Geplaatst 14 maart 201213 jr. Ben van plan een interland carrière te starten, twijfel alleen nog over het land. De opties: Finland, Noorwegen, Hongarije, Servië, Schotland of Zwitserland Wil graag een ploeg die al redelijk mee kan doen, maar ook genoeg talent heeft voor in de toekomst.. Iemand een optie met uitleg?
Geplaatst 14 maart 201213 jr. In eerste instantie alleen een land, tijdens de carrière pak ik misschien nog een managerloze club onder mijn hoede
Geplaatst 14 maart 201213 jr. Dan zou ik voor Zwitserland of Servië gaan. Beide hebben beloftevolle spelers en een degelijke A-kern. Van beide landen stromen er ook makkelijk jongeren in in Duitsland. Finland en Noorwegen vind ik mooie landen op zich, maar echt talentrijk zijn ze niet. Van Schotland ben ik geen fan. De nationale competitie is ook niet echt sterk maar de kans is wel groot dat je A-kern in de Premier League speelt. Hongarije is, denk ik, het minste getalenteerde land van je lijstje.
Geplaatst 14 maart 201213 jr. Denk dat ik dan voor Servië ga, in mijn ogen een goede kern, ook leuke talenten. Zwitserland is qua kwaliteit toch al net wat verder op internationaal gebied, dus minder uitdaging dan servië.
Geplaatst 14 maart 201213 jr. In eerste instantie alleen een land, tijdens de carrière pak ik misschien nog een managerloze club onder mijn hoede Vertel? Wou er misschien ook mee beginnen:p
Geplaatst 14 maart 201213 jr. Sinds wanneer gaan er op een EK ook de beste 4 nummers 3 door naar de volgende ronde ??? ik speel gewoon op een EK nu een 1/8e finale doordat de beste 4 nummers 3 doorgaan... dat is toch niet normaal of zijn dat de regels die veranderd zijn? Spanje is nu ook door met maar 2 punten naar de volgende ronde?
Geplaatst 14 maart 201213 jr. De Turkse competitie, wat een hel. waarom dat dan, zo erg is het toch niet?
Geplaatst 14 maart 201213 jr. Sinds wanneer gaan er op een EK ook de beste 4 nummers 3 door naar de volgende ronde ??? ik speel gewoon op een EK nu een 1/8e finale doordat de beste 4 nummers 3 doorgaan... dat is toch niet normaal of zijn dat de regels die veranderd zijn? Spanje is nu ook door met maar 2 punten naar de volgende ronde? Dat zijn de nieuwe regels vanaf 2016.
Geplaatst 14 maart 201213 jr. Alberto Paloschi, wat een held! Gratis op kunnnen halen na seizoen 1 al, vroeg een berg salaris voor Ajax-begrippen (ruim 1,4 miljoen, wat ik veel vind voor een 22-jarige speler), maar hij is elke cent waard. Na 19 competitieduels al 21 doelpunten en 8 assists. Prrrrrrima!
Geplaatst 14 maart 201213 jr. Dat zijn de nieuwe regels vanaf 2016. Nee joh dan kan elk land doorgaan naar de volgende ronde als er van de 24 er maar 8 afvallen.... sjonge jonge dat vindt ik echt een tegenvaller en niet alleen in FM!
Geplaatst 14 maart 201213 jr. Auteur Dat is toch een leuke competitie :p waarom dat dan, zo erg is het toch niet? Nee echt niet. De supporters zijn echt nooit tevreden daar in Turkije. Win je zakelijk 1-0 van je concurrent, zijn ze alsnog teleurgesteld.
Geplaatst 14 maart 201213 jr. Net even probleemloos het toernooi in Toulon gewonnen met de U21 van Frankrijk. Doelsaldo over het hele toernooi is 19-0. Kan ook moeilijk met een selectie met: Varane, Mbaye Niang, Paul Pogba, Omrani, Yaya Sanogo en deze 17-jarige held die 9 doelpunten op zijn naam tekende, Corentin Le Moal: Ik ben ook blij dat ik hem in de winter gratis heb kunnen strikken. Die jongen scoort blindelings. Nu hopen dat ik Frankrijk de wereldtitel kan geven en het EK -19 kan winnen. Deze Le Moal maakt zeker deel uit van die selectie hoor :p
Geplaatst 14 maart 201213 jr. Ben net tot de schrikbarende conclusie gekomen dat er zojuist 9 huurlingen van mij in het veld stonden bij Almere City :mrgy We zijn een goede week verder en meneer komt niet opdagen op trainingen en wil zijn contract verscheuren, terwijl die dat contract een week geleden nog heeft getekend. Yeaaah buddy 14 maart 201213 jr. bewerkt door Raymon.
Geplaatst 15 maart 201213 jr. LOL Raymon. Ik heb gister. lekker m'n enkeltje gebroken, breekt in m'n game Vennegoor of Hesselink ook z'n enkel :whistle:
Geplaatst 15 maart 201213 jr. Gister even wezen scouten in Nigeria. Kwam mijn scout deze topper tegen. Heb pas 2 spelers zelf gehaald met mijn Feyenoord, wil voornamelijk met eigen jeugd spelen, maar deze mag ik echt niet laten lopen. Voor 2 ton is die voor mij en hij gaat me in de toekomst zeker nog veel geld opleveren
Geplaatst 15 maart 201213 jr. ik hoop dat je een goede conditie trainer heb want met wat meer snelheid erbij is deze gozer niet te houden, mooie aankoop :mrgy:
Geplaatst 15 maart 201213 jr. Ik wil weer een sign-up gaan doen, nu even kijken wat voor sign-up ik wil gaan doen :P
Geplaatst 15 maart 201213 jr. Ben van plan een interland carrière te starten, twijfel alleen nog over het land. De opties: Finland, Noorwegen, Hongarije, Servië, Schotland of Zwitserland Wil graag een ploeg die al redelijk mee kan doen, maar ook genoeg talent heeft voor in de toekomst.. Iemand een optie met uitleg? Waarom kies je niet voor een land buiten Europa zodat je daar ook mee ervaring gaat opbouwen ... Afrika of Azië ...