Starálfur Geplaatst 1 januari 2014 Share Geplaatst 1 januari 2014 20:00 uur? 22:00 uur Nederlandse tijd toch? Anyway, ik zit er straks wel klaar voor. Paar weken terug heb ik me weer helemaal voorbereid door de eerste 2 seizoen opnieuw te kijken, dus ben er helemaal klaar voor.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Re: Sherlock Ik heb seizoen 1 vorige week ook in de herkijk gedaan. Was weer een lekkere aflevering. Sommige stukken acteerwerk vond ik érg goed, zonder te spoileren. 5 januari dus alweer de volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Vond het ook goed, wel erg snel op momenten. Zondag weer verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 De eerste aflevering was inderdaad behoorlijk goed, maar nog niet helemaal wat ik had gehoopt. Er zat wel meer humor in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Het was zeker anders, met inderdaad meer humor maar ook visueel is er weer een stap naar voor gezet vond ik. Vond het in elk geval weer fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Visueel beter? De shots worden vooral sneller en wat 'flashyer' (kan even geen beter woord verzinnen), maar vond de eerste 2 seizoenen toch een stuk fijner om te zien. De tweede aflevering trouwens.:cab::-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 7 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2014 Tweede aflevering heel matig, vond er echt weinig aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Visueel beter? De shots worden vooral sneller en wat 'flashyer' (kan even geen beter woord verzinnen), maar vond de eerste 2 seizoenen toch een stuk fijner om te zien. Kan me niet echt een ander voorbeeld herinneren, maar ik noem bijvoorbeeld die tussenshots van de metro. Heel erg cool. En ik hou wel van iets chaotischer/meer 'flashy' zoals jij het noemt :D De tweede aflevering trouwens.:cab::-D Oei, belooft weinig goeds :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 De 2e was zoals elke 2e in het seizoen tot nu toe. Vooral een uitdieping van de karakters. Om te zien, envooral voor het verhaal, vond ik de 1e ook leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 (bewerkt) Aflevering 3 gaat een hele donkere aflevering worden. Alle kleine dingen in de eerste 2 afleveringen wijst daar wel op. Vond beide afleveringen ook gewoon weer zeer goed. 8 januari 2014 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Begrijp niet goed hoe mensen aflevering twee matig vonden. Vind het net heel mooi om te zien hoe Sherlock is geëvolueerd van alleswetend genie die altijd de controle heeft naar iemand die op sociaal vlak toch serieuze problemen kent, boeiende evolutie. Verder veel humor, leuke cases, briljante speech en cool hoe alles op het eind weer samenviel. Heb weer genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Het is wel aardig om te zien, maar ik zie vooral te veel meligheid en te weinig mysterie. De cases waren wel heel erg bijzaak en werden een beetje tussen neus en lippen door opgelost. Dat Sherlock wat menselijker wordt, is op zich wel een leuke ontwikkeling, maar ik moet nog maar zien waar het heen gaat. En matig is trouwens wel erg relatief, aangezien de eerste 2 seizoenen gewoon bizar goed waren. Dan zijn de verwachtingen ook gewoon erg hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Mee begonnen op aanraden van mijn baas, liggen bijna altijd wel op één lijn qua films en series. Briljante serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 13 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2014 Laatste episode toch weer erg goed:< [spoiler=]Moriarty is back:) Veel betere tegenspeler dan die uit seizoen 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rive Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Geweldige serie blijft het ook! Seizoen 3 valt in vergelijking met voorgaande seizoenen licht tegen maar de laatste aflevering maakt weer een hoop goed ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Aflevering drie Ken echt geen enkele serie die zo consistent een krankzinnig hoog niveau kan aanhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Aflevering drie Ken echt geen enkele serie die zo consistent een krankzinnig hoog niveau kan aanhouden. Twin Peaks brother. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Ik heb echt weer genoten, love it :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Ben eindelijk helemaal bij :D Had zoveeeeeel series en films staan dat ik geen zat had om elke keer 1,5/3 uur vrij te maken voor 1/2 afleveringen. Top serie, heeft alles wat mij betreft. Wel grappig dat je zo'n 'Mind Palace' serieus kan aanleren en trainen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 Seizoen 4 is bevestigd, maar het echt verrassende nieuws is dat er eerst nog een special aankomt. Januari 2015 beginnen de opnames voor die special, in het najaar voor het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 Maar die special komt dus blijkbaar pas kerst 2015 om het gat even op te vullen. Betekend dit dat seizoen 4 dan nog een jaar daarna zal komen? Wachten duurt lang, lang, lang.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 3 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2014 Ze beginnen met filmen van de special in januari 2015 en gelijk daarna het nieuwe seizoen dus lijkt me dat de special halverwege 2015 komt en het seizoen zelf aan het eind van 2015. Wachten, wachten, wachten. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Meer info vrijgekomen over de Christmas Special. Speelt zich niet af in het heden maar wel eind 19e eeuw. Wordt een heerlijk tussendoortje. Trailer: [YouTube]91CSjjTMjiA[/YouTube] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Leuk zo een special, maar heb liever een nieuw seizoen van drie lange afleveringen:). Volgens imdb komen die helaas pas weer in 2017, weet verder niet of dit juiste informatie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Begin 2017 ja. Seizoen 5 staat gepland in 2040 en seizoen 6 in 2085. :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten