Arsène Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 IMDB Nog meer mensen die deze serie volgen? Ik volgde er soms wat stukjes van en ben gister aan seizoen 1 begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2012 IMDB Nog meer mensen die deze serie volgen? Ik volgde er soms wat stukjes van en ben gister aan seizoen 1 begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Iedere zondag zit ik voor de buis. Bazenserie._O_ Waar ben je nu Wouter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2012 Aflevering 2 pas hoor :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Moah sla dit meestal over op de zondag. De hoofdrolspeelster is wel knap :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Wouter, held die je bent _O_. Keek het inderdaad op Veronica, maar ben inmiddels aan het downloaden geslagen en ben nu bioj aflevering 14 van seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik heb sinds vorige week heel seizoen 1 erdoor gejaagd en zit nu bij aflevering 11 van seizoen 2. Tot nu toe zijn er ook nog maar 13 geweest. Morgenavond wel episode 14. Vind het echt een geweldige serie en krijg een beetje dat Prison Break gevoel terug. Sowieso Maggie _O_ Als ze zo'n geile broek aanheeft, kenners weten :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2012 Ik weet het. Gister nog even aflevering 2 bekeken. Echt stoere serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 Vanavond is het weer zo ver, mooi eerst voetbal en daarna 2 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2012 Heb vandaag 7 afleveringen gekeken hehe, zegt wel genoeg denk ik.. Wat een gave serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 M'n vriendin vindt deze serie heel leuk nou ik heb het ook geprobeerd maar ik vind het een beetje nep en over the top allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 S02E14, de laatste die is uitgezonden was ook weer tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 M'n vriendin vindt deze serie heel leuk nou ik heb het ook geprobeerd maar ik vind het een beetje nep en over the top allemaal. True vind ik ook. Me ouders kijken het ook altijd, dus altijd even meekijken, maar het is allemaal net iets té. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2012 Nou ik vind het leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 De huidige Nikita gaat echt niet boven de oude Nikita (Peta Wilson). Kanonnen wat was die meid lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2012 Oneens. Ze was wel lekker maarja Maggie Q man man man : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Heb de eerste 4 afleveringen gezien op Veronica. Maar vond het toch wat teveel van het zelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Oneens. Ze was wel lekker maarja Maggie Q man man man :< Dan kunnen we de buit verdelen zonder ruzie te maken. Wel zo fijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Vond het echt een super saaie over the top serie dat nergens op sloeg, met een hartstikke lelijke hoofdrolspeelster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2012 Oke donder op dan uit dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 :-D Wat ben jij een verschrikkelijk mannetje. Ik vond het weer tof gisteravond hoor, kijk alweer uit naar zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik ga vanavond na VI denk ik de eerste aflevering kijken. Jullie doen er zo enthousiast over :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Vandaag de twee afleveringen van aankomende zondag bekeken (S01E15 en S01E16). Cliffhangertje hoor. Morgen meteen verder kijken.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2012 Ben nu bij 12 aanbeland. Die Alex is ook wel :love: trouwens zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten