Spring naar bijdragen

America's Finest Song Contest: Canadian Invasion

Aanbevolen reacties

Geplaatst

America's Finest Song Contest!

[ATTACH=CONFIG]2895[/ATTACH]

Nadat Christian al op een succesvolle wijze het MU Eurovisiesongfestival heeft organiseert, verleggen wij de aandacht voor deze spinoff naar slechts een land, de Verenigde Staten van Amerika. Tot nu toe een onbekend fenomeen voor de Amerikanen, al gaat daar natuurlijk verandering inkomen wanneer acts uit de 52 staten van Amerika gaan beslissen wie het beste liedje hebben gemaakt. De Amerikanen hebben er inmiddels kennis mee mogen maken en zijn razend enthouisiast. Daarom is er besloten om voortaan ook de staten uit het buurland Canada ook mogen meedoen aan deze competitie.

[Hoe werkt het?]

Ik ben in eerste instantie niet echt op zoek naar een x aantal deelnemers, zal de inschrijving dan ook gewoon open laten tot op het moment dat de rek er wel uit zit. Bij veel deelnemers zal ik met een halve finale systeem werken en anders gewoon met een enkele stemronde. Voor de rest zijn de regels het zelfde als bij de Europese versie, dus wie het eerst komt krijgt de staat die hij wilt en er mag natuurlijk maar een liedje per staat worden ingezonden.

[Hoe kan je je inschrijven?]

Inschrijven kan door in dit topic het onderstaande lijstje te posten. Het nummer moet uit een van de staten komen die in de onderstaande spoiler staat en van elk land kan maar een nummer geselecteerd worden. In eerste instantie mag elke deelnemer een land uitkiezen, mochten er te weinig aanmeldingen zijn om een fatsoenlijke finaleronde te organiseren, dan mag er nog een tweede staat worden gekozen.

Staat:

Artiest:

Nummer:

Youtubefilmpje:

[spoiler=De te kiezen staten]

California

Texas

New York

Florida

Illinois

Pennsylvania

Ohio

Michigan

Tennessee

Georgia

North Carolina

New Jersey

Virginia

Washington

Massachusetts

Indiana

Arizona

Missouri

Maryland

Wisconsin

Minnesota

Colorado

Alabama

South Carolina

Louisiana

Kentucky

Oregon

Oklahoma

Puerto Rico

Connecticut

Iowa

Mississippi

Arkansas

Kansas

Utah

Nevada

New Mexico

West Virginia

Nebraska

Idaho

Hawaii

New Hampshire

Rhode Island

Montana

Delaware

South Dakota

Alaska

North Dakota

Vermont

Washington, DC

Wyoming

Alberta

British Columbia

Manitoba

New Brunswick

New Foundland and Labrador

Nova Scotia

Prince Edward Island

Quebec

Saskatchewan

[Hoe gaat het stemmen?]

Elke staat mag via de PM een top 10 van de beste nummers doorsturen. De puntentelling werkt als volgt: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Ik zal per staat de toegekende punten posten en ook de tussenstand bijhouden. Het nummer wat aan het einde van de stemming de meeste punten heeft zal uiteraard de winnaar zijn. De winnaar heeft de eer om bij de volgende editie als eerste een staat te kiezen.

[Geschiedenis]

Editie 1: Wisconsin: Bon Iver - Holocene

Editie 2: Quebec: Arcade Fire -

Aangezien Dennis de afgelopen editie heeft gewonnen mag hij ook als eerste een nieuwe staat kiezen. Je mag in principe ook voor hem een staat kiezen, maar stel dat Dennis die wilt moet je naar een ander liedje zoeken!

bewerkt door Tijn

• Antwoorden 206
  • Weergaven 97
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

America's Finest Song Contest!

[ATTACH=CONFIG]2895[/ATTACH]

Nadat Christian al op een succesvolle wijze het MU Eurovisiesongfestival heeft organiseert, verleggen wij de aandacht voor deze spinoff naar slechts een land, de Verenigde Staten van Amerika. Tot nu toe een onbekend fenomeen voor de Amerikanen, al gaat daar natuurlijk verandering inkomen wanneer acts uit de 52 staten van Amerika gaan beslissen wie het beste liedje hebben gemaakt. De Amerikanen hebben er inmiddels kennis mee mogen maken en zijn razend enthouisiast. Daarom is er besloten om voortaan ook de staten uit het buurland Canada ook mogen meedoen aan deze competitie.

[Hoe werkt het?]

Ik ben in eerste instantie niet echt op zoek naar een x aantal deelnemers, zal de inschrijving dan ook gewoon open laten tot op het moment dat de rek er wel uit zit. Bij veel deelnemers zal ik met een halve finale systeem werken en anders gewoon met een enkele stemronde. Voor de rest zijn de regels het zelfde als bij de Europese versie, dus wie het eerst komt krijgt de staat die hij wilt en er mag natuurlijk maar een liedje per staat worden ingezonden.

[Hoe kan je je inschrijven?]

Inschrijven kan door in dit topic het onderstaande lijstje te posten. Het nummer moet uit een van de staten komen die in de onderstaande spoiler staat en van elk land kan maar een nummer geselecteerd worden. In eerste instantie mag elke deelnemer een land uitkiezen, mochten er te weinig aanmeldingen zijn om een fatsoenlijke finaleronde te organiseren, dan mag er nog een tweede staat worden gekozen.

Staat:

Artiest:

Nummer:

Youtubefilmpje:

[spoiler=De te kiezen staten]

California

Texas

New York

Florida

Illinois

Pennsylvania

Ohio

Michigan

Tennessee

Georgia

North Carolina

New Jersey

Virginia

Washington

Massachusetts

Indiana

Arizona

Missouri

Maryland

Wisconsin

Minnesota

Colorado

Alabama

South Carolina

Louisiana

Kentucky

Oregon

Oklahoma

Puerto Rico

Connecticut

Iowa

Mississippi

Arkansas

Kansas

Utah

Nevada

New Mexico

West Virginia

Nebraska

Idaho

Hawaii

New Hampshire

Rhode Island

Montana

Delaware

South Dakota

Alaska

North Dakota

Vermont

Washington, DC

Wyoming

Alberta

British Columbia

Manitoba

New Brunswick

New Foundland and Labrador

Nova Scotia

Prince Edward Island

Quebec

Saskatchewan

[Hoe gaat het stemmen?]

Elke staat mag via de PM een top 10 van de beste nummers doorsturen. De puntentelling werkt als volgt: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Ik zal per staat de toegekende punten posten en ook de tussenstand bijhouden. Het nummer wat aan het einde van de stemming de meeste punten heeft zal uiteraard de winnaar zijn. De winnaar heeft de eer om bij de volgende editie als eerste een staat te kiezen.

[Geschiedenis]

Editie 1: Wisconsin: Bon Iver - Holocene

Editie 2: Quebec: Arcade Fire -

Aangezien Dennis de afgelopen editie heeft gewonnen mag hij ook als eerste een nieuwe staat kiezen. Je mag in principe ook voor hem een staat kiezen, maar stel dat Dennis die wilt moet je naar een ander liedje zoeken!

bewerkt door Tijn

Geplaatst
  • Auteur

De inzendingen:

California: Kendrick Lamar - Hiipower

[YOUTUBE]ep0hay4Qw54[/YOUTUBE]

Connecticut: John Mayer - Slow Dancing In A Burning Room

p6fwA37LEqA

Georgia: Sugarland - Something More

Gp5foT32tKM

Illinois: Wilco - Monday

3Xt6Pn4tIfI

Kentucky: My Morning Jacket - Wordless Chorus

[YOUTUBE]VYWtyJGq4vo&feature=related[/YOUTUBE]

Indiana: Guns N' Roses - November Rain

8SbUC-UaAxE&ob=av3e

Michigan: The White Stripes - Hardest Button to Button

60sA6QZD1cM

Minnesota: Chickenfoot - Come Closer

[YOUTUBE]cmUjGvvBrWo[/YOUTUBE]

Mississippi: 3 Doors Down - When You're Young

j7h_b-YA5qM

Nevada: The Killers - Mr. Brightside

[YOUTUBE]gGdGFtwCNBE&ob=av2e[/YOUTUBE]

New Jersey: Bruce Springsteen - The River

[YOUTUBE]utVR3EgQkHs&ob=av2n[/YOUTUBE]

New York: The Strokes - Vision of Division

XmZ43VeeGZE

North Carolina: Crooked Fingers - Typhoon

H8_KtY43hro

Nova Scotia: Leslie Feist - Mushaboom

cYF0qU5WSew&ob=av3e

Ohio: Of Montreal - Id Engager

VHFUXH4PP5c

Ontario: Drake & The Weeknd - Crew Love

asH4fb73Zns

Oregon: She & Him - In The Sun

[YOUTUBE]pZ3cTwI9bIw[/YOUTUBE]

Pennsylvania: Good Old War - My Own Sinking Ship

FYCCgZpF_4Y

Quebec: Arcade Fire - Wake Up

9zdNdjF-htY&feature=related

Tennessee: Skillet - Monster

[YOUTUBE]1mjlM_RnsVE&NR=1[/YOUTUBE]

Washington: Foo Fighters - The Pretender

[YOUTUBE]SBjQ9tuuTJQ[/YOUTUBE]

bewerkt door Tijn

Geplaatst

Staat: Quebec

Artiest: Arcade Fire

Nummer: Wake Up

Youtubefilmpje:

9zdNdjF-htY&feature=related

Geplaatst

Staat: Californie

Artiest: Kendrick Lamar

Nummer: Hiipower

[YOUTUBE]ep0hay4Qw54[/YOUTUBE]

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

Staat: Ontario

Artiest: Drake & The Weeknd

Nummer: Crew Love

Youtubefilmpje:

asH4fb73Zns

Ik twijfel nog wel dus zolang niemand anders Connecticut kiest is dit nog geen definitieve inzending.

Geplaatst

Staat: North Carolina

Artiest: Crooked Fingers

Nummer: Typhoon

Youtubefilmpje:

H8_KtY43hro

Geplaatst
  • Auteur
Staat: Washington(Seattle)

Artiest: Foo Fighters

Nummer: The Pretender

[YOUTUBE]SBjQ9tuuTJQ[/YOUTUBE]

Tof dat je meedoet Kelvin, hoe meer mensen meedoen hoe leuker het is :)

Geplaatst

Staat: Tennessee

Artiest: Skillet

Nummer: Monster

Youtubefilmpje:

[YOUTUBE]1mjlM_RnsVE&NR=1[/YOUTUBE]

Geplaatst

Sowieso leuk dat er de laatste tijd met dit soort spellen er veel meer leven in het muziekboard is gekomen :)

Geplaatst

Ja, maar je mag er wel wat meer vaart achter zetten. Net zo als Tijn doet.

Geplaatst

Staat: Indiana

Artiest: Guns 'N Roses

Nummer: November Rain

Video:

8SbUC-UaAxE&ob=av3e

Axl Rose is geboren in Indiana dus kan, maar gvd wat kut dat California en Washington al gepakt waren.

Geplaatst
  • Auteur

Mja, ik heb op het moment toch niet veel beters te doen dus voor mij is het vrij gemakkelijk om twee uitslagen posts per dag te doen. Christian kan natuurlijk net in een drukke periode zitten met zijn opleiding he, dat is wel belangrijker dan een spelletje op een voetbal-manager forum :p

Geplaatst

Zozo Kerft, jij gooit het over een andere boeg deze keer?(net als bij Engelse variant)

Geplaatst

Ja ik luister niet alleen Hip-Hop hoor hehe. Mja wil wel eens wat puntjes gaan halen, dacht dat ik met Jimi Hendrix de volle punten had kunnen halen maar Washington is al bezet dus moet Slash het maar doen.

Geplaatst
Ja, maar je mag er wel wat meer vaart achter zetten. Net zo als Tijn doet.

Zit even in een drukke periode en heb de komende week ook allerlei deadlines. Verder dan hoogstens één update per dag kom ik atm even niet. Maar er is weer een update ;)

Geplaatst
Ja ik luister niet alleen Hip-Hop hoor hehe. Mja wil wel eens wat puntjes gaan halen, dacht dat ik met Jimi Hendrix de volle punten had kunnen halen maar Washington is al bezet dus moet Slash het maar doen.

Het is niet mijn genre en ik zou er zelf ook niet op stemmen, maar een beetje diversiteit vind ik toch altijd wel leuk. Als iedereen een nummer kiest waar ze meer punten mee denken te kunnen scoren kan het wel een beetje mat worden.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.