Arsène Geplaatst 19 november 2012 Auteur Share Geplaatst 19 november 2012 O dan stond het niet goed op imdb toen ik keek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Net begonnen aan Seizoen 2 van Nikita :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Aflevering 5 net gezien van seizoen 3. Gaat weer lekker (y) Alleen vond ik Alex deze aflevering minder lekkah :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 december 2012 Auteur Share Geplaatst 5 december 2012 Nou ik vond dr niet verkeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan.V. Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Had er ook geen problemen mee tijdens het kijken he he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 We zijn nu al wel meer gewoon met Alex, dus vond ik haar laatste aflevering toch net ietsje minder dan normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Seizoen 3 is dus wel gewoon het kijken waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Ja hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Sonya :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 december 2012 Auteur Share Geplaatst 10 december 2012 Ik moet hem nog zien. Is ie spannend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Ja hoor, was weer een toffe aflevering. Gebeuren toch een aantal leuke dingen in en ook een aantal die je aan het denken zetten met de geloofwaardigheid van sommige personages en met wat er nu weer gaat komen of gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 december 2012 Auteur Share Geplaatst 12 december 2012 Ik ga hem straks kijken als ik uit werk kom, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 december 2012 Auteur Share Geplaatst 12 december 2012 Het neemt wel spannende vormen aan inderdaad. En die [tekst]Sonya ik vertrouw dr voor geen cent met dr gejank.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Dat heb ik ook Wouter. Maar [tekst]gun het Birkhoff wel :([/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2012 Auteur Share Geplaatst 13 december 2012 [tekst]Birkhoff is een rat dat hij het niet meld.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Is het nog leuk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 Is winterstop nu al een tijdje. Geloof komend weekend weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Vandaar, was al bang dat het minder werd omdat er geen reacties meer kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 Nee hoor geen paniek. Overigens begint het inderdaad vrijdag weer zoals ik al dacht, bron: IMDB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Deze vrijdag is er opnieuw een aflevering idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Toffe aflevering weer. [tekst]Jammer van Michael :([/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2013 Hehe wel vet. Blij dat het weer terug is _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Zondag weer nieuwe aflevering, gelukkig. vind dit de vetste serie op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2013 En die Nikita blijft zo knap he :love: Afgelopen aflevering was ook weer leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 En Alex dan :love: Ben benieuwd bij wie Michael gaat belanden btw, heb zo'n gevoel dat het een bekend iemand gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten