hieronder worden alle genoemde films verzameld, inclusief de naam van de afrader, voor een eenvoudig en snel overzicht van afraders.

Geplaatst

Topidee, ben benieuwd of Simon Memento durft te noemen (en de massale hoon van ekte ekte filmkenners over zich heen krijgt), ik zal eens nadenken over wat kutfilms.

Geplaatst

Heb gister Absentia gezien, klonk als een zeer vette horror film maar het stelde niks voor. 1,5 uur van mijn leven kwijt.

Geplaatst

Bij een film van Steven Soderbergh met in de cast oa Ewan McGregor, Michael Fassbender, Channing Tatum, Michael Douglas en Antonio Banderas heb je toch bepaalde verwachtingen... helaal maakt Haywire ze totaal niet waar! Slome film, zeer matig acteerwerk, geen diepgang, slechte soundtrack, slap verhaal en totaal niet boeiend. Nope, alles behalve een aanrader!

Geplaatst

Heb aan het eind van vorige maand Wrath of the Titans gezien. Best wel een zaadfilm.

Geplaatst
Bij een film van Steven Soderbergh met in de cast oa Ewan McGregor, Michael Fassbender, Channing Tatum, Michael Douglas en Antonio Banderas heb je toch bepaalde verwachtingen... helaal maakt Haywire ze totaal niet waar! Slome film, zeer matig acteerwerk, geen diepgang, slechte soundtrack, slap verhaal en totaal niet boeiend. Nope, alles behalve een aanrader!

Was heel weinig aan inderdaad.

A black ops super soldier seeks payback after she is betrayed and set up during a mission. [6.0] IMDB

Snap uberhaupt niet waarom je hem gaat kijken :cab:

Geplaatst

Wat er op IMDB staat zegt me nooit zoveel. Ik bedoel een Pulp Fiction staat daar op 4 in die top 250, en Takenstaat er helemaal niet in.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.