Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Sherlock

kiewiet

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Visueel beter? De shots worden vooral sneller en wat 'flashyer' (kan even geen beter woord verzinnen), maar vond de eerste 2 seizoenen toch een stuk fijner om te zien.

Kan me niet echt een ander voorbeeld herinneren, maar ik noem bijvoorbeeld die tussenshots van de metro. Heel erg cool. En ik hou wel van iets chaotischer/meer 'flashy' zoals jij het noemt :D

De tweede aflevering trouwens.:cab::-D

Oei, belooft weinig goeds :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp niet goed hoe mensen aflevering twee matig vonden. Vind het net heel mooi om te zien hoe Sherlock is geëvolueerd van alleswetend genie die altijd de controle heeft naar iemand die op sociaal vlak toch serieuze problemen kent, boeiende evolutie. Verder veel humor, leuke cases, briljante speech en cool hoe alles op het eind weer samenviel. Heb weer genoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel aardig om te zien, maar ik zie vooral te veel meligheid en te weinig mysterie. De cases waren wel heel erg bijzaak en werden een beetje tussen neus en lippen door opgelost. Dat Sherlock wat menselijker wordt, is op zich wel een leuke ontwikkeling, maar ik moet nog maar zien waar het heen gaat. En matig is trouwens wel erg relatief, aangezien de eerste 2 seizoenen gewoon bizar goed waren. Dan zijn de verwachtingen ook gewoon erg hoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze beginnen met filmen van de special in januari 2015 en gelijk daarna het nieuwe seizoen dus lijkt me dat de special halverwege 2015 komt en het seizoen zelf aan het eind van 2015.

Wachten, wachten, wachten. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites