Ozan Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Leuke aflevering alweer, die ene gast waar Percy naar belt kwam eerder ook eens voor. Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2012 Jeetjeeeee die aflevering 22 is weer keispannend!! Kan niet wachten tot volgende week. Dan is het alleen ook einde seizoen :S Hoelang moeten we dan wachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Geen idee, heb nog niks gelezen over een 3de seizoen :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2012 Heb wel gelezen dat hij er gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Heb wel gelezen dat hij er gaat komen. Gelukkig maar... Zou wel zonde zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2012 Anders zou ik huilen. Alleen ik las wel dat de kijkcijfers teruglopen dus ze moeten nu wel gaan scoren anders hou ik mn hart vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Lees het nu inderdaad ook dat er een 3de seizoen gaat komen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Anders zou ik huilen. Alleen ik las wel dat de kijkcijfers teruglopen dus ze moeten nu wel gaan scoren anders hou ik mn hart vast. Jammer dat van die series zo afhankelijk zijn van kijkcijfers. Daardoor krijg je van die zaadprogramma's ipv kwalitatief gewoon goede series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Jazeker. Percy weet het weer lekker spannend te maken. [spoiler=.]Ik hoop nu alleen dat iemand snel die Sean overhoop schiet :@ Heb die nu pas gezien en begrijp je volledig.:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2012 Zozo seizoensafsluiter hoor :o maar zal niks verklappen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Geweldige seizoensafsluiter idd. Percy blijft ook een baas hé :-D En dan natuurlijk Alex :love: Die ziet er steeds beter en beter uit. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2012 [spoiler=Percy]Haha echt he in zijn kantoor, echt weer Percy ten voeten uit. _O_ En Alex is bazin ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Maggie Q is vandaag jarig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2012 Gefeliciteerd :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Zondag dus laatste 3 afleveringen. Daarna het lange wachten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 (bewerkt) Net 22 gezien en zometeen de laatste aflevering kijken. Is echt fucking spannend.:o 23 Is ook nice. Op naar het volgende seizoen._O_ [spoiler=Aflevering 23]Nu maar hopen dat Amanda de black boxes niet opent? 25 mei 2012 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Wat een top afsluiting_O_ Kan niet wachten tot seizoen 3:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Gister de laatste afleveringen gewoon gemist :O. Dan maar even op internet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Ben net aan seizoen 1 begonnen. Nouja net alweer 13 afleveringen gezien. Wat een goeie serie :). Ben blij dat als ik seizoen 2 af heb straks maar tot 19 oktober hoef te wachten voor seizoen 3 :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik ben er ook maar aan begonnen, voor af en toe tussen door. Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien en ik moet zeggen, het is me goed bevallen. Van te voren had ik er veel minder van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2012 Kan niet wachten op seizoen 3 :< Amanda : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Over twee maandjes gaat seizoen 3 weer op de buis in de USA. We gaan onder andere meer zien over Michael en Nikita (eerste aflevering 'is going to be fun' (Silverstein), Owen ontmoet Alex en de strijd tegen het kwaad gaat door. http://www.huffingtonpost.com/2012/08/06/nikita-season-3-scoop_n_1746043.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 september 2012 Auteur Share Geplaatst 12 september 2012 Nog steeds oktober? Schiet al op jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 september 2012 Share Geplaatst 12 september 2012 Nog steeds oktober? Schiet al op jongens Nog steeds oktober. Gaat dus binnenkort weer los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik had gehoopt deze week weer maar ik lees op imdb 19 oktober. Keiveel zin in _O_ wel nog even de laatste aflevering terug kijken voor die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten